![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarbij zien ze het liefst hoogbouw 12 verdiepingen is 12 X datzelfde KI. op het zelfde lapje grond dat dan nog uw eigendom is en nog is het niet genoeg.
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door KruidenierGUY : 14 november 2014 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan meespreken van de huurders in appartementsgebouw waarin ikzelf een appartementje bezit, dus ook over de staat waarin de huurders (die uitgedreven werden) het appartement achterlieten. Er waren erbij die niet alleen een hoop rotzooi en een compleet vervuild appartement achterlieten maar zelfs een paar katten. De arme dieren werden door de uitdrijvingsdienst naar het asiel gebracht. Waar ze naar alle waarschijnlijkheid een spuitje kregen. De eigenaar kon niet alleen naar m�*�*nden huurgeld fluiten, hij had ook de de kosten van opruimen en opnieuw in fatsoenlijke staat brengen van zijn eigendom. En dan spreken we niet eens van de gerechtskosten en de algemene kosten. De syndicus alleen kost ons 100 euro per maand. De renovatie van de gevel kostte anderhalf miljoen BF. De vervanging van de boilers, noodverlichting, enz...komt daar bovenop. Idem de vervanging van de liften die elke eigenaar meer dan 5000 euro zal kosten. Kosten die moeten betaald zijn vóór er aan de vernieuwing van de liften begonnen wordt. Daar komen de "grondbelastingen" nog bovenop. Ik betaal voor mijn middelgroot appartementje bijna 500 euro per jaar. Daar is de belasting op mijn garage inbegrepen, maar niet die voor mijn bergplaatsje van nauwelijks één vierkante meter op het gelijkvloers. Die belasting wordt opgevraagd door de syndicus. Nog eens 17 euro. De eigenaar-verhuurder van het appartement boven het mijne zal blij zijn als zijn zoveelste huurder in enkele jaren tijd niet hoeft uitgedreven te worden wegens het niet betalen van een huur van 540euro per maand. Voor geen geld wil ik in zijn plaats zijn. Verhuren is immers meer kommer en kwel dan er rijk van te worden.
![]() |