![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch niet omdat ik het op andere vlakken grondig met Vanguard oneens ben, dat ik het niet eens mag zijn met zijn voorstel rond Palestina?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen het over heel wat eens zijn mijn beste @Kallikles, maar dat impliceert niet dat we vele betekenisvolle raakpunten hebben. Dat laatste zou ik echter graag anders zien. De uitnodiging 'daartoe' is bij deze een feit.
Laatst gewijzigd door zonbron : 5 december 2014 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn dus toch raakvlakken tussen extreem links en het nazisme: ze haten allebei joden. Euh, ik bedoel zionisten.
Laatst gewijzigd door Drukazz : 5 december 2014 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat je zo'n afspraakjes best via PM regelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw argument dat iedereen die tegen racisme tegen en discriminatie van niet-Joden in Israël is, eigenlijk anti-Joods is, is een variant van hetzelfde. Het is dus maar zeer de vraag waarom extreem-rechts jouw vriend niet is: je hebt dezelfde denkfiguur gemeenschappelijk. Ook is het zo dat Frankrijk toen het zijn vuile koloniale oorlog voerde in Algerije de beste bondgenoot en wapenleverancier was van Israël en omgekeerd ook sterk door Israël gesteund werd. De meest radicale, extreem-rechtse fractie van het Franse imperialisme, de OAS, was daar niet vreemd aan. Vandaag zien we Dewinter en Strache in battle dress optrekken met radicale kolonisten in de West Bank, zien we Marine Le Pen geen gelegenheid missen om op de foto te komen met de Israëlische ambassadeur, horen we Le Pen's geopolitieke brein Chauprade Israël roemen als voorpost van "het Westen" tegen "de islam", ... Persoonlijk verdedig ik een consequente, antiracistische lijn en dus ben ik tegen discriminatie van niet-Joden door Israël, van zwarten in de VS, van Imazighen of zwarten in Marokko, van Christenen in Pakistan, enzovoort... Geen complexe complottheoriën, gewoon glasheldere, humanistische principes die consequent worden toegepast.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw argument dat iedereen die tegen racisme tegen en discriminatie van niet-Joden in Israël is, eigenlijk anti-Joods is, is een variant van hetzelfde. Het is dus maar zeer de vraag waarom extreem-rechts jouw vriend niet is: je hebt dezelfde denkfiguur gemeenschappelijk. Ook is het zo dat Frankrijk toen het zijn vuile koloniale oorlog voerde in Algerije de beste bondgenoot en wapenleverancier was van Israël en omgekeerd ook sterk door Israël gesteund werd. De meest radicale, extreem-rechtse fractie van het Franse imperialisme, de OAS, was daar niet vreemd aan. Vandaag zien we Dewinter en Strache in battle dress optrekken met radicale kolonisten in de West Bank, zien we Marine Le Pen geen gelegenheid missen om op de foto te komen met de Israëlische ambassadeur, horen we Le Pen's geopolitieke brein Chauprade Israël roemen als voorpost van "het Westen" tegen "de islam", ... Persoonlijk verdedig ik een consequente, antiracistische lijn en dus ben ik tegen discriminatie van niet-Joden door Israël, van zwarten in de VS, van Imazighen of zwarten in Marokko, van Christenen in Pakistan, enzovoort... Geen complexe complottheoriën, gewoon glasheldere, humanistische principes die consequent worden toegepast.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Drukazz : 5 december 2014 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Drukazz : 9 januari 2015 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw opinie dat links anti Israel is, klopt gewoon niet. Kritiek komt van overal. En er is iets dat bvb Eli ook niet begrijpt. Hij citeert graag uit White Power websites. Maar die beschouwen de Joden als vijand nr 1. |
|
![]() |
![]() |