Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2014, 01:13   #41
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Ik hoor hen toch niet roepen om een eerlijke aangifte van inkomsten uit verhuur ... zo hypocriet zijn ze wel.
als je een eerlijke aangifte zou willen dan zou de syndicale premie moeten belast worden arato van 70% zoals de wedde van de bazen, want het lidgeld (zonder btw ? waarom weet ik niet) is aftrekbaar van het inkomen.

Dus om eerlijk te zijn zouden die 2 miljoen werknemers die frauderen met de syndicale premie, moeten belast worden op 100euro of 200miljoen euro + 300% boete . Dat zou eerlijk de wetten toepassen zoals zij willen dat de wetten toegepast worden in de privé... Ja ik ben voor gelijke rechten gelijke kansen en jawel gelijke toepassing van dezelfde wetten voor iedereen
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2014, 10:05   #42
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nochtans bestaat het koningshuis uit de enige rijken die moeilijk Gerard Depardieu achterna kunnen om de belastingen in eigen land te ontwijken.
2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2014, 20:44   #43
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
2 !
Ik weet niet wat de totale jaarlijkse dotaties zijn aan het koningshuis, maar het zal alleszins niet veel meer zijn dan 1 duizendste van het jaarlijkse begrotingsdeficit. Voorstellen om de begroting in evenwicht te krijgen door het koningshuis mee te doen betalen zijn daarom belachelijk dom en populistisch.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2014, 23:17   #44
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Ik weet niet wat de totale jaarlijkse dotaties zijn aan het koningshuis, maar het zal alleszins niet veel meer zijn dan 1 duizendste van het jaarlijkse begrotingsdeficit. Voorstellen om de begroting in evenwicht te krijgen door het koningshuis mee te doen betalen zijn daarom belachelijk dom en populistisch.
ja ze zijn belachelijk populistisch net zoals voorstellen om alle regeringen af te schaffen en voorstellen dat je met een vermogensbelasting de begroting kunt rechttrekken etc. Kijk naar Frankrijk: ze hebben geen koning, ze hebben een centrale regering en ze hebben een rijkentaks, en toch lukt het niet.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be