![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch veiliger dan menig oord in Europa, zowel in het verleden alsook vandaag de dag (ik denk aan Parijs en Brussel). Bovendien is het de enige plaats waar het joodse volk zelfbeschikking heeft, wat niet het geval is in Europa.
Citaat:
Een vrouwelijke parlementariër in Libanon, die toch wat sceptisch is betreffende de relaties tussen Hezbollah en de Christenen. http://www.algemeiner.com/2014/09/09...ollah-dhimmis/ Zo peis en vree is het niet tussen Hezbollah en de Christenen...
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Samenheulen met moslims is gewoonweg not done, en daarom vind ik Nietsche's en Max sympathie voor een bepaalde soort moslims (ik noem die soort altijd hete bollen - Hezbollah), die wereldwijd als terroristen beschouwd worden, er zwaar over. Het is gewoon een andere soort godsdienstmaniakken, en even gevaarlijk voor elke soort vrede in het Midden Oosten.. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |