Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2014, 12:26   #41
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen, ik zei dat het "de Tea Party waardig" was. Uit Zonbron's post was het heel duidelijk dat die van Irina Rodnina kwam, die trouwens van Poetin's partij is. Vandaar dat ik de gelegenheid te baat neem om mij te distanciëren van die partij, die overigens centrum-rechts is. Maar de diabolisering van heel Rusland - de meerderhied van de Russische partijen en met name ook de communistische oppositie zijn tegen de smerige politiek van de NAVO in Oekraïne - gaat vele bruggen te ver.

Rusland heeft nooit zwarte slaven gehad, i.t.t. de VS. Ook heeft de Sovjet-Unie Lumumba en Mandela gesteund, terwijl jouw VS Lumumba liet ombrengen en Mandela als terrorist verketterde.

Je stoont nochtans rechtse krachten in de VS en met name de GOP die het racisme willen bestendigen.

I.t.t. jou deel ik geen mensen op naar nationaliteit of religie. Voor mij zijn alle mensen broeders en zusters. Zelfs de stijfhoofdige, doch erg intelligente Russen.
De gruwelijke racistische daden in Rusland zijn precies wat ze zijn, omdat de Russen nu eenmaal cultureel zware racisten zijn.

Naast wat we net hebben getoond van onaanvaardbare tweets en projecties op grote scherm, is het ook zo dat er in Rusland gewoon milities rondlopen die vreemdelingen aanvallen, slaan en schoppen en soms zelfs vermoorden, zonder andere reden dan dat ze vreemdelingen zijn. Het gaat dikwijls ook om Afrikanen. En laten we de bekende pogroms tegen de Joden niet vergeten, een dagdagelijkse bezigheid van de Russen in een niet zo lang verleden.

Het Russische volk is zo racistisch als de pest. Als je ze graag hebt, hou dan beter je mond over de VS.
Oud 9 december 2014, 13:01   #42
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
...

Europa is zwaar ziek. En het gaat snel. Daarom zouden de Europeanen beter hun grote mond houden en eens in de spiegel kijken.
Als men Uw bijdragen in volgend topic leest zou men toch wat anders denken:

http://forum.politics.be/showthread....163659&page=94

Welcome to the club, ik c/p alvast deze post van U.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2014, 13:18   #43
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 9 december 2014 om 13:20.
Oud 9 december 2014, 13:18   #44
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
correct.

Niet correct. De foto is geplaatst door de Russische parlementair en drieledig schaats-goudmedaille houdster Irina Rodnina. Ondanks de harde kritiek op deze walgelijke racistische karikatuur mocht ze de Olympische vlam ontsteken in Sochi.

Het is dus eerder jullie Russische vrienden waardig.

Lees zelf en huiver:

Watch laser show of Barack Obama eating BANANA in racist 'happy birthday message'

Geef mij dan maar de VS, mèt Obama, en mèt de Tea Party.

BANANA

Mij lijkt het heel wat ernstiger dat Westerse politiekers Poetin met Hitler vergelijken dan dat enige studenten en een sportster de halfwitte Obama met een bananenetend diertje vergelijken.

Trouwens, U moet dat in de juiste context bekijken. Terwijl de VS in Oekraïne het een en ander voorbereidde, net na de chemische spelen in Syrië, moest er tijdens Sochi toch een signaaltje gegeven worden. Twijfel niet, het tandenknarsen was behoorlijk in Moskou en is nog lang niet voorbij.
HIER
Oud 9 december 2014, 15:56   #45
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Russische volk is zo racistisch als de pest. Als je ze graag hebt, hou dan beter je mond over de VS.
Dat is een racistische en essentialistische uitspraak. Ik heb Russische racisten ontmoet en ik heb Russische antiracisten ontmoet, net zoals ik Amerikaanse of Vlaamse racisten én antiracisten heb ontmoet. Met jouw anti-Russisch racisme probeer je de aandacht af te leiden van de politiek. Het gaat niet om voor of tegen Rusland, maar over linkse of rechtse politiek.

Dat legde ik ook uit in mijn post die je niet gelezen hebt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Neen, ik zei dat het "de Tea Party waardig" was. Uit Zonbron's post was het heel duidelijk dat die van Irina Rodnina kwam, die trouwens van Poetin's partij is. Vandaar dat ik de gelegenheid te baat neem om mij te distanciëren van die partij, die overigens centrum-rechts is. Maar de diabolisering van heel Rusland - de meerderhied van de Russische partijen en met name ook de communistische oppositie zijn tegen de smerige politiek van de NAVO in Oekraïne - gaat vele bruggen te ver.

Rusland heeft nooit zwarte slaven gehad, i.t.t. de VS. Ook heeft de Sovjet-Unie Lumumba en Mandela gesteund, terwijl jouw VS Lumumba liet ombrengen en Mandela als terrorist verketterde.

Je stoont nochtans rechtse krachten in de VS en met name de GOP die het racisme willen bestendigen.

I.t.t. jou deel ik geen mensen op naar nationaliteit of religie. Voor mij zijn alle mensen broeders en zusters. Zelfs de stijfhoofdige, doch erg intelligente Russen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be