![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je merkt echt aan welke kant je staat! Alice heeft over heel de lijn gelijk. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 december 2014 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 december 2014 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Is geen dame, maar een marokkaan die verkrachtingen verantwoordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom wordt er hier enkel gesproken over de slachtoffers die het zogezegd uitdagen? Er zou juist enkel gesproken moeten worden over de mensen die het geweld gepleegd hebben.
Hoe kan een uiterlijk kenmerk nu een teken van agressie uitlokken? Spijtig genoeg in het hedendaagse leven nog veel te veel, maar dit zou gewoon niet mogen. Daarnaast zijn mannen en vrouwen gelijke van elkaar, dus waarom zou de vrouw hem dan moeten aanpassen aan de man? Oké, je kan misschien preventief je niet "uitdagend" kleden, maar dan nog zou je als vrouw gewoon mogen lopen waar je wilt en hoe je wilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Niemand kan mij verplichten om zo'n stik zak over mijn hoofd te trekken ,om razend te worden ... ik haat zo'n uitspraken ! en zekers van een ouwe trees.. zeer frustrerend trouwens voor iemand die aan claustrofobie lijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moeten wij ons inpakken om inwijkelingen te helpen hun neigingen te onderdrukken. Dat zij zich leren bedwingen en zo bewijzen dat ze zich kunnen gedragen als beschaafde mensen. Als ze zich niet aan ons kunnen aanpassen, moeten ze maar terug naar hun land van oorsprong.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl u mannen die vrouwen verkrachten verontschuldigt? Dat is durven!
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zullen altijd mannen, blanke of andere, zijn die zich ongewenst gedragen. Maar daaraan toegeven door te zeggen dat wij vrouwen het onszelf moeten verwijten omdat we niet "voorzichtig" zijn is helemaal verkeerd.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet de geweldplegers aanpakken , niet de slachtoffers !!
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet de geweldplegers aanpakken , niet de slachtoffers !!
![]() |
![]() |