![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
alsof België de Kongo aan de Chilenen of de jehova's getuigen kon/mocht geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat de Britten er mee te maken is onbelangrijk. Zij hadden misschien een deel van Sussex kunnen geven, of Wales. Maar nee, DAT wilden ze dan weer niet afgeven. Welke claim zij meenden te hebben op Palestina is absurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ik wacht vol ongeduld op de goddelijke tussenkomst. Ik heb dat nog nooit waargenomen. Niemand heeft dat ooit waargenomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag mijn mening dom vinden.
Maar een simpele vraag beantwoorden lukt u niet. Maar het is genoteerd. Uw knuffels kunnen blijkbaar volgens u geen bomgordels maken.
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
En dan zou dat opperwezen een bepaald stukje grond speciaal voorbehouden hebben voor dat 'uitverkoren' volk? Allemaal flauwe kul in pakskes! Dat gij dat allemaal gelooft is uw zaak. Maar dat gij zo geobsedeerd zijt om iedereen van die onzin te overtuigen is heel erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom niet? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ergste van al, de meeste doden in de 20e eeuw, kwamen van atheïstische regimes die hun eigen onderdanen uitmoordden. Daar vallen de religieuzen bij in het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() 't is niet alleen in gaza, onschuldige mensen pesten in Hebron is ook een must voor het IDF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() hamas? nope , geweldadige kolonisten die handjes schudden met het IDF ![]() democratisch betogen, officieren dulden dit niet altijd in Israël: ![]() op journalisten schieten, of traangas afvuren: https://www.youtube.com/watch?v=34jPNN0qdF8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh vreselijk, een demonstrant die een klap krijgt! Verschrikkelijk! Zoiets zou in NL of Be nou nooit gebeuren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar gedane zaken hebben geen keer. Dat hebben de mohammedanen aan zichzelf te wijten. Het verjagen met verlies van alle bezittingen na 1948 van die honderdduizenden Joden uit hun landen, die dan in Israël opgevangen werden, schiep een nieuwe situatie waarbij het recht op het bestaan van deze nieuwe staat ontstond en bevestigd werd. Zo gaat dat nu eenmaal. De Palestijnen zouden beter op een vergelijk aansturen. Er zijn reeds veel eerbare voorstellen geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Dat er een volk bestaat dat uitverkoren is door een opperwezen is UW stelling, en het is aan U om het te bewijzen. En rarara, het is het volk waartoe u behoort! Wat een toeval! Gij zijt eigenlijk een verschrikkelijke stoeffer. Het maakt u niet sympathiek op dit forum, want eigen lof stinkt. Het is zoals de Amerikaans president zijn toespraken afsluit: may God bless the American people. Die Amerikanen geloven dat dus ook, hé. Ik wacht nog altijd op een Amerikaan die gelooft dat de Bulgaren, of de Esten het uitverkoren volk zijn. Ik zal lang mogen wachten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Bs'd
JIj beweert dat er geen opperwezens zijn, een veronderstelling die je niet kan bewijzen. Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() [quote=Eliyahu;7277311]Bs'd
JIj beweert dat er geen opperwezens zijn, een veronderstelling die je niet kan bewijzen. QUOTE] Uw bewering is dat er 1 opperwezen is. Ik zie geen enkel bewijs. Het is aan u om het te bewijzen. Zolang gij dat niet kunt ga ik er logischer wijze vanuit dat er geen opperwezens bestaan. De bewijslast ligt bij u , niet bij mij. Gij kunt ook niet bewijzen dat het monster van Loch Ness niet bestaat. Of erger, bewijs mij dat Allah niet bestaat. |
![]() |
![]() |