![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Indien we zo arrogant waren als... Idd u hebt gelijk, maar als ik in Brussel kom dan kan ik dat echt niet meer als een vlaamse stad beschouwen, zelfs soms nog moeilijk als een europese(!) Bovendien weiger ik Brussel zomaar 'aan te hechten', als de brusselaars voor Vlaanderen kiezen, mij goed. Indien niet, dan veel succes gewenst. Waarom het risico lopen dat je daar aanslepende conflicten krijgt door een bevolking tegen zijn zin op te slorpen? Als het onafhankelijk vlaanderen er ooit komt, zou ik het fijn vinden als daar voor een keertje is geen onderdrukking/aanhechting zonder consultatie aan te pas is gekomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse identiteit en stemmen op het Vlaams Blok gaan niet noodzakelijk hand in hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |