![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat maakt een muzikant goed ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch gestemd en wel op deze:
https://nl.wikipedia.org/wiki/God_Only_Knows
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Goesting is koop natuurlijk, maar dan vind ik deze rocksymfonie beter:
Type O Negative - Christian Woman: http://youtu.be/4DbnUseigbs |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nou ja, ieder zijn waanbeelden, zeg ik altijd. Citaat:
Maar for argument's sake, stel nu dat andere soortgelijke bands nog "betere" muzikanten heeft, so what ? Weinigen van hen kunnen zingen zoals Freddie Mercury, durven meerdere, uiteenlopende genres aan zoals Queen aandurfde en hebben de bijzonder solide live reputatie die Queen zonder enige twijfel genoot. Queen had trouwens gevoel voor humor in hun nummers, iets wat ik wel wat mis bij 99 pct. van de meeste bands en zangers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Penny Lane there is a barber showing photographs Of every head he's had the pleasure to know And all the people that come and go Stop and say hello On the corner is a banker with a motorcar The little children laugh at him behind his back And the banker never wears a mack in the pouring rain Very strange Penny Lane is in my ears and in my eyes There beneath the blue suburban skies I sit and meanwhile back in Penny Lane there is a fireman with an hourglass And in his pocket is a portrait of the Queen He likes to keep his fire engine clean It's a clean machine Penny Lane is in my ears and in my eyes A four of fish and finger pies In summer meanwhile back Behind the shelter in the middle of a roundabout A pretty nurse is selling poppies from a tray And though she feels as if she's in a play She is anyway Penny Lane, the barber shaves another customer We see the banker sitting waiting for a trim And the fireman rushes in from the pouring rain Very strange Penny Lane is in my ears and in my eyes There beneath the blue suburban skies I sit and meanwhile back Penny Lane is in my ears and in my eyes There beneath the blue suburban skies Penny Lane A four of fish and finger pies = de geur van je vingers na een meisje te hebben gevingerd in Liverpudlian.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie ook "wouldn't it be nice" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Maar "geniale" muzikanten ? Hun meest bekende hit, Good Vibrations, hebben ze niet eens zelf ingespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |