![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Slim, als je ze alletwee ineens moet hebben roept ge "Dolfke kom hier".
|
|
|
#42 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
NO FUCKING WAY Zoals sommige hun kinderen naar da' "gekruisigd gevalleke" noemen !! Holy Fuck , NO FUCKING WAY !!!! Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij wordt er echt agressief van hé?
|
|
|
|
#44 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Kirke is Grieks, dus dan is de k logischer.
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ho? kirkèèè? dat wist ik ook niet. Nee dat is niet navolgbaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Europees Commissaris
|
Desibaldus ftw!
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aggressief niet , maar fucking pissed !!!!
Met zo'n namen door het leven , gatverdomme , kotselijk !!!! Ik zou die namen zelfs juridisch aanvechten , mochten ze mij zo genoemd hebben !! m.a.w. Een andere fatsoenlijke voornaam aanvragen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 november 2014 om 03:36. |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het iets cryptischer wordt omschreven, bijvoorbeeld in het Hebreeuws, dan kan het wel? Samuel - naam van God Nathan - Godsgeschenk Zelfs een naam als Jayden/Jaden is van Hebreeuwse oorsprong en bevat een verwijzing naar God. En wat met Daniel, Jonas, Rachel, ... Ben je dan consequent dat je deze namen ook bant? Heet je dan "Wodan" of zo? Of wacht... Dat is ook weer geloofsgeloof!
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach ja, Afrikanen hebben vaak zo van die leuke koloniale namen.
Nochtans is Dieudonné meer in gebruik van Dieumerci. Ik leerde verleden week een afrikaanse "Patience" kennen, ze sprak het op z'n Engels uit. Ik heb haar maar niks verteld over het kaartspel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet ook dat de meeste namen er mee te maken hebben , maar voor alles is een oplossing , of een uitkomst http://www.babyflock.nl/babynamen http://www.babyflock.nl/babynamen/thema.php
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#57 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat wil dat zeggen?
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan dikwijls veel afleiden uit de naamgeving van kinderen. Bij veel namen druipt de marginaliteit en de erfzonde er van af. Dergelijke kinderen hebben dan ook keiharde garanties op een ellendig leven zonder geld en met veel miserie.
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |