Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2014, 16:39   #41
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Alice ik kan voor zoveel onverdraagzaamheid en intolerantie echt geen begrip opbrengen. Gelieve u niet meer tot mij te richten. U komt op mijn negeerlijst.
Is dit een oproep om verdraagzaam voor geweldplegers tegenover vrouwen?
Je merkt echt aan welke kant je staat!
Alice heeft over heel de lijn gelijk.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 december 2014 om 16:40.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 07:04   #42
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alice ik kan voor zoveel onverdraagzaamheid en intolerantie echt geen begrip opbrengen.
Behoorlijk hypocriet voor iemand die in een andere topic pleit voor de doodstraf voor (overspelige) homoseksuelen...
Citaat:
Overspelige homo's (officieel getrouwd met een vrouw) mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen
Besef jij zelf nog wel wat jij hier allemaal bazelt?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 december 2014 om 07:06.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 11:47   #43
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dames zoals u zijn een regelrechte bedreiging voor vrouwenrechten hier, misschien moeten we toch eens overwegen om uit naam van tolerantie, minder tolerant te zijn tegenover mensen met gedachtengoed zoals dit van u.
Is geen dame, maar een marokkaan die verkrachtingen verantwoordt.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 17:11   #44
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
yup

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 17:23   #45
branvdbo
Vreemdeling

Standaard

Waarom wordt er hier enkel gesproken over de slachtoffers die het zogezegd uitdagen? Er zou juist enkel gesproken moeten worden over de mensen die het geweld gepleegd hebben.
Hoe kan een uiterlijk kenmerk nu een teken van agressie uitlokken? Spijtig genoeg in het hedendaagse leven nog veel te veel, maar dit zou gewoon niet mogen.

Daarnaast zijn mannen en vrouwen gelijke van elkaar, dus waarom zou de vrouw hem dan moeten aanpassen aan de man? Oké, je kan misschien preventief je niet "uitdagend" kleden, maar dan nog zou je als vrouw gewoon mogen lopen waar je wilt en hoe je wilt.
branvdbo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2014, 20:27   #46
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Oud 7 december 2014, 20:38   #47
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=20

breedbandwurger 1967

Oud 7 december 2014, 21:52   #48
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Is dit een oproep om verdraagzaam voor geweldplegers tegenover vrouwen?
Je merkt echt aan welke kant je staat!
Alice heeft over heel de lijn gelijk.
Meer dan gelijk !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 00:17   #49
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Meer dan gelijk !
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 09:15   #50
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Wel erg verontrustend dat dit niet van eender wie maar van een Unicef-ambassadrice en hoogleraar sociale antropologie aan de universiteit van Oslo komt.
Wanneer word het verplicht een burka te dragen omwille van je eigen veiligheid?
Niemand kan mij verplichten om zo'n stik zak over mijn hoofd te trekken ,om razend te worden ... ik haat zo'n uitspraken ! en zekers van een ouwe trees.. zeer frustrerend trouwens voor iemand die aan claustrofobie lijd.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 23:05   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik word niet goed van uw opvattingen. Ik heb nergens beweerd dat vrouwen van hier zich moeten aanpassen aan potentiële verkrachters of buitenlandse mannen en culturen, dat beeldt u zich maar in.
Maar ooit gehoord van preventie? Ga eens langs in een politiekantoor. Natuurlijk is de misdadiger schuldig voor z'n misdrijf, bv. diefstal of verkrachting, maar veel mensen beschermen zich ook preventief tegen diefstal (bv. deur op slot). We leven niet in een utopie dat preventie niet meer nodig is. Dat u vindt dat een vrouw geen persoonlijke voorzorgen tegen verkrachting hoeft te nemen, is uw goed recht. Niemand zal u verplichten om dat te doen. Maar hou vrouwen die dat wel wensen en doen niet tegen, want zij hebben ook rechten. Ik vind het onrustwekkend dat u als vrouw onder het mom van vrijheid net de rechten van sommige "voorzichtige" vrouwen wil afnemen!

En Alice, met alle respect, u zal me zelden kunnen overtuigen van uw opvattingen over vrouwen. Ik weet dat u te vrijgevochten bent en een gescheiden vrouw met homoseksuele kinderen. Dat is helemaal tegengesteld aan mijn opvattingen en idealen voor het leven. Ik denk dat een vrouw zich meestal beter kan aanpassen dan een man en daar dan ook meer gebruik van moet maken.
²! volledig mee eens! men kan nooit voorzichtig genoeg zijn, en er zijn heus veel blanke mannen die over zouden gaan tot ongewenste intimiteiten moesten ze een katje ongezien in het donker kunnen knijpen .. en dit ondanks wat Alice bazelt van dat er wetten zijn en blablabla, we leven niet in Iran inderdaad, maar 's nachts bloot over straat hollen is hier even gevaarlijk, jawel
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 23:34   #52
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
²! volledig mee eens! men kan nooit voorzichtig genoeg zijn, en er zijn heus veel blanke mannen die over zouden gaan tot ongewenste intimiteiten moesten ze een katje ongezien in het donker kunnen knijpen .. en dit ondanks wat Alice bazelt van dat er wetten zijn en blablabla, we leven niet in Iran inderdaad, maar 's nachts bloot over straat hollen is hier even gevaarlijk, jawel
Dan is uw mening al even dom, het punt was niet dat je vrouwen moet aanraden om naakt over straat te gaan, maar wel dat bij wet bepaald is zelfs indien je naakt over straat holt, een man je op geen enkele manier mag lastig vallen, maar blijkbaar realiseer je jezelf niet eens welke onzin je uitkraamt met je opmerking over " blanke mannen".
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 15:09   #53
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik word niet goed van uw opvattingen. Ik heb nergens beweerd dat vrouwen van hier zich moeten aanpassen aan potentiële verkrachters of buitenlandse mannen en culturen, dat beeldt u zich maar in.
Maar ooit gehoord van preventie? Ga eens langs in een politiekantoor. Natuurlijk is de misdadiger schuldig voor z'n misdrijf, bv. diefstal of verkrachting, maar veel mensen beschermen zich ook preventief tegen diefstal (bv. deur op slot). We leven niet in een utopie dat preventie niet meer nodig is. Dat u vindt dat een vrouw geen persoonlijke voorzorgen tegen verkrachting hoeft te nemen, is uw goed recht. Niemand zal u verplichten om dat te doen. Maar hou vrouwen die dat wel wensen en doen niet tegen, want zij hebben ook rechten. Ik vind het onrustwekkend dat u als vrouw onder het mom van vrijheid net de rechten van sommige "voorzichtige" vrouwen wil afnemen!

En Alice, met alle respect, u zal me zelden kunnen overtuigen van uw opvattingen over vrouwen. Ik weet dat u te vrijgevochten bent en een gescheiden vrouw met homoseksuele kinderen. Dat is helemaal tegengesteld aan mijn opvattingen en idealen voor het leven. Ik denk dat een vrouw zich meestal beter kan aanpassen dan een man en daar dan ook meer gebruik van moet maken.
Preventie? Wat u beweert, is geen preventie maar in het beste geval défaitisme, en in het slechtste geval een gestoorde en laffe struisvogelpolitiek die dient de multiculturele verrijkers te beschermen en gelijk te geven. Preventie zou betekenen dat men zulke multiculturele verrijkers aanpakt vooraleer ze al te veel schade aanricht.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 17:02   #54
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wow, hier wordt ik dus echt niet goed van...het is echt totaal niet aan ons, vrouwen, om ons aan te passen aan mannen met een totaal achterlijke mentaliteit, ongeacht waar die mannen vandaan komen, en los van hun levensobvertuiging.
Hier is namelijk bij wet vastgelegd dat mannen ten alle tijden zelf verantwoordelijk zijn voor hun seksueel gedrag, ookal loopt een vrouw naakt over straat, dat is dan nog geen uitnodiging tot ongewest gedrag!

