Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2014, 16:24   #41
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Mensen die niet kunnen werken, mogen in mijn ogen een uitkering blijven genieten. Je kiest niet om ziek of beperkt te zijn.

Een bedrijf ik geen opvang, maar je gaat hier en daar kort door de bocht. Wie zegt er dat ouderen niet gemotiveerd zijn?

Ik heb het ergens ook moeilijk met werkende moeders, maar wat doen we met alleenstaande moeders? Soms hebben mensen geen andere keuze. Vrouwen zijn wel geen kweekmachines.

Ouderen zijn gedemotiveerd. Als je een oudere naast een schoolverlater zet, zie je dadelijk dat die oudere er de kantjes afrijdt.
Ze denken dat ze recht hebben op minder hard werken omdat ze ouder zijn. Gewoon belachelijk.

En zieken? Hoeveel van die profiteurs zijn "depressief"? Gewoon lui, ja.
En als je chronisch ziek bent, dan moet je familie maar bijleggen. En als die dat niet doen? Tja...

Als je werk wil, moet je als alleenstaande moeder er ook maar voor zorgen dat je kind naar de opvang kan.
Steeds maar weer naar huis moeten "omdat de kleine ziek is"... DAT is er gewoon over.

Vrouwen die solliciteren en 7 maanden later al zwanger zijn. DAT is gewoon profiteren.

Moest er een flexibel ontslagrecht zijn, dan zou dat allemaal niet voorkomen. Dan zou een werknemer wel doen waarvoor hij of zij enkel dient: Voor zijn/haar werk uit te voeren.
Oud 15 december 2014, 16:27   #42
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Moest er een flexibel ontslagrecht zijn, dan zou dat allemaal niet voorkomen. Dan zou een werknemer wel doen waarvoor hij of zij enkel dient:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  zwijgen en werken.jpg‎
Bekeken: 63
Grootte:  34,5 KB
ID: 96419  

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 16:29   #43
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, de kiezer heeft zichzelf bedrogen. Ik dacht dat de geschiedenis al lang heeft uitgewezen dat populistenpartijen gevaarlijk zijn en nooit hun beloften houden. Ze willen je stemmen. Ze hebben ze en nu doen ze wat ze willen.

Eigenlijk is dat altijd zo in onze partijpolitiek met representatieve democratie. Je brengt een stem uit en je weet nooit wat ze er mee doen. Al wie denkt dat je echt mee zeggenschap over het bestuur hebt, in dit systeem, denkt verkeerd.
Is het populistisch te zeggen dat er zal moeten gesnoeid worden, of eerder blijven volhouden dat we kunnen blijven boven onze stand leven?
Eindelijk zijn de populistenpartijen door de mand gevallen en afgestrafft.
Moet wel heel pijnlijk zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 16:29   #44
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, de kiezer heeft zichzelf bedrogen. Ik dacht dat de geschiedenis al lang heeft uitgewezen dat populistenpartijen gevaarlijk zijn en nooit hun beloften houden. Ze willen je stemmen. Ze hebben ze en nu doen ze wat ze willen.

Eigenlijk is dat altijd zo in onze partijpolitiek met representatieve democratie. Je brengt een stem uit en je weet nooit wat ze er mee doen. Al wie denkt dat je echt mee zeggenschap over het bestuur hebt, in dit systeem, denkt verkeerd.
Is het populistisch te zeggen dat er zal moeten gesnoeid worden, of eerder blijven volhouden dat we kunnen blijven boven onze stand leven?
Eindelijk zijn de populistenpartijen door de mand gevallen en afgestrafft.
Moet wel heel pijnlijk zijn.
Oud 15 december 2014, 16:37   #45
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hades Bekijk bericht
ja raar hé, de mensen die u als profiteurs bestempelt hebben werk en u die geen profiteur bent heeft geen werk. Dan stelt zich automatisch de vraag waarom een werkgever in hemelsnaam de voorkeur geeft aan een profiteur boven u?
.
Laat de werkgever maar eens vrij de profiteurs ontslaan.
Dan gaat ge rap zien waarom

Laatst gewijzigd door Bobke : 15 december 2014 om 16:39.
Oud 15 december 2014, 16:38   #46
Hades
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Er zijn vandaag veel werkwillige mensen door de stakers niet op hun werk geraakt. Ik denk dat een baas dikwijls gelijk heeft, maar u hebt er weinig respect voor, als ik het zo hoor. Deze mensen nemen zware verantwoordelijkheden en kunnen dus niet iedereen aannemen. Feit is dat we meer werklozen dan jobs hebben. Dat probleem kunnen de bazen niet zomaar oplossen, zonder de regering.

En kinderarbeid? Die bestaat omdat er dankzij de crisis zoveel mensen in armoede leven, dat ze enkel hun inkopen in dumpingketens kunnen doen en zo de vraag ernaar in stand houden. Daarnaast kan men kinderen, als er geen scholing of andere activiteit voorzien is, beter aan het werk zetten, dan straatkinderen te creëren, die makkelijke prooien zijn voor prostitutienetwerken en andere uitbuiting. Dikwijls kan dat kind zijn brood zo nog verdienen en anders niet meer en beland het op straat.

Ik maak dus het land kapot volgens jou, omdat ik niet enkel binnen de lijntjes denk, maar ook andere factoren in acht neem, die onze welvaart ondermijnen en ons sociaal systeem en economie kapotmaken.

Ik wil niet als een kieken zonder kop gaan staken en ik denk veel mensen ook niet. Veel mensen zijn vandaag door de stakingen niet op hun werk geraakt, terwijl ze wel wilden werken. Denk daar ook eens over na. Waar zit hun vrije wil?

Jij mag van mij staken, als je het thuis in alle rust doet en ieder zijn mening gunt. Dat is nu niet meer zo. De democratie is er uit. Mensen kunnen niet meer kiezen, ze worden dikwijls mee gegijzeld.

Dit zijn mensen die niet kunnen werken, maar wel de prijs van al deze oproer betalen:

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20141215_0...-niet-passeren

Als er veel werkwilligen vandaag niet op hun werk zijn geraakt wilt dat zeggen dat er veel staker waren, nogmaals dus als slechts 1 % staakt geraak je zonder problemen op uw werk. Voorts rijmt het neit als u stelt dat u denkt dat een baas dikwijls gelijk heeft maar langs de andere kant zegt dat hij in 9 op de 10 gevallen de verkeerde persoon aanneemt. vanf het begin dan zit hij er 9 op de 10 keer naast. uit niet kun wat ik geschreven heb kun je trouwens de vasthelling maken dat ik veel of weinig respect zou hebben voor werkgevers maar als u het absoluut wilt weten eenieder die ik niet ken krijgt van mij hetzelfde respect onder voorbehoud.

kinderarbeid bestaat omdat men in die landen praktisch geen rechten heeft, rechten die u hier trouwens wilt afschaffen. Als u daarbij denkt dat die kinderarbeid enkel dumpingsproducten produceren bet u wel zeer naïef. de vraag was trouwens of u zover wilt gaan zodat u toch maar een job zou hebben.

Nee u maakt het land kapot omdat u helemaal niet denkt, u laat uw werkgever voor u denken, tenslotte heeft u zelf gezegd dat u zijn hielen zou likken, dat is niet denken buiten de lijntjes dat is het slaafs opvolgen van bevelen. nogmaals dus hoever zou u gaan voor u zou stellen dat eht genoeg is?

Niemand die u verplicht om te gaan staken maar als u gaat stellen dat ik wel mag staken van u is dat in tegenstrijd met uw eerste bericht waarin u zei dat elke staker zijn c4 moest krijgen. ik mag dus helemaal niet gaan staken van u. Als u het dan over vrije wil heeft gaat het ook weer enkel over uw vrije wil want een staker moet maar netjes thuisblijven. niet dus een staker mag wel op straat komen en mag daar piketten opstellen en mag zijn stem laten horen, niet iedereen kan nu eenmaal slaafs de grillen van de machthebber ondergaan.
Hades is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 16:40   #47
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ouderen zijn gedemotiveerd. Als je een oudere naast een schoolverlater zet, zie je dadelijk dat die oudere er de kantjes afrijdt.
Ze denken dat ze recht hebben op minder hard werken omdat ze ouder zijn. Gewoon belachelijk.

En zieken? Hoeveel van die profiteurs zijn "depressief"? Gewoon lui, ja.
En als je chronisch ziek bent, dan moet je familie maar bijleggen. En als die dat niet doen? Tja...

Als je werk wil, moet je als alleenstaande moeder er ook maar voor zorgen dat je kind naar de opvang kan.
Steeds maar weer naar huis moeten "omdat de kleine ziek is"... DAT is er gewoon over.

Vrouwen die solliciteren en 7 maanden later al zwanger zijn. DAT is gewoon profiteren.

Moest er een flexibel ontslagrecht zijn, dan zou dat allemaal niet voorkomen. Dan zou een werknemer wel doen waarvoor hij of zij enkel dient: Voor zijn/haar werk uit te voeren.
Blijkbaar werkt er op jouw bedrijf een equipe oude krokodillen, maar mijn ervaring is dat ouderen niet altijd gedemotiveerd zijn, dus trek die lijn niet door naar iedereen. Ik heb altijd goed overeen gekomen met mijn oudere collega's die sterk gemotiveerd waren om hun ervaring te delen.

Die schoolverlaters anderzijds, die dachten dat ze het warm water uitgevonden hadden omdat ze hun diploma hadden ... Och ja, die draaiden wel bij.

