![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest er daarnaast ook de vraag gesteld zijn 'hoe trots ben je Vlaming/Waal/Brusselaar te zijn', dan zou er een vergelijkingspunt zijn......,nu is dit zo steriel als maar kan zijn......
![]() Ben je trots om Belg te zijn ? In 'vergelijking' met Holland ? Ja, zeer.....want de frieten zijn hier beter ![]() (werd ook gevraagd naar de reden van de keuze?)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 4 november 2014 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch vreemd dat de Belgicisten het hier op (weinigzeggende) enquêtes houden terwijl de Separatisten de argumenten voorleggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jack, hoe wenst u eigenlijk over te komen op dit forum?
Ik heb het gevoel dat u zich precies in een 'dronken beu' bevindt... Ik heb mijn redenen gegeven voor anti-Belgicisme. Nu is het aan u, tenzij u toch liever de spot drijft met mij in plaats van je overtuiging eer aan te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Telefonische enquête bij 1000 Vlamingen; een representatief staaltje van de Vlaamse bevolking. (Het Nieuwsblad en Blokken Eén) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar mag ik vragen waarom we over een 3 jaar oude enquête praten? Zijn er geen recentere te vinden?
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs indien die enquête kakelvers zou zijn, dan nog is de relevantie ervan zeer relatief. Die één op de vier Vlamingen die een uiteenvallen van la Belgique wel ziet zitten is, in de gepaste omstandigheden ruim voldoende om het vuur aan de lont te steken. Tsjechië en Slowakije zijn ook uit elkaar gegaan zonder een meerderheid voor scheiding. En dit bananenland zelf dan? Niets wees er op in 1830 dat er een scheiding op komst was. Een klein troepje schreeuwertjes na een operavertoning deed plots de francofiele bourgeoitjes uit "Bruxelles" herrie schoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat weet ik eigenlijk niet, dat is vrij onbelangrijk en irrelevant voor mij... Mijn overtuiging, mijn gehechtheid aan mijn land is voor mij even evident als mijn politieke en levensbeschouwelijke voordeuren. Alleen begin ik niet te stampvoeten als een rotverwende kleuter wanneer blijkt dat de meerderheid mij niet volgt in die twee laatste. Dat is het verschil tussen ons beiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Van niveau gesproken. Ik leerde op de lagere school de dt regels. Laatst gewijzigd door pajoske : 4 november 2014 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan noemt u mij een kleuter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De argumentjes van de tegenpartij laten ondertussen maar op zich wachten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo simpel is het! Meer uitleg is daar niet bij nodig, zo kan een Vlaamse liberaal bijvoorbeeld zeggen : 'Alles voor Vlaanderen, Vlaanderen voor het liberalisme'. Waarom ik Katholiek ben? -> Omdat ik waarheid zie in de Katholieke leer, de Katholieke leer lijkt MIJ (en ik zet 'MIJ' in het vet om te voorkomen dat er iemand gaat beginnen dat het voor HEM zo niet is) aannemelijk is. (zie topic 'waarom ik geloof') Waarom ik Vlaams ben? -> Zie dit topic. ![]() Maar beste linkse Belgicistjes, ik merk dat het bij jullie niet veel verder komt dan wat gescheld, en dat het jullie aan argumenten ontbreekt tenzij 'ik loop gewoon mee met 75% van de bevolking', dus zie ik ook niet in waarom ik nog moeite in dit topic van een wel zeer laag niveau zou steken. Als men zelfs al zijn gelijk wil bewijzen door iemand te wijzen op dt-fouten ![]() Ik hou mij niet graag bezig met mensen die rond de pot draaien, met mensen die bv. ook opeens Kristus bij een discussie over België beginnen te betrekken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde u gewoon een vraag. Mag het? U moet niet beginnen te schelden. Indien u zich nu beperkt had tot het eerste gedeelte van u antwoord, dan was dit voldoende en prima geweest. En nu is dit dus niet prima. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 november 2014 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Trots zijn op een nationaliteit of land zijn absurde ideeën voor mij.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |