![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zijn de modellekes als Sadat die mogen nu kiezen hun leger te gebruiken om hun postje veilig te stellen, of om datzelfde leger te pletter te laten lopen tegen het IDF. Als de VS publiekelijk de steun aan Israël opzegt, is de kans redelijk dat er een of andere nieuwe leider in die omgeving (misschien het kopstuk van IS) met meer succes een oproep lanceert om Israël van de kaart te vegen (Saddam heeft hetzelfde geprobeerd , maar faalde miserabel). We kunnen alleen maar op zulke grapjes hopen.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek nergens over "alle steun opzeggen"
maar over een meer pragmatische benadering van Israel en het stoppen met de steun aan de bouw van nederzettingen.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft het MO verkies ik mijn zijde en die van mijn volk, laat ze er maar op los gaan en wij 'hands off'. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 september 2014 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik ben pro-Israël. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verstaat U mij niet mis, ik ben absoluut pro het (toekomstige) 'stabielere' multipolaire. Natuurlijk levert dat steeds enige conflicten en spanningen 'hier en daar' op, vooral in de transitieperiode. Het eindresultaat kan uiteindelijk tot een betere verstandhouding leiden, maar garanties hebben we jammer genoeg niet, we blijven uiteraard uiterst 'primitief' tot de tijd voor verandering komt, niet NU dus, dat is overduidelijk. Maar Uw keuze staat U vrij. Zolang U geen explosief op mijn hoofd of de mijnen smijt beschouw ik U toch als zijnde neutraal. Laatst gewijzigd door zonbron : 5 september 2014 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg nergens dat het volk "duivels" is, ze zijn gewoon dom. Het is niet voor niets dat landen in het Midden-Oosten nog in de vorige eeuw leven, dat een groot deel het salafisme aanhangt enz. Revolutie komt van het volk, en als het volk in het Midden-Oosten (voornamelijk Arabieren) ook maar een beetje intelligentie hadden en de wil tot verandering dan was die revolutie er allang geweest. En vergeet niet: elk volk heeft de leider die ze verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Israel signs $15 billion gas deal with Jordan http://www.timesofisrael.com/israel-...al-with-jordan En dan is er nog DIT: Dus wat denken jullie, zou Israel zonder die paar miljard van Amerika kunnen overleven? . . . . . Laatst gewijzigd door Eliyahu : 5 september 2014 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Het is niet dat ik een antwoord verwacht van Eliyahu, want ambetante vragen ontwijken of negeren is zijn 'specialiteit' op dit forum) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 miljard. Moet te regelen zijn binnen het totaalbudget.
Ipv elke paar jaar gaza tot de vroeg 20ste eeuw te bombarderen, slechts 1 keer tot het paleolithicum.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn geen "illegale nederzettingen", alle nederzettingen zijn legaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beter sla je de Bijbel er nog eens op na. Laatst gewijzigd door Drukazz : 5 september 2014 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is eigenlijk uw standpunt van Arabische aanslagen op Joden?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Zonder die diplomatieke steun waren alle Palestijnen inderdaad al lang uit de bezette gebieden verdreven...