![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik sta open voor bewezen feiten (wetenschappelijk onderbouwd). Niet op doldwaze claims gedaan door conspiracy-wierdo's... Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
"Zijn" kerk is gebouwd op beslissingen van 300 jaar na zijn dood. Petrus zelf mocht dan wel de eerste paus zijn geweest, iets zegt mij dat zijn visie niet dezelfde was als de huidige kerk. Of hij jaloers was of leugens verkondigde maakt an sich niets uit...
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 21 oktober 2014 om 10:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Allez, Missa Niger dan?
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mass Ik heb de hedendaagse vertaling genomen, daar ik op Engelse sites zit he. Als U het normaal vindt dat een paus op een stoel met een omgedraaid kruis zit... dan zal ik maar abnormaal zijn. Het is ook doorheen de jaren dat mijn Christelijk geloof enorm op de proef is gesteld, en ik kan mijn waarneming alleen maar delen. Degene die vandaag in Jezus' naam spreken verdraaien de boodschap. En de boodschap is inderdaad volledig verdraaid in de tijden die je hierboven omschrijft. Waarom? Wat had die Jezus te brengen waar "leiders" de controle van onder het volk verloren? Dat ze niet anders konden dan "bepaalde stukken" te erkennen en al wat daarbuiten trad te excecuteren? Het kruis symboliseren alleen al is pure ketterij. En het gedurig afbeelden van Jezus' lijdensweg en hoofd nog meer. Waarom vroeg het zoveel moorden om dit kruis in de lucht te krijgen? Is dat Jezus of een verdraaide versie??? Laatst gewijzigd door Peche : 21 oktober 2014 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Awel inderdaad. Boko Haram is een goed voorbeeld.
Maar die mensen dat vroeger wat dichterbij de natuur leefde werden vermoord door zij die het kruis in de lucht duwen. En als dat dan hier allemaal geregeld was, vonden ze een nieuwe wereld om een hele genocide te plegen. Die mensen leefden misschien met dezelfde middelen die Jezus van onze liever "Heer" had gekregen, maar die met hunne mijter konden dat niet luchten. Wederom het kruis in de lucht, dokken voor het VALSE verdraaide "christelijke" geloof of betaal uw tekorten met vlees dat wij eraf kappen. Maar inderdaad, De islam is degene die de wereld overneemt en overal banken plaatsen wil.... it isn't about the islam here. Het gaat over de duisterse kantjes van het Katholieke geloof waar het Vaticaan de hoofdzetel van is, wiens leider op een stoel zit met een omgekeerd kruis. Wiens vorige leiders dezelfde handsymbolen maakte als presidenten en andere leiders.... Het gaat erom dat ze het volk onder massa controle willen houden en ons alles omgedraaid uitleggen. Bekijk de oorlogen van de afgelopen vijftien jaar... Draai het niet af op islam... Daar zijn topics genoeg van. Laatst gewijzigd door Peche : 21 oktober 2014 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Neen, ze duwen dat kruis vandaag nog altijd in de lucht. Wat pure ketterij is.
Als ze het dan nog is gaan buigen met ingebrande hoeken van vuur en het pure lijden van Jezus uitvergroten en over de massa heen duwen, zie ik ze spotten met de hele bedoeling. Het staat vlakaf in het NT dat Jezus waarschuwde voor deze lieden. En toch laten we deze lieden spreken in zijn naam, noemen we ene ervan rechtstreekse vertegenwoordiger van "god", en bezitten ze één van de grootste rijkdommen ter wereld. Hun laatste lasertelescoop noemen ze nog leukweg "lucifer". Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Cinegraph, met ene knop gemaakt. Zo knap is dat toch niet. U bent snel onder de indruk van een simpele foto... Natuurlijk dat U de essentie in de symbolen mist. 't is te diepgaand voor U.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Mary Magdalene (original Greek Μαρία ἡ Μαγδαληνή),[2] or Mary of Magdala and sometimes The Magdalene, is a religious figure in Christianity. She is often thought of as the second-most important woman in the New Testament after Mary, the mother of Jesus.[3] Mary Magdalene traveled with Jesus as one of his followers. She was present at Jesus' two most important moments: the crucifixion and the resurrection.[4] Within the four Gospels she is named at least 12 times,[5] more than most of the apostles. Carol Ann Morrow views the Gospel references as describing her as courageous, brave enough to stand by Jesus in his hours of suffering, death and beyond.[3]
Waar was Petrus bij de kruisiging en wederopstand? Waarom zijn er van de 12 apostelen maar 3 evangelies erkend die vandaag niet juist vertaald blijken te zijn? Waarom wordt een AUTHENTIEK manuscript van Thomas (een apostel van Jezus) niet erkend? En waarom is dat van Meryem gecensureerd? Was het niet zo dat Jezus' zijn leer overgaf aan Meryem en Petrus hiervoor doorsloeg? Hij heeft Jezus tot 3x verloochend en wordt beloond als eerste Paus..... Meryem schrijft hij af als hoer en de massa volgt.... ze knielen nog neer voor het kruis. Utterly preposterous!!!!!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door Peche : 21 oktober 2014 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik ben uiterst Christen DeRidder, valt U dat niet op misschien?
Ik at zijn vlees, ik dronk zijn bloed. En het bracht mij de kennis dat we in gijzeling zijn van een massa organisatie dat in elk maar dan elk hoekje van het Zijn geïnfiltreerd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet op zoek naar een houvast. Ik geloof op mijn manier en heb daarbij niemand nodig.
Ik observeer iets en ga er mee de mainstream in. Ik zoek een consensus. Ik zeg hier vlakaf dat de huidige geestelijke leiders geen vertegenwoordigers van Jezus zijn, maar een verdraaide versie weergeven. En dat voor het verdraaide woord van Jezus heel wat doden vielen, en dat Obama niet is wat hij blijkt te zijn. Toegegeven, het is far fetched om hem de anti christ te noemen. Maar ik denk dan ook niet dat de anti christ zich verplaatst in 1 persoon alleen. De anti christ begon bij Petrus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat jij iets heel anders gedronken hebt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() They are messing with our kids heads and we are falling asleep indeed.
Goed afgebeeld koppijn, dat zegt het inderdaad. ![]() ![]() ![]() Never forget MJ, nor JFK nor MLK nor the rest... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar zeg ik dit op,
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |