Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2014, 10:15   #41
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik denk dat ik even het buiten normale spectrum moet treden schelfie.
Maar iets zegt me dat je daar totaal niet open voor staat, wat het mij zéér moeilijk maakt.
But it's a challenge I'm up to.
Volgens mij heb jij bij het schrijven van al deze zever al serieus buiten het normale spectrum gezeten...

En ik sta open voor bewezen feiten (wetenschappelijk onderbouwd). Niet op doldwaze claims gedaan door conspiracy-wierdo's...

Citaat:
Black mass zo'n satanistische groep vanuit de 6e - 7e eeuw is niet gemakkelijk op te graven.
En satanistische groep uit de 7de eeuw met een Engelse naam? Sure, zeer geloofwaardig...

Citaat:
Het kruis an sich afbeelden is al ketterij. Of heeft Jezus gezegd dat wij ineens mochten afbeelden?
Dat kruis is even ketters als de davidster voor het jodendom, de halve maan voor de islam of een wiel voor de sikhs. Puur een symbool om een godsdienst uit te beelden. Niets meer, niets minder. Waar zeggen die andere sprookjesfiguren (jaweh, shiva, allah,...) dat je dat symbool moest nemen? Het enige dat je over het kruis kan zeggen is dat het misschien historisch incorrect is (meestal werden T-vormige kruisen gebruikt of bomen) en vrij sadistisch (het is nu eenmaal een marteltuig en een vreselijk gruwelijke en pijnlijke manier van executie). Maar om daar satanistische tekens en ketterij (HET symbool van het christendom is ketterij voor het christendom?) in te zien gaan voor mij wel 1 serieuze brug te ver...

Citaat:
Het is natuurlijk gemakkelijk macht te hebben en te zeggen: "ja die verdraaide testen publiceren en erkennen we, maar wat Meryem en Thomas zeggen erkennen we niet. Straffer nog, Meryem wordt afgeschilderd als een een onzedige vrouw en Thomas als de ongelovige.
Daar Petrus constant in discussie met Jezus ging en jaloers was.
Op hem zijn Kerk bouwen? Ja Jezus heeft niet gelogen, OP DEZE BEDRIEGER IS ZIJN KERK INDERDAAD GEBOUWD!!!!
Dat is inderdaad zo beslist geweest na het concilie van Nicea door Constantijn en zijn bisschoppen. Constantijn verkoos orde boven de gnostisch, individualistische evangelies. Welke visie juist was zullen we nooit weten (als jezus al bestaan zou hebben). Maar wie is toch steeds die meryem waar je over spreekt. Als je Maria Magdalena bedoelt, noem ze dan zo en hou je Arabische bullcrap voor je eigen, wil je?

"Zijn" kerk is gebouwd op beslissingen van 300 jaar na zijn dood. Petrus zelf mocht dan wel de eerste paus zijn geweest, iets zegt mij dat zijn visie niet dezelfde was als de huidige kerk. Of hij jaloers was of leugens verkondigde maakt an sich niets uit...

Laatst gewijzigd door Schelfie : 21 oktober 2014 om 10:21.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 10:25   #42
Peche
Banneling

Standaard

Allez, Missa Niger dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Mass

Ik heb de hedendaagse vertaling genomen, daar ik op Engelse sites zit he.
Als U het normaal vindt dat een paus op een stoel met een omgedraaid kruis zit... dan zal ik maar abnormaal zijn.
Het is ook doorheen de jaren dat mijn Christelijk geloof enorm op de proef is gesteld, en ik kan mijn waarneming alleen maar delen.
Degene die vandaag in Jezus' naam spreken verdraaien de boodschap.
En de boodschap is inderdaad volledig verdraaid in de tijden die je hierboven omschrijft.
Waarom? Wat had die Jezus te brengen waar "leiders" de controle van onder het volk verloren? Dat ze niet anders konden dan "bepaalde stukken" te erkennen en al wat daarbuiten trad te excecuteren?
Het kruis symboliseren alleen al is pure ketterij. En het gedurig afbeelden van Jezus' lijdensweg en hoofd nog meer.
Waarom vroeg het zoveel moorden om dit kruis in de lucht te krijgen? Is dat Jezus of een verdraaide versie???

Laatst gewijzigd door Peche : 21 oktober 2014 om 10:27.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 10:33   #43
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is een sekte? Eerder een parodie op de rituelen uit het katholieke geloof... En in dat artikel staat nergens dat het een sekte was uit de 6de - 7de eeuw. Plus het enige bewijs zijn drie boeken. Zeer geloofwaardig, hoor..

Citaat:
Ik heb de hedendaagse vertaling genomen, daar ik op Engelse sites zit he.
Als U het normaal vindt dat een paus op een stoel met een omgedraaid kruis zit... dan zal ik maar abnormaal zijn.
Het is ook doorheen de jaren dat mijn Christelijk geloof enorm op de proef is gesteld, en ik kan mijn waarneming alleen maar delen.
Degene die vandaag in Jezus' naam spreken verdraaien de boodschap.
En de boodschap is inderdaad volledig verdraaid in de tijden die je hierboven omschrijft.
Waarom? Wat had die Jezus te brengen waar "leiders" de controle van onder het volk verloren? Dat ze niet anders konden dan "bepaalde stukken" te erkennen en al wat daarbuiten trad te excecuteren?
Het kruis symboliseren alleen al is pure ketterij. En het gedurig afbeelden van Jezus' lijdensweg en hoofd nog meer.
Waarom vroeg het zoveel moorden om dit kruis in de lucht te krijgen? Is dat Jezus of een verdraaide versie???
Iedereen afmaken die niet mee gaat in jouw sprookjesverhaal is eigen aan alle godsdiensten. Daar zijn zowel de christenen als joden en moslims (kijk maar naar boku haram en is tegenwoordig) schuldig aan. Dat heeft niets te maken met verborgen symboliek, enkel met eigenschappen van een religie...
Oud 21 oktober 2014, 10:38   #44
Peche
Banneling

Standaard

Awel inderdaad. Boko Haram is een goed voorbeeld.
Maar die mensen dat vroeger wat dichterbij de natuur leefde werden vermoord door zij die het kruis in de lucht duwen. En als dat dan hier allemaal geregeld was, vonden ze een nieuwe wereld om een hele genocide te plegen.
Die mensen leefden misschien met dezelfde middelen die Jezus van onze liever "Heer" had gekregen, maar die met hunne mijter konden dat niet luchten.
Wederom het kruis in de lucht, dokken voor het VALSE verdraaide "christelijke" geloof of betaal uw tekorten met vlees dat wij eraf kappen.

Maar inderdaad, De islam is degene die de wereld overneemt en overal banken plaatsen wil.... it isn't about the islam here. Het gaat over de duisterse kantjes van het Katholieke geloof waar het Vaticaan de hoofdzetel van is, wiens leider op een stoel zit met een omgekeerd kruis. Wiens vorige leiders dezelfde handsymbolen maakte als presidenten en andere leiders....
Het gaat erom dat ze het volk onder massa controle willen houden en ons alles omgedraaid uitleggen. Bekijk de oorlogen van de afgelopen vijftien jaar...
Draai het niet af op islam... Daar zijn topics genoeg van.

Laatst gewijzigd door Peche : 21 oktober 2014 om 10:39.
Oud 21 oktober 2014, 10:51   #45
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor je het zelf door hebt is uw destkop al begeven van 666 nummers.
Observeer uw chrome logo of adobe logo eens goed.
WWW o.a.?
Jezus beschreef de komst van de anti christ als een bliksem die uit de hemel valt. Vertaal "Obama" eens naar Herbreeuws voor ons Eliyahu. De exacte woordenkeuze van Jezus!

Obama loog over zijn geboorte in Hawai en knipoogt pal voor het zicht de leugen weg.
De enige link met Obama's geboortecertificaat is "dood", Breitbart en Clancy die ermee naar wikileaks trokken ... dood.
Anderen zeggen me, neen hij maakt enkel de weg vrij voor de dajjal.
Maar ik geloof toch steeds meer en meer dat het beest al lang voor onze neus staat.

20 minuten worth while:
http://www.youtube.com/watch?v=EFCQvvXSwx4

This is just in a nutshell, maar wat denkt U ervan?
Tel de letters van Uw naam of en voornaam 18 letters in 1 naam ;3X 6 =666 = 18 dat zijn doorgaans probleem mensen ... kwaadaardige personen, meestal.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 10:58   #46
Peche
Banneling

Standaard

Neen, ze duwen dat kruis vandaag nog altijd in de lucht. Wat pure ketterij is.
Als ze het dan nog is gaan buigen met ingebrande hoeken van vuur en het pure lijden van Jezus uitvergroten en over de massa heen duwen, zie ik ze spotten met de hele bedoeling.

Het staat vlakaf in het NT dat Jezus waarschuwde voor deze lieden.
En toch laten we deze lieden spreken in zijn naam, noemen we ene ervan rechtstreekse vertegenwoordiger van "god", en bezitten ze één van de grootste rijkdommen ter wereld. Hun laatste lasertelescoop noemen ze nog leukweg "lucifer".

Citaat:
For such are false apostles, deceitful workers, transforming themselves into the apostles of Christ.
[14] And no marvel; for Satan himself is transformed into an angel of light.
[15] Therefore it is no great thing if his ministers also be transformed as the ministers of righteousness; whose end shall be according to their works.
Thou shall not kill!
Oud 21 oktober 2014, 10:59   #47
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:01   #48
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Tel de letters van Uw naam of en voornaam 18 letters in 1 naam ;3X 6 =666 = 18 dat zijn doorgaans probleem mensen ... kwaadaardige personen, meestal.
Ik 5 in nick en irl naam.
The 5th dimension.
Oud 21 oktober 2014, 11:06   #49
Peche
Banneling