Multicultureel betekent helemaal niet dat vrouwen ook maar een milimeter verworven rechten moeten opgeven, zelfs niet onder het motto" eigen veiligheid"! Het is aan de heren uit alle windstreken om zich te realiseren dat vrouwen hier gelijke rechten hebben, niemand anders danmannen zelf verantwoordelijk zijn voor hun handelen, en dat grensoverschrijdend gedrag, lastig vallen, verbale agressie, verkrachting, strafbaar is.

We gaan niet, omdat we gedwongen worden tot multiculturaliteit regelrecht achterlijk gedachtengoed gelijkstellen aan door emancipatie verworven vrouwenrechten, nog minder ons laten aanmanen tot voorzichtigheid!
Omdat niet vrouwen hier, maar mannen van elders zijn horen aan te passen!
Heel juist! Het wordt tijd dat iedereen zich dat eindelijk eens gaat realiseren.
Oud 15 december 2014, 17:06   #55
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De aanvaller moet een gepaste straf krijgen, als hij ten minste gepakt kan worden. Daarover bestaat geen twijfel.
Maar de vrouw is niet "braaf" genoeg, heeft niet genoeg voorzorgen genomen, om al teveel medelijden bij mij op te wekken.
Dat is belachelijk! U praat verkrachting goed, beseft u dat wel?
Waarom moeten wij ons inpakken om inwijkelingen te helpen hun neigingen te onderdrukken. Dat zij zich leren bedwingen en zo bewijzen dat ze zich kunnen gedragen als beschaafde mensen.
Als ze zich niet aan ons kunnen aanpassen, moeten ze maar terug naar hun land van oorsprong.
Oud 15 december 2014, 17:10   #56
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alice ik kan voor zoveel onverdraagzaamheid en intolerantie echt geen begrip opbrengen. Gelieve u niet meer tot mij te richten. U komt op mijn negeerlijst.
Meent u nu echt dat Alice onverdraagzaam is?
Terwijl u mannen die vrouwen verkrachten verontschuldigt?
Dat is durven!
Oud 15 december 2014, 17:17   #57
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Sorry bembem, wij hebben hier gevochten voor gelijkheid van man en vrouw. Dus moeten de vrouwen niet opeens "voorzichtig" worden omdat we een invasie van bekrompen mannen met een achterlijke godsdienst over ons heen gekregen hebben!
Er zullen altijd mannen, blanke of andere, zijn die zich ongewenst gedragen. Maar daaraan toegeven door te zeggen dat wij vrouwen het onszelf moeten verwijten omdat we niet "voorzichtig" zijn is helemaal verkeerd.
Oud 15 december 2014, 23:21   #58
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Sorry bembem, wij hebben hier gevochten voor gelijkheid van man en vrouw. Dus moeten de vrouwen niet opeens "voorzichtig" worden omdat we een invasie van bekrompen mannen met een achterlijke godsdienst over ons heen gekregen hebben!
Er zullen altijd mannen, blanke of andere, zijn die zich ongewenst gedragen. Maar daaraan toegeven door te zeggen dat wij vrouwen het onszelf moeten verwijten omdat we niet "voorzichtig" zijn is helemaal verkeerd.
het gaat niet enkel over moslim mannen of over het ontkennen van rechten waar men voor gestreden heeft, gewoon common sense waar Guinestar op doelde met "de deur preventief op slot doen" ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 23:22   #59
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard Ik herhaal:

Men moet de geweldplegers aanpakken , niet de slachtoffers !!

breedbandwurger 1967

Oud 15 december 2014, 23:22   #60
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard Ik herhaal:

Men moet de geweldplegers aanpakken , niet de slachtoffers !!

breedbandwurger 1967

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be