![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die boer zal niet content zijn.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Buitenaardsen willen contact met de mens , maar de mens is gewoon echt zo dom dat hij het niet wil zien, mocht er ooit een buitenaardse voor hun deur staan zouden ze nog denken dat het carnaval is of een grap van de buren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ..het feit dat die steen gevonden wordt door een zakenman decennia later doet me direct geloven dat het gewoon een combinatie is van hoogtechnologisch menselijk werk, gemaakt met veel geld, en de bedoeling er een surplus uit te slaan. Overigens, waarom buitenaardse wezens vanuit hun schoteltje granen zouden bewerken als een of andere boodschap tegenover mensen telkens ´s nachts is me een raadsel.. Tevens , waarom dit nooit op video vastgelegd wordt of door radars wel minder. Laatst gewijzigd door Tamam : 23 augustus 2014 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Wat mij betreft,
Zijn er aliens? : ja er zijn buiten ons zonnestelsel nog levende wezens. Zijn ze hier al geweest? : zou kunnen Alleen, er zijn te veel gestoorde freaks die dit thema behandelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Toen de graancirkels enkele jaren geleden een hype waren, waren er toch verschillende documentaires/programma's waar groepjes jongeren op enkele uren de meest complexe ontwerpen maakten in de graanvelden.
Als het dan toch echt van aliens afkomstig is, vraag ik me steeds af waarom ze dat niet op een duidelijke/onafwijsbare manier doen. Een ufo landing op de Groenplaats te Antwerpen bijvoorbeeld. It's that simple. Laatst gewijzigd door SCORHORSE : 24 augustus 2014 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar dat maakt toch helemaal niets uit?
Iedere UFO zorgt er automatisch voor dat alle camera's onscherp worden ingesteld of pas gaan werken als ze nét weggaan. ![]()
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als ge niet goed uitkijkt trapt ge in buitenaarse sporen.
Laatst gewijzigd door jogo : 25 augustus 2014 om 07:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Zeer graag zou ik wel willen maar dan zou ik terug uitgelachen worden , maar ga eens naar ufo meldingen Nederland en België , daar zitten de meeste getuigen , en raar daar ontdek je dat je niet alleen zijt en dat er nog mensen uw geziene licht hebben ontdekt, jaja lach maar,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Op Sint-Jacobs heb ik tijdens de Gentse Feesten meerdere aliens gezien.
Soms een UFO ook, maar dat was dan meestal bij het klaren van de dag. En inderdaad, dan merk je dat je niet alleen bent die dat vaststelt. Laatst gewijzigd door giserke : 25 augustus 2014 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aliens zijn wel slimmer dan dat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoelang ga je nog slapen en je tut inhouden? Omhels de Aton in jezelf, houd van jezelf en van de wereld aton mhaha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() UFO's he kiko.
Maar of het daarom aliens waren is de vraag. Die UFO's zen gewoon aardse technologie. Die aliens spelen zich af op interdimensioneel niveau, ge moet gewoon op het juiste vibratieveld zien te komen. The shaman knows how. |
![]() |
![]() |