![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de volgende? | |||
Albert |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Paola |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Laurant |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Filip |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mathilde |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Elisabeth |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Claire |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Astrid |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Lorenz |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ander minderjarig prinsje/prinsesje |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen toch hopen?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huisparkiet van Flip!
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moogt allemaal fier zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of dictators , paus , islam , geloof , nazisme , communisme , enz .... Wie contra-dynastie is , bwa , kan mij dus geen moer schelen !! Wie pro-dynastie is , bwa , kan mij dus geen moer schelen !! Citaat:
![]() Dat er ook koninklijke familieleden gaan sterven , tja , zondermeer , maar wanneer ?? Da's voor de toekomst !! Mij hulpbehoevende mama mag zelfs nog +100 worden , en ze is nu reeds al een tijdje Tram 8 bezoeker ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2014 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zet in op een heel nabije datum. Als ik dan win is dat dubbele vreugd: een zak vol geld, en jouw debiliteiten niet langer op dit forum. Citaat:
Niets is minder waar. Ik ken maar één persoon die dergelijke aberrante idiotieën uitkraamde. Maar in principe kan die niet op dit forum geraken. Hoewel ik nu toch ernstig twijfel. Ben jij het, Etienne?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb geheel zonder ironie "Ander minderjarig prinsje/prinsesje" gestemd. kans lijkt mij t grootst : -er zijn er daar t meeste van -een deel puberende tieners ook psychologisch verknipt vanwege het instituut koningshuis en de wetenschap dat de familie slechts 1 uitverkorene telt en al de rest quantité negligeable is. ... moet maar eens kijken in de geschiedenis van gelijk welk koningshuis ... daar komt geen enkele generatie uit zonder minstens een paar voor t leven getraumatiseerden ... |
|
![]() |
![]() |