![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
|
![]() Citaat:
Zoals vroeger reeds gezegd is werkelijk ieder deel van het politieke spectrum vertegenwoordigd in de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
M'n dagen zijn reeds telkens volgeboekt dus dit kan er voorlopig voor lange tijd niet bij. Jammer Radicaal, maar binnen je cool voorstel zul je mij helaas niet als kandidaat naar voren kunnen schuiven. En trouwens, ik denk dat ik net iets te rechts ben in m'n denken om 'zo neutraal mogelijk' te blijven mocht ik moeten tussenkomen in postings van linkie-winkies. |
|
![]() |
![]() |
#43 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Prentjes van hamers, sikkels of haken- of andere kruisen, hebben me tothiertoe nog nooit blijvend letsel bezorgd. Ik beschouw het als infantiele provocaties om medeforummers op te jutten, of aanleidingen om steriele discussies met de moderatie over te voeren. Bij klacht vraag ik de betrokken poster of hij zo vriendelijk wil zijn om het betwiste symbool te vervangen door iets waar personen met lange teentjes minder last van hebben. Meestal gebeurt dit probleemloos. Een kortstondige triomf voor de roeper om censuur, tot vroeg of laat het mesje langs de andere kant snijdt. Dan zijn we 'rechtse zakken' 'linkiewinkietuig' 'bruine schoften' 'laffe politiek correcten' 'terroristenvrienden' 'anti-semieten' alnaargelang de gezindheid van de poster die zich op zijn beurt schromelijk tekortgedaan voelt........ Citaat:
Normaalgezien is revisionisme een legitieme wetenschappelijke praktijk nl. de geschiedenis herbekijken om tot preciezere en verfijndere conclusies te komen aan de hand van nieuwere onderzoeksmethoden, extra bronnenmateriaal. Wettelijk hiervan uitgesloten zijn hier en nu de gebeurtenissen van WOII met betrekking tot de Jodenvervolging en het aantal slachtoffers. In die gevallen slaagde de wetgever erin de wetenschap(pers) zowel als de dilettanten met minder frisse bedoelingen, door middel van censuur aan banden te leggen............... |
||
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/3 Van de forumdeelnemers stemt voor het Vlaams Blok. Deze verhouding zou ook in de moderatie gerespecteerd moeten worden. Alleen zo kunnen we het vertrouwen in het onafhankelijke en neutrale PB terug herstellen. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
We wensen geen moderators buiten te gooien. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doch dit is te bekrompen hoor, iemand kan dit als avatar gebruiken omdat hij min of meer in die ideologie gelooft of omdat hij de symbool in kwestie, los van het feit waarvoor het staat, mooi kan vinden qua visueel aspect. Dus afgaande op je posting, kan ik bijvoorbeeld het hakenkruis als avatar gebruiken, maar van zodra iemand zich stoort aan m'n avatar, verplicht iemand van het moderatieteam me een ander avatar te zoeken ? Das toch oneerlijk ? Zo kan een ieder toch elkaars avatar via jullie doen wijzingen door gewoon mee te delen : "ik stoor me aan die bepaalde forummer z'n of haar avatar" ? Een avatar is toch niet meer dan een avatar die niemand kan aanvallen, slechts een beeld. De één vindt het beeld uiteraard niet mooi of ziet het liever niet dan een ander, maar het blijft toch een beeld waar geen spoor van geweld aan te bespeuren is ? Wat de wet op revisionisme betreft, daar leg ik me nu eenmaal bij neer daar het de wet is, maar m'n persoonlijke mening is dat het jammer is dat die wet bestaat daar het gaat om na te gaan of historici geen fouten maken. Ook is die wet niet consequent en enkel op bepaalde geschiedkundige gebeurtenissen van toepassing hetgeen eigenlijk oneerlijk is, maar goed ... niets aan te doen, tenzij hopen en wachten dat ooit die wet gewijzigd wordt of afgeschaft wordt. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het aan mij lag kwam het Vlaams Blok niet eens aan de bak hier. Ze zijn racistisch, discriminerend, en ze zijn bovendien veroordeeld tot het aanzetten tot. Prijs je gelukkig dat de moderators het VB ook een forum geeft.
Dat ze ingrijpen op revisionistische en negationistische uitspraken is normaal. Als ze dat niet zouden doen overtreden ze de wet. Bovendien kan ik die runetekens en die pleidooien over dat Hitler ne goeie was, spijtig dattem den oorlog heeft verloren... missen gelijk de pest. Die signatuur van Sunshine bv, was de eed van trouw aan Adolf Hitler van de SS, ik begrijp niet eens hoe zoiets wordt getolereerd hier: Sunshine: meine Ehre heisst Treue Voor het overige heeft dit helemaal niks te maken met links of rechts tegenstellingen, maar alles met goed fatsoen. !
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 21:27. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#52 |
|
![]() Die signatuur van Sunshine bv, was de eed van trouw aan Adolf Hitler van de SS, ik begrijp niet eens hoe zoiets wordt getolereerd hier: Sunshine: meine Ehre heisst Treue
Voor het overige heeft dit helemaal niks te maken met links of rechts tegenstellingen, maar alles met goed fatsoen. !
#53 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er 'fervente liefhebbers' die op quasi religieuze wijze die symboliek én de ideolgie die ze vervatten, achternahollen. Ik geef echter iedereen het voordeel van de twijfel. Citaat:
Uw speeltjes laten me koud. Zodra ze de goede werking van het forum verstoren, grijp ik zuchtend in. Zoals gezegd: meestal volstaat een verzoekje tot verwijdering met een kleine motivatie. Citaat:
Citaat:
Het ware wenselijk dat zowel de kruisenliefhebbers als de hamer&sikkel-aanbidders mekaars pretje gunden, ofwel wat minder provocatieve derrie gebruikten, wanneer blijkt dat er op lange teentjes getrapt werd. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Koenraad M. mag dan wel zeuren over extreemlinks, maar over ultrarechts kijkt hij stevig de andere kant op.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 24 september 2004 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 24 september 2004 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik gun in ieder geval iemand z'n extreem-links hammer&sikkeltje alhoewel het voor mezelf een vreselijk gehaat symbool is. Immers, als iedereen elkaar op die manier probeert aan te vallen omdat hij / zij een bepaalde forumgebruiker niet kan uitstaan, dan kan dit spelletje in het absurde blijven doorgaan. En wat zou dan een logischer wijze volgende stap zijn ? Dan zou men ook al beginnen met klagen over elkaars nickname in de zin van "beste mods, die nickname staat me niet aan, vraag je hem even deze te veranderen" etc ...
|
![]() |
![]() |
#60 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat anderen daardoor van hem/haar vinden is dan weer zijn zaak. Citaat:
't Komt allemaal uit eenzelfde hoek, dat wel. Het lijkt me geen directe aanzet tot geweld. Eerder een provocatie om zeurpieten uit hun tent, en censuur vanwege de moderatie uit te lokken. Na het knippen van hun infantiele idolatrie of lullige provocatie, kan er dan lekker gejankt worden over geschonden vrijheid van mening, en kan iedereen zich nog eens in zijn grote gelijk wentelen, in plaats van een zinnige discussie over de grond van de zaak te voeren. Citaat:
|
|||
![]() |