![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je dat programma van Luk Alloo bij de Wegpolitie al eens gezien. Ze hadden dat beter Luc Alloo bij de Mierenneukers genoemd. Ik vraag mij af wanneer die bende overheids-gansters eens op een stel gaan botsen waar ze een goed pak slaag van krijgen. Vooral die pot die er dikwijls bij is met dat bakkes om leer op te kloppen. Laatst gewijzigd door Garry : 30 oktober 2014 om 00:47. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gouverneur
|
Of zo een Ligier ding. Dan kan je daar Amerikaanse plakken op plakken (alleen daarvoor al), en tegen 30kmu iedereen ophouden. Zalig !
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar die halen ze niet van de baan hoor voor de veiligheid. Maar geen gordel dragen, oeioeioei, dat is onveilig hoor. Alsof er zich ook maar één iemand van de overheid gaat bekommeren over onze veiligheid. Mocht dat het geval zijn dan zou het openbaar vervoer ons niet rechtstaand mogen vervoeren, u vastklampend met één hand aan een uitstekend attribuut en op de andere arm een kind dragend. En als je naar het ministerie van verkeer dit aanklaagt krijg je als antwoord dat het anders financieel niet zou mogelijk zijn. Dus, ... als er geld mee gemoeid is primeert dat op veiligheid. Of gij een gordel draagt of niet is een aangelegenheid tussen u en de verzekering waarbij u aangesloten bent. Daar heeft de politie geen kloten mee te maken. Wanneer jij aangesloten bent bij een kaarters club komt de politie ook niet controleren of jij de reglementen van die club wel naleeft. Alleen dat valt moeilijk te verbaliseren en of jij je gordel draagt of niet is wel te verbaliseren. Met veiligheid heeft het geen moer te maken, het heeft alleen te maken met het pluimen van de automobilist. Laatst gewijzigd door Garry : 30 oktober 2014 om 01:15. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik rijd dus zeer vaak minder dan de maximum toegelaten snelheid, en als je dat niet bevalt, dan mag je mij reglementair voorbij steken, ik zal je daarbij zelfs helpen. En als je dat toch zenuwachtig maakt, lever dan je rijbewijs maar in voor je een hartaanval krijgt. Ik vind verder ook dat mijn oude vader, die medisch nog ok is, met zijn auto mag blijven rijden. Op zijn eigen tempo. En zelfs mijn oudste kleindochter moet gelegenheid krijgen om haar eerste stapjes in het autoverkeer te zetten. Dat betekent dat zij wat trager, wat onzekerder, enz. zal deelnemen aan het verkeer, de eerste twee jaren. En als gij dat lief meisje haar rechten op nog maar de minst mogelijke wijze zou willen beperken, dan zal u de Schoof van een andere kant leren kennen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 oktober 2014 om 08:34. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2014 om 06:31. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vorig jaar zijn 67.596 inschrijvingsbewijzen, de zogenaamde roze kaarten, uit wagens gestolen.
De Schoof denkt dan dat ge dat formulier niet zonder schade kunt stelen. Dat betekent een kleine 70.000 nieuwe autoruiten te plaatsen en te betalen, rechtstreeks in centen of onrechtstreeks via een te hoge verzekeringspremie. Plus de last van proper maken, wachten op herstelling, in afwachting beperkte mobiliteit ... En dan zitten wij te zagen over de verhoging met 100 euro van een inschrijving aan de univ, dat per student ochgottekes vier of vijf maal in zijn studentenleven voorkomt. De Schoof denkt: wie zo'n papier steelt uit een auto, neemt deel aan de georganiseerde misdaad. Je doet dat niet zoals een "arme" die een pakje sigaretten zou stelen. Dus voor mijn part: vijf jaar bak. En zonder douche of telefoon in de cel ! http://www.standaard.be/cnt/dmf20141102_01353699 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 november 2014 om 08:51. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 2 november 2014 om 17:56. |