Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 23 september 2014, 21:07   #41
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat een geluk dat noch de islamitische Soennieten, noch de islamitische Sjiieten iets met islam te maken hebben.

ja Circe, ik denk dat Driek ea hieronder de waarheid verteld als Westerse kamergeleerde en cyber aftrekker:

VIDEO: Krankzinnig . . .
Geplaatst op 23 september 2014

“Palestijnse” moeder bejubelt de dood van haat 16-jarige zoon, omdat hij als martelaar stierf: “Dit is voor het eerst dat ik zoveel vreugde voel in mijn hart.”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

8 reacties op VIDEO: Krankzinnig . . .

Tom Hendrix. zegt:
23 september 2014 om 21:12

Volslagen krankzinnig!
Beantwoorden
Driek zegt:
23 september 2014 om 21:40

Ja, beste meneer Hendrix, het moge dan krankzinnig zijn, maar daar kunnen wij niet tegenop. En als we nu geen maatregelen nemen en de islam verbieden, dan ziet het er slecht voor ons uit, want die mohammedanen, dat zijn geen normale mensen, die hebben, misschien door inteelt, een psychische afwijking. Als je zelfs je eigen kinderen opoffert voor een profeet, dan ben je niet goed snik. Maar onze bewindslieden gaan nog met die lui in gesprek, en die blijven volhouden dat ‘niet alle moslims zo zijn’, dus vraag ik mij af, waar houdt het een keertje op? Het lijkt met de dag erger te worden. Als ik ‘ochtends mijn pc aanzet, voor het nieuws, en ik klik deze site aan van E.J. Bron, dan is mijn dag al versomberd. Eerdaags stop ik er mee. Het verpest mijn levensvreugde. Want we kunnen hier reageren wat we willen, die linkse klootzakken gaan gewoon door met ons in het verderf te storten. Dit moet een vooropgezet plan zijn, want dit kan je de burger toch niet aandoen?
Beantwoorden
Charles Martel zegt:
23 september 2014 om 21:24

Zielig, als dit de eerste keer is dat zij zich vreuge in haar hart ervaart, dan heeft hij die haar bezwnagerde wel een (potentie-)probleem. Hier vinden we inderdaad de verklaring van het islamsyndroom.
Beantwoorden

Scarlatti Bombatti zegt:
23 september 2014 om 21:27

ach ja… ze hft niet vr niets een ‘voorraadje’ aan zonen opgebouwd n.a.w. ècht die lui zijn door de eeuwen heen dna matig volledig gedegeneerd….
Beantwoorden

rden

cat zegt:
23 september 2014 om 21:46

Ze missen wat een mens een mens maakt, nl.: empathie ,liefde, gevoel,. Hoe kan je nu blij zijn dat je kind dood is??? Het ergste wat een mens kan mee maken is: het verlies van je kind, ongeacht leeftijd!! Een normaal ouder (s) komt er nooit en nooit meer overheen.
Walgelijk dat zo’n wijf blij is….walgelijk.
Beantwoorden

bronlink,zie online meer:
http://ejbron.wordpress.com/2014/09/...o-krankzinnig/

noot Wieroe:

'Miaauw, mag ik ook wat mee miauwen met jullie hooggeleerde en Grootgeschapen mensaapjes:

'moslims zijn gewoon een lager geevolueerde mensapen soort met kleine, besneden mini piemels. Totaal anders geevolueerd en er zijn meer Untermoslims dan Ubermoslims nu, dus hoog tijd voor een drastische aanpak, de natuur handelt dit nu zelf af door Isis te doen ontstaan, een tsunami van afgeslachte Untermoslims.'

zo en nu een lekker nazi duitse kattenbrokje eten en dan hele nacht mediteren op superheerlijke muizeboutjes met nazi smaakjes, net als die uit 1940 in kunstzinnig Duitsland.

miauwallah,

Wieroe
slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 23 september 2014, 21:37   #42
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Het is echt zorgwekkend om te zien hoeveel mensen de VS nog als echte "helden" zien, zonder de VS was heel dit gedoe er nooit geweest.

De VS veroorzaakt samen met hun andere NAVO-vriendjes (en dan vooral Frankrijk en Brittannië) keer op keer chaos met hun imperialistische bemoeienissen.

En nee, om de schuld op VS af te schuiven hoef ik niet ver de geschiedenis in. Het is allemaal heel simpel, als de VS vanaf het begin achter Assad was gaan staan dan was ISIS nooit zover gekomen. Maar nee, Israël mag het regime van Syrië niet, dus moest de VS het Assad wel wat lastig maken (door de oppositie te steunen).

Nu is de oppositie steunen in het begin nog te begrijpen, maar de VS ging hier ook gewoon rustig mee door toen ISIS steeds meer macht kreeg. Sterker nog, VS ging gewoon door met de FSA wapens geven terwijl ISIS buit ging maken...

Kortom: De VS heeft ISIS gewoon indirect-gesteund, en gaan nu de zogenaamde helden uithangen.

Zum Kotzen !
Nietzsche is offline  
Oud 23 september 2014, 21:42   #43
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het is echt zorgwekkend om te zien hoeveel mensen de VS nog als echte "helden" zien, zonder de VS was heel dit gedoe er nooit geweest.

De VS veroorzaakt samen met hun andere NAVO-vriendjes (en dan vooral Frankrijk en Brittannië) keer op keer chaos met hun imperialistische bemoeienissen.

En nee, om de schuld op VS af te schuiven hoef ik niet ver de geschiedenis in. Het is allemaal heel simpel, als de VS vanaf het begin achter Assad was gaan staan dan was ISIS nooit zover gekomen. Maar nee, Israël mag het regime van Syrië niet, dus moest de VS het Assad wel wat lastig maken (door de oppositie te steunen).

Nu is de oppositie steunen in het begin nog te begrijpen, maar de VS ging hier ook gewoon rustig mee door toen ISIS steeds meer macht kreeg. Sterker nog, VS ging gewoon door met de FSA wapens geven terwijl ISIS buit ging maken...

Kortom: De VS heeft ISIS gewoon indirect-gesteund, en gaan nu de zogenaamde helden uithangen.

Zum Kotzen !
En dan vergeet je nog te vermelden dat barry de vredesduif de steun van de Arabische Liga (inclusief Qatar dus), aangrijpt om heel zijn interventie te legitimeren. Zo is de grap compleet.

Laatst gewijzigd door mvd : 23 september 2014 om 21:43.
mvd is offline  
Oud 23 september 2014, 21:44   #44
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
En dan vergeet je nog te vermelden dat barry de vredesduif de steun van de Arabische Liga (inclusief Qatar dus), aangrijpt om heel zijn interventie te legitimeren.
Inderdaad, en probeer gewoon eens te beseffen (dus niet alleen weten) dat de VS vriendjes is met een land dat de basis vormt voor de ideologie van groeperingen als ISIS (Saoedi Arabië).

Het is echt te krankzinnig voor woorden voor ieder moreel-denkend mens.
Nietzsche is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be