![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets, geen bal, nada te maken met de uitspraken van eender welke politicus, die zijn namelijk voor zijn rekening! Het valt trouwens op dat steeds meer mensen hier geen normale discussie aankunnen, het is nergens voor nodig om wie het niet met je eens is, uit te maken voor hypocriet en bekrompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie namelijk alleen gelijkwaardige burgers, en, in laatste instantie, gelijkwaardige mensen. Ik ga bovendien één stap verder en denk na over hoe ghettovorming en discriminatie ontstaat en hoe we die kunnen bestrijden in onze samenleving. "Eigen volk eerst!" schreeuwen zal daarbij niet helpen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie namelijk alleen gelijkwaardige burgers, en, in laatste instantie, gelijkwaardige mensen. Ik ga bovendien één stap verder en denk na over hoe ghettovorming en discriminatie ontstaat en hoe we die kunnen bestrijden in onze samenleving. "Eigen volk eerst!" schreeuwen zal daarbij niet helpen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|