Standaard

Cinegraph, met ene knop gemaakt. Zo knap is dat toch niet. U bent snel onder de indruk van een simpele foto... Natuurlijk dat U de essentie in de symbolen mist. 't is te diepgaand voor U.
Oud 21 oktober 2014, 11:07   #50
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeRidder Bekijk bericht
5 vijzen kwijt en of 5 keer blijven botsen
En toch is dit geen bijgeloof,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 11:25   #51
Peche
Banneling

Standaard

Mary Magdalene (original Greek Μαρία ἡ Μαγδαληνή),[2] or Mary of Magdala and sometimes The Magdalene, is a religious figure in Christianity. She is often thought of as the second-most important woman in the New Testament after Mary, the mother of Jesus.[3] Mary Magdalene traveled with Jesus as one of his followers. She was present at Jesus' two most important moments: the crucifixion and the resurrection.[4] Within the four Gospels she is named at least 12 times,[5] more than most of the apostles. Carol Ann Morrow views the Gospel references as describing her as courageous, brave enough to stand by Jesus in his hours of suffering, death and beyond.[3]

Waar was Petrus bij de kruisiging en wederopstand?
Waarom zijn er van de 12 apostelen maar 3 evangelies erkend die vandaag niet juist vertaald blijken te zijn?
Waarom wordt een AUTHENTIEK manuscript van Thomas (een apostel van Jezus) niet erkend?
En waarom is dat van Meryem gecensureerd? Was het niet zo dat Jezus' zijn leer overgaf aan Meryem en Petrus hiervoor doorsloeg?
Hij heeft Jezus tot 3x verloochend en wordt beloond als eerste Paus..... Meryem schrijft hij af als hoer en de massa volgt.... ze knielen nog neer voor het kruis.
Utterly preposterous!!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door Peche : 21 oktober 2014 om 11:26.
Oud 21 oktober 2014, 12:22   #52
Peche
Banneling

Standaard

Ik ben uiterst Christen DeRidder, valt U dat niet op misschien?
Ik at zijn vlees, ik dronk zijn bloed. En het bracht mij de kennis dat we in gijzeling zijn van een massa organisatie dat in elk maar dan elk hoekje van het Zijn geïnfiltreerd is.
Oud 21 oktober 2014, 12:22   #53
Peche
Banneling

Standaard

Oud 21 oktober 2014, 12:56   #54
Peche
Banneling

Standaard

Ik ben niet op zoek naar een houvast. Ik geloof op mijn manier en heb daarbij niemand nodig.
Ik observeer iets en ga er mee de mainstream in. Ik zoek een consensus.

Ik zeg hier vlakaf dat de huidige geestelijke leiders geen vertegenwoordigers van Jezus zijn, maar een verdraaide versie weergeven.
En dat voor het verdraaide woord van Jezus heel wat doden vielen, en dat Obama niet is wat hij blijkt te zijn.
Toegegeven, het is far fetched om hem de anti christ te noemen. Maar ik denk dan ook niet dat de anti christ zich verplaatst in 1 persoon alleen. De anti christ begon bij Petrus.
Oud 21 oktober 2014, 13:15   #55
Yog Sothoth
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben uiterst Christen DeRidder, valt U dat niet op misschien?
Ik at zijn vlees, ik dronk zijn bloed. En het bracht mij de kennis dat we in gijzeling zijn van een massa organisatie dat in elk maar dan elk hoekje van het Zijn geïnfiltreerd is.
Ik denk dat jij iets heel anders gedronken hebt...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 18:59   #56
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Cinegraph, met ene knop gemaakt. Zo knap is dat toch niet. U bent snel onder de indruk van een simpele foto... Natuurlijk dat U de essentie in de symbolen mist. 't is te diepgaand voor U.
Vertel...!

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2014, 19:20   #57
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

+ zie film
+ onderzoek Andrew Breithart's en Tom Clancy's laatste "missie" voor hun dood.

Zie hoeveel symbolen men heeft omgedraaid. Zelfs het kruis op de stoel van de paus is nu omgedraaid, vredessymbolen van vroeger, ...
It is so in the obvious...
Naam: tumblr_lne75tIgdg1qg51mgo1_400.gif
Bekeken: 247
Grootte: 487,7 KB
Oud 21 oktober 2014, 20:17   #58
Peche
Banneling

Standaard

They are messing with our kids heads and we are falling asleep indeed.
Goed afgebeeld koppijn, dat zegt het inderdaad.

Never forget MJ, nor JFK nor MLK nor the rest...
Oud 21 oktober 2014, 22:49   #59
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
They are messing with our kids heads and we are falling asleep indeed.
Goed afgebeeld koppijn, dat zegt het inderdaad.

Never forget MJ, nor JFK nor MLK nor the rest...
Dat opgestoken vingertje: the are messing with our heads, effectief.
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Knipsel.PNG
Bekeken: 183
Grootte:  520,1 KB
ID: 95730
Daar zeg ik dit op,
Naam: 1.PNG
Bekeken: 222
Grootte: 293,1 KB
Oud 21 oktober 2014, 23:18   #60
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Ik dacht die dada was ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be