![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast wat we net hebben getoond van onaanvaardbare tweets en projecties op grote scherm, is het ook zo dat er in Rusland gewoon milities rondlopen die vreemdelingen aanvallen, slaan en schoppen en soms zelfs vermoorden, zonder andere reden dan dat ze vreemdelingen zijn. Het gaat dikwijls ook om Afrikanen. En laten we de bekende pogroms tegen de Joden niet vergeten, een dagdagelijkse bezigheid van de Russen in een niet zo lang verleden. Het Russische volk is zo racistisch als de pest. Als je ze graag hebt, hou dan beter je mond over de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....163659&page=94 Welcome to the club, ik c/p alvast deze post van U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BANANA Mij lijkt het heel wat ernstiger dat Westerse politiekers Poetin met Hitler vergelijken dan dat enige studenten en een sportster de halfwitte Obama met een bananenetend diertje vergelijken. Trouwens, U moet dat in de juiste context bekijken. Terwijl de VS in Oekraïne het een en ander voorbereidde, net na de chemische spelen in Syrië, moest er tijdens Sochi toch een signaaltje gegeven worden. Twijfel niet, het tandenknarsen was behoorlijk in Moskou en is nog lang niet voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat legde ik ook uit in mijn post die je niet gelezen hebt: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: