![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Link graag?
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet echt van te verschieten dan, dat er een virusje zijn weg weet te vinden naar ... de rest van de wereld? Vuilaards zijn het. (niet het virus want die stelt orde op zaken) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
WHO richtlijnenen bevestigen dit. http://www.who.int/csr/disease/ebola/faq-ebola/en/ Waar jij denkt te lezen dat niet-symptomatische patiënten een reëel besmettingsgevaar stellen, is mij een raadsel.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 augustus 2014 om 10:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Staat er duidelijk De patiënt is gedurende de gehele periode van ziekte besmettelijk. (Dowe99, CDC05) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() beter te vroeg dan te laat, zouden we ook eens aan kunnen denken .
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140816_01219549 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er staat: Citaat:
Vlak erboven staat (nogmaals): Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 augustus 2014 om 09:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() En er is al opgang van Ebola in Alicante ze hebben er al eentje opgepakt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lijken erg op de symptomen van bijvoorbeeld malaria en griep: hoofdpijn, spierpijn, misselijkheid, en zwakte. Dat maakt het moeilijk om ebola snel vast te stellen." Hoe ga je die Ebola-patiënten aan de grens onmiddellijk diagnosticeren als de eerste symptomen zo weinig specifiek zijn ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 augustus 2014 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() Ik ga pas panikeren als dat beestje evolueert naar een stam die overgedragen wordt via de lucht, maar ik zal dan wel niet alleen zijn denk ik...
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() waar ik me zorgen over maak is dat er al meer dan 150 hulpverleners die de voorschriften in acht genomen hebben besmet zijn geraakt met het virus, en waarschijnlijk zelden voor, betekent dat het kan voorkomen dat er besmetting is tijdens de incubatieperiode, maar soit, wat maakt het uit , koop een zeilboot en vertrek voor een paar jaar of ga in siberie wonen, als dat ooit hier geraakt met onze bevolkingsdichtheid dat belooft niet veel goeds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat mag je je niet voorstellen, al die verscheurde gezinnen, koppels, dorpen, ... mensen die alleen achter blijven, alle productie en economie die stilgevallen is. Feit is dat er ooit een epidemie zal komen die ons zal uitroeien. De enorme bevolkingsdichtheid van onze soort, onze soort die overal haar tengels insteekt, hygiëne die niet door iedereen te nauw wordt genomen. Dat kan niet blijven duren. Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 17 augustus 2014 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Meestal niet ... Een troost is misschien dat die hulpverleners in Afrika naar ik kan zien niet beschikken over fijnstofmaskers e.d. en van die gewone standaardmondmaskertjes vrij dun zijn, in het geval dat je hoest, bloed of overgeefsels of traanvocht over je krijgt, maar dan nog. Ik denk dat het veilig is ervan uit te gaan dat - het ooit airborne zal worden, met name wanneer het onze influenzavirussen zal ontmoeten in het najaar/vroege voorjaar bv - het ooit overgedragen zal worden tijdens de incubatieperiode |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Iedereen kan nog 21 dagen rustig doen wat hij wil (bv laatste wens in vervulling laten gaan: een wereldreis maken). In die periode zou je meestal niet besmettelijk zijn. Maar uiteindelijk kan je dan aankomen in ik weet niet waar, om er om het even wie te besmetten. Die kan dan weer overal terecht komen na die 21 dagen, om ook weer eender wie rondom hem te besmetten, enzovoort. Men rekende erop dat een ebola-case slechts één �* 2 naasten zou besmetten. Dat aantal wordt nu al ruim overschreden. De eerste Nigeria-case heeft bv al 9 besmettingen veroorzaakt. Dan is de vraag, vraag jij aan iedereen die wat zweet of ze mogelijk een ober/cassière/tandarts/bankbediende/ ... zijn tegengekomen die ook wat zweette en die mogelijk daarvoor iemand tegenkwam die daarvoor iemand tegenkwam die ook wat zweette die daarvoor iemand tegenkwam die ... recent in West-Afrika geweest is. Met 21 dagen bewegingsvrijheid, zal je snel zien dat het virus overal op de planeet opduikt, indien de grenzen niet worden gesloten. De schaarse voorraad medicijnen (zmapp) is trouwens al in zijn geheel naar de getroffen gebieden. Kan er een viroloog me uitleggen waarom de antilichamen van overlevenden niet gebruikt kunnen worden, gerepliceerd en in lichamen van mogelijk /zeker besmetten geïnjecteerd om het virus te bestrijden? Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 17 augustus 2014 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er wordt hier over gegrapt, maar zijn hier mensen die voorzorgsmaatregelen nemen aanwezig?
Ik heb trouwens altijd volledig strike gelegen met alle onzin over de NWO die hier werd verkondigd. Met name ook de plannen om de bevolking te decimeren. Er zijn veel factoren waarvan ik geloof dat ze buiten alle controle om gebeurden (IS, Rusland-Oekraine, overstromingen, aardschokken, ...). Een ebola-uitbraak natuurlijk ook. Maar roekeloos omgaan met het verkeer van besmette mensen alsook het importeren van besmetten. Are we kidding? Dit is ebola! Hèt meest gevreesde virus onder mensen dat er op deze planeet ìs! En nog leunen onze wereldleiders achterover en vinden ze dat politiek correct handelen alle voorrang moet krijgen? Ebola is het meest doeltreffende middel om de bevolking snel naar 1/10e te reduceren... |
![]() |
![]() |