Als je een jonge vrouw aanneemt, loop je het risico dat die zwanger geraakt. De vraag is of dat altijd gepland is.

Ik trek daar geen conclusies over.
Oud 15 december 2014, 16:40   #48
Hades
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Laat de werkgever maar eens vrij de profiteurs ontslaan.
Dan gaat ge rap zien waarom
ik heb in mijn loopbaan al tal van mensen gekend die ontslagen zijn omdat ze niet competent waren. even denken wat ik daar nu juist van gezien heb. persoon krijgt c4 opzegvergoeding en kan gaan stempelen. is wettelijk niks tegen in te brengen.

Laatst gewijzigd door Hades : 15 december 2014 om 16:41.
Oud 15 december 2014, 16:46   #49
Boadicea

Standaard

Citaat:
Als er veel werkwilligen vandaag niet op hun werk zijn geraakt wilt dat zeggen dat er veel staker waren, nogmaals dus als slechts 1 % staakt geraak je zonder problemen op uw werk. Voorts rijmt het neit als u stelt dat u denkt dat een baas dikwijls gelijk heeft maar langs de andere kant zegt dat hij in 9 op de 10 gevallen de verkeerde persoon aanneemt. vanf het begin dan zit hij er 9 op de 10 keer naast. uit niet kun wat ik geschreven heb kun je trouwens de vasthelling maken dat ik veel of weinig respect zou hebben voor werkgevers maar als u het absoluut wilt weten eenieder die ik niet ken krijgt van mij hetzelfde respect onder voorbehoud.

kinderarbeid bestaat omdat men in die landen praktisch geen rechten heeft, rechten die u hier trouwens wilt afschaffen. Als u daarbij denkt dat die kinderarbeid enkel dumpingsproducten produceren bet u wel zeer naïef. de vraag was trouwens of u zover wilt gaan zodat u toch maar een job zou hebben.

Nee u maakt het land kapot omdat u helemaal niet denkt, u laat uw werkgever voor u denken, tenslotte heeft u zelf gezegd dat u zijn hielen zou likken, dat is niet denken buiten de lijntjes dat is het slaafs opvolgen van bevelen. nogmaals dus hoever zou u gaan voor u zou stellen dat eht genoeg is?

Niemand die u verplicht om te gaan staken maar als u gaat stellen dat ik wel mag staken van u is dat in tegenstrijd met uw eerste bericht waarin u zei dat elke staker zijn c4 moest krijgen. ik mag dus helemaal niet gaan staken van u. Als u het dan over vrije wil heeft gaat het ook weer enkel over uw vrije wil want een staker moet maar netjes thuisblijven. niet dus een staker mag wel op straat komen en mag daar piketten opstellen en mag zijn stem laten horen, niet iedereen kan nu eenmaal slaafs de grillen van de machthebber ondergaan.
Elke staker die voor oproer en problemen zorgt en het democratische recht van een ander om het oneens te zijn, mag er in mijn ogen de gevolgen van dragen.

Ik vind het er over. Mensen mogen van mijn van mening verschillen. En ik vind dat het respect voor de bazen verloren is. Ik zou tenminste nog naar hem luisteren en niet zomaar keet schoppen, zonder te luisteren.

En met luisteren bedoel ik niet zomaar klakkeloos bevelen opvolgen, maar verder denken dan mijn neus lang is. Een baas is normaal niet geneigd om dingen te doen, die zijn bedrijf niet ten goede komen. Ik geloof niet dat bazen onmensen zijn (op enkele uitzonderingen na). Maar tegenwoordig worden ze afgeschilderd als zondebokken, terwijl ze het beleid niet bepalen.

Moest ik mensen onder mij hebben en er zijn er enkele die de boel plat leggen en andere opstoken en voor rellen zorgen, dan zou ik daar komaf mee maken. Ik vind niet dat men het recht heeft een ander tegen te houden, die wel wil werken. Wie door overmacht niet aan de slag kan, zou ik vergeven. IK zou zelfs nog respect hebben voor mensen die staken, omdat ze denken daar goed mee te doen, maar amokmakers zou ik niet in mijn bedrijf dulden.

Is dat duidelijk? Ik zou het stakingsrecht niet verbieden, maar er zouden regels moeten zijn. De boel afbreken is geen oplossing en daar wens ik niet aan mee te doen.
Oud 15 december 2014, 16:49   #50
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zou de hielen van een baas likken voor een job. Ik zou er alles voor over hebben, zelfs voor minder dan mijn uitkering wil ik werken. Als de regering daar eens rekening mee zou houden.
Je kan natuurlijk in Antwerpen of Gent naar het Stads- dan wel Citadelpark gaan nadat de nacht gevallen is, en jezelf bij potentiële werkgevers aanbieden.

Als ze je dan nadien €5 willen geven sla je dit af en zeg je "bwiejk bjdoe bdjiet bjtