![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Net als racisme roepen is zich gediscrimineerd of beledigd voelen tegenwoordig een middel om de samenleving naar eigen hand te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die individuen hebben uiteraard het recht om die problemen te ventileren, de rest van de bevolking heeft echter evenzeer het recht om te stellen dat ze die klacht in hun reet kunnen stoppen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 november 2014 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen argument dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovenstaande is helder nagedacht. Al die andere zever wordt aangepord door agitatoren, en opruien is iets waarop in België Abu Jahjah een patent heeft. De man die op illegale wijze aan zijn Belgische papieren raakte, en loog over zijn bezigheden in Libanon, waar hij stoer poseerde met wapens en beweerde tegen het IDF te vechten, terwijl hij in werkelijkheid op zijn leugenachtige krent bij zijn moeder thuis zat.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat snap je nu toch zelf wel?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders gezegd: plaats het in zijn perspectief en je zal snappen dat er geen probleem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is dat nu weer voor onzin. Een traditie kan perfect blijven met bepaalde aanpassingen/veranderingen. De geschiedenis staat er vol van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van logica heb jij geen kaas gegeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder geneigd bij zijn standpunt aan te leunen dan bij dat van een notoire keetschopper en zijn verzameling hysterische sympathisanten bestaande uit enkele extreemlinkse krakers en enkele opgestookte zwarten. Dat Jahjah eerst eens voor eigen Arabische deur veegt wat betreft racisme tegen zwarten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
traditie: tra` di - tie [-(t)sie] («Frans«Latijn) de -woord (vrouwelijk) tradities 1 recht bezitsoverdracht; 2 het overdragen van persoon op persoon en van generatie op generatie van cultuurgoederen, overlevering; hetgeen aldus wordt overgeleverd, van oudsher bestaand gebruik; 3 het handelen volgens overgeleverde gebruiken traditie: Overlevering, oude gewoonte. traditie: wat mondeling van het ene geslacht aan het andere wordt overgebracht traditie: bezitsoverdracht overlevering gewoonte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |