![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vaste benoeming afschaffen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
27 | 61,36% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 38,64% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() men zou vooral moeten verbieden dat er leraars zijn die recht van school, onderwijzer worden.
laat de mensen die onze jeugd richting moet geven, eerst eens 5 jaar buiten het onderwijs hun brood en ervaring verdienen. ik krijg het van sommige wereldvreemde leerkrachten ! ... wat ze de kinderen allemaal proberen wijsmaken ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet. De enige die zich niet aanpaste was de non. Die gaf nooit in mini les. Maar zelfs zij gaf geen catechismus meer. ![]()
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien kan ik er in voorkomend geval altijd nog Xenophon een plezier mee doen, wij komen wonderbaarlijk goed (lees complementair) overeen op dat vlak ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 oktober 2014 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speciaal voor Xeno dan. ![]() http://www.wtf.nl/kijkbuis/3545/vrou...ketballen.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nen handboek Frans of Wiskunde van t laatste of voorlaatste jaar humaniora ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je gaat me niet geloven Anna, maar ik begreep de eerste 3 bladzijden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommige vakken kan dat zo zijn, maar het zullen er toch niet veel zijn. Elk jaar is er wel iets dat veranderd is, de mogelijkheden veranderen ook regelmatig (elektronica en dergelijke), niet elke leerkracht doet 10 jaar na elkaar hetzelfde vak, ....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar om echt te kunnen zeggen of ik haar nu al dan niet (of toch al bij voorbaat) zo maar zou doorschuiven naar Xeno, zou ik toch eens één en ander van nabij moeten kunnen bekijken of zelfs eens voelen. maw kzou dus niet zomaar meteen doorschuiven. die empirisch wetenschappelijke instelling is er toch echt ingestoempt nog hé in t onderwijs in onzen tijd ... die paters wisten wat ze deden, jong! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dacht dus even te helpen met in gedachte (ik lees ff de theorie integralen e.d. door en dan help ik m voort...) welnu, ik heb gezocht in die cursus, en na een half uur teruggegeven en gezegd dat ik m ni kon helpen ... daar was geen greintje structuur of theoretische omkadering terug te vinden in dien boek ... ![]() heb moeten toegeven dat ik t ook ni zou kunnen met zo'n chaotisch handboek ... en ik hoor t zelfde over de talen ... leerkrachten Latijn die met de handen in t haar basiszinsontleding moeten geven aan leerlingen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele tradities gaan compleet verloren Anna. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'den broeder' heeft mij nb op ne woensdagmiddag (!) eens van een terras geplukt op 7 of 8 km afstand v t school ! die mens passeerde zo zijne 'vrije middag'! die deed met zijne fiets echt nen groten toer langs alle cafés in de 'wijde'! omtrek ![]() toewijding heb ik daarvan geleerd ![]() (toewijding, en best binnen gaan zitten om discreet ene te drinken ... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag is natuurlijk: wie heeft baat bij een vaste benoeming ? De goede, gemotiveerde leerkracht niet echt. Die zal werk hebben, ongeacht de studentenaantallen in zijn scholengemeenschap. Het zijn de uitgebluste figuren, jong en oud, die zich dan zorgen moeten gaan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de reacties daarop waren echt de moeite ! die hun mond viel open ... Laatst gewijzigd door Anna List : 6 oktober 2014 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |