![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens we het superieure mengras hebben gemaakt, moeten we dan allemaal de kampen in, want, tenzij we 7-potige martianen ontdekken, hoe gaan we DAN outbreeden, eens we gehomogeniseerd zijn ? Hoe gaan we de aardse inteelt vermijden eens we "een enkel koffiekleurig ras" zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze superieur zijn moeten ze precies geen aanmoediging krijgen, dan worden ze vanzelf wel beter. Ja kijk het kruisen van de humane genome database zoals het nu gebeurt is volgens mij inderdaad niet slecht voor onze economie. Dus de migrantengolf zal een heterozygote golf geven. Waar we meer moeten mee bezig zijn, daarentegen is hoe kun je die talenten inzetten om beter te performeren in de toekomstige maatschappij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() En dan nog zonder racistische uitspraken te doen.
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als er maar één is, dan heb je nu ook al veel gezegd. Dus geef zijn naam en dat van zijn bedrijf dan maar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Normaal zitten er tussen de 96% en de 98% genen in je van een andere soort. Het exacte getal is voorwerp van discussie.
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat alles behalve een goeie visie op gastronomie. Mij hebben ze de laatste keer gezien bij de Chinees om de hoek... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Je hebt kwaliteiten, maar toch nog een pak studiewerk voor de boeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal je de 'nieuwe' visie 'iedereen ondernemer' misschien een poging waard achten.... Citaat:
Als je inhoudelijk geen aandacht kan trekken, moet je het vormelijk maar proberen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een subsidievoorstel doet, betaal dan vasectomie en sterilisatie terug. Nog beter: als jij het laat doen, mag je mij de factuur sturen. Ik betaal ze met plezier.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat zal niet zonder piston gebeurd zijn....
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En volgens biologen levert dat een voordeel hé ("hybrid vigor"). Wat wellicht het succes van mulatten verklaart. Dus een kind met 1 miljoen heterozygote genen (een mulat), tegenover een kind met een paar duizend heterozygote genen (een ingeteeld europees kind), laat zeker toe over "heterozygotische" en "homozygotische" babies te praten. Maar ik ben gelukkig geen geneticus. Dus val me vooral aan. Maar wel met bronnetjes. http://www.telegraph.co.uk/comment/6...-up-world.html Herinner me toch ook vaag mijn cursus biologie in het derde secundair, rond homo- en heterozygose en wat Darwin over "hybrid vigor" schreef. Maar 't is lang geleden, ja.
Laatst gewijzigd door C2C : 18 oktober 2014 om 18:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eigenaardige is dat jouw misvattingen eigenlijk de (verkeerde) basis zouden kunnen vormen voor alle raciale verschrikkingen die we ooit gekend hebben in onze geschiedenis. MOEST HET WAAR zijn dat mulatten duizendvoudig meer verschillende allellen hebben dan "zuiver raciale" mensen, dan zou de genetische afstand tussen verschillende rassen HEEL GROOT moeten zijn. En laat ons nu vaststellen dat ongeveer alle wetenschappelijke studies aangeven dat de raciale verschillen nu precies bijlange zo groot niet zijn, en dat dat de basis is om niet "racistisch" te zijn: wij zijn een soort, en ja, er zijn regionale concentraties van een klein aantal genen die maken dat we regionaal wat verschillende, herkenbare, trekken hebben, wat we "rassen" noemen, maar dat de binnen-ras variabiliteit GROTER is dan de inter-ras variabiliteit. Mocht jouw stelling dus waar zijn, dan zou het bovenstaande aan scherven vliegen. Als de binnen-ras variabiliteit DUIZEND KEER KLEINER zou zijn dan de inter-raciale variatie, zoals jij beweert, dan zouden de genetische verschillen tussen twee rassen zo evident duidelijk zijn, dat we waarschijnlijk niet tot de zelfde soort, wat zeg ik, tot het zelfde genus zouden behoren. Interbreeding zou dus bijna een mirakel zijn ! Ik moet U dus teleurstellen. De variabiliteit in genen tussen een Zweedse die met een Spanjaard voortplant, is mogelijks groter dan de variabiliteit in genen tussen een Bantoe zwarte die met een Japanse voortplant. Daarentegen, de genetische variabiliteit binnen een dorp in het Kongolese platteland zal waarschijnlijk niet om over naar huis te schrijven zijn, gezien de vele inteelt en de kleine genenpool. Het is dus juist dat interbreeding vooral voordelig is voor veel traditioneel Afrikaanse dorpelingen, die een zware historiek van inbreeding achter zich hebben, en best wat nieuw genetisch materiaal kunnen gebruiken. En nu voor de anekdote over de vermeende superioriteit van mulatten: een deel van mijn familie is mulat, en velen daarvan hebben nogal eigenaardige gezondheidsproblemen, ongekende ziektes, rare gewrichtsaandoeningen en dergelijke. Zo fantastisch vinden die dat niet om mulat te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
En ik vind dat dus interessant. Hybrid vigor wordt wel degelijk meer en meer gevonden in mensen. Mengrassen zijn volgens die eerste onderzoeken genetisch sterker, minder vatbaar voor ziekten, psychisch resistenter tegen stress en trauma, etc... En het verschil in het aantal heterozygote genen tussen een mengras en een ingeteeld ras is inderdaad enorm groot. (Zie het videotje hieronder voor de resultaten van een genetische test - rond 38'30" -- de twee europeanen, die uit een eerder homogene genenpoel komen, hebben 100 miljoen homozygote genen, terwijl de indische schone slechts 60 miljoen van die gevaarlijke genen heeft; het mengras daarentegen heeft er bijna geen! Een onwaarschijnlijk verschil, en teken van superioriteit...). Interessante documentaire daarover, waarin het onderwerp voorzichtig wordt aangeboord door enkele top-wetenschappers: http://vimeo.com/32542998 Maar het verleden weegt inderdaad heel zwaar. Het racisme van rechts gebruikte helemaal de verkeerde logica (inteelt die tot debiliteit zou leiden). De moderne genetica ziet de dingen net omgekeerd... Tenslotte, er is uiteraard meer dan genetica alleen. Nurture is ook zo belangrijk. Maar laten we toch de genetische basis van de dingen eens echt onderzoeken. Dat gebeurt nu beetje bij beetje. Met verbazingwekkende resultaten...
Laatst gewijzigd door C2C : 19 oktober 2014 om 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je zeggen waarom. Kijk hier naar: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_genome Grosso modo zijn er in het menselijke genoom ongeveer 3 miljard base paren. Een 30 miljoen zijn variabel volgens die tabel. Volgens dat videootje hadden Europeanen 100 miljoen gelijke base paren. Dat is op zich al onmogelijk, want dat zouden er bijna 3 miljard moeten zijn (het gros van onze base paren is immers gemeenschappelijk). Het kan dus enkel zijn dat het hier over een subselectie ging, en dan gaat gans de vraag natuurlijk over WELKE subselectie. Op ongeveer 3 miljard gelijke paren is het altijd simpel om er 100 miljoen te vinden. Maar vooral, volgens dat videootje had die mulat zo goed als GEEN gelijke base paren. Dat is natuurlijk heel grappig, want dat zou willen zeggen dat die zijn ouders op meer dan 100 miljoen base paren (en dan nog precies die die in de test werden gebruikt) verschillen. Er zijn maar ongeveer 10-30 miljoen MOGELIJKE verschillen tussen twee menselijke wezens. http://en.wikipedia.org/wiki/Human_genetic_variation Het kan dus enkel maar dat die mulat een interbreeding was tussen iemand die geen mens was (een chimpanzee ?) en een mens, om aan 100 miljoen verschillende base paren te geraken. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 oktober 2014 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |