![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Praatjes op een dusdanige manier verpakken en verkopen is wat anders dan de burger/kiezer droog in zijn achterste pakken (lees portemonnaie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoppen met schulden maken en blijven potverteren en de rekeningen doorschuiven naar de toekomst. Dat is wat anders dan wat jij schrijft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als de volgende "peilingen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik onthoud me van verdere commentaar ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 25 september 2014 om 18:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact! Als ze zich veiligheidshalve liever gaan nestelen aan de financiële tepels van de staat, dan betekent het dat ze onzeker zijn over de waardering van hun eigen kunst. Maar dan horen ze te beseffen dat ze ook de invloed kunnen ondergaan van het budgetbeleid van de staat. Anders gezegd, in periodes van schaarste moeten ze dan maar bereid zijn in te binden. De staat heeft volstrekt geen morele plicht hen een levensonderhoud te bezorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, wacht maar af. Vijf lange jaren zullen typetjes zoals u, dear Henry, zitten zweten en verlangen naar "le retour du coeur". Eindelijk eens een regering die wat meer verantwoordelijkheid vraagt. En dat hebben de aanbidders van de Di Rupo-tripartite natuurlijk niet graag... U zult nog scheten laten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Furnes feest, bekt beter.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou zo iemand op katastroof reageren ??
fuck shit piss excrements diarrhoea penis slut WTF sex .... , 't zal me kutworst wezen , wat men over zulke woorden denkt !! https://www.youtube.com/watch?v=pigcahytIH8 ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kende die groep niet maar ik heb er eens wat van beluisterd op youtube.
Mijn persoonlijke mening: Vulgair, niet grappig en beneden alle peil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |