![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 september 2014 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tal van anderen (het volstaat te googelen om vast te stelen dat die beslissing niet de regel is, doch niet zo uitzonderlijk is als wordt beweerd).
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat er veel gevaar is dat hij bij vrijlating in afwachting van zijn proces zijn vrouw voor een tweede keer zou doodmaken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat dat voorhechtenis 'koopbaar' is in België. Onrechtvaardig systeem mijns inziens. Democratische controle op justici is nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op de timing van een proces heeft de buitenwereld geen enkele impact. Assisen duurt jammer genoeg altijd extreem lang. Dat voorhechtenis 'koopbaar' is, is onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Mohammed's hebben hun reputatie maar aan zichzelf te danken zeker?
Ze zijn trouwens weer goed bezig overal ter wereld, het zal ze nog geliefder maken dan ze al zijn! Spijtig voor de velen onder hen die niets ten laste moet en kan gelegd worden. Spijtig dat die groep zo goed als niets doet om het uitschot in hun rangen zelf aan te pakken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrijgesproken over de hele lijn
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was dan ook echt een soep. Waarom heb je deskundigen nodig als die mekaar tegenspreken. Als forensisch onderzoek geen exacte wetenschap is, stop er dan gewoon mee.
Trouwens: voor wat ik ervan gelezen heb is hij volgens mij schuldig, maar het is allemaal zo een zootje dat moest ik in de jury gezeten hebben, ik ook voor vrijspraak (wegens twijfel) zou gestemd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik bezit niet alle info die de jury heeft, het zal dus waarschijnlijk wel terecht zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bemerk overigens dat we hier van een assissenjury hebben vernomen die zich blijkbaar NIET door emoties en ander zogezegd "onprofessioneel gedrag" hebben laten leiden. Bij de "professionals" echter ,die verondersteld zijn feiten,cijfers en bewijzen te presenteren ,was het al wat minder zo te horen. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 oktober 2016 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet u dat hij een moord heeft gepleegd? En hoe weet u dat zoveel beter dan de jury die toch grondig werd geïnformeerd door de beide zijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wesphael; Niet veroordeeld wegens gebrek aan bewijzen.
Clottemans; Veroordeeld ondanks gebrek aan bewijzen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat soort lieden wereldvreemd is en vanuit hun ivoren toren neerkijkt op 't plebs?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 oktober 2016 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerlijk, dat is het eerste wat ik daarvan hoor. Ik dacht dat dit gewone burgers waren. Zij beantwoorden de schuldvraag en geven daar een motivering voor. De rechter bepaalt daarna de eventuele strafmaat. Maar ik wist niet dat de jury zelf nu ook uit rechters bestaat. Dat is toch bizar? Sinds wanneer is dat?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 oktober 2016 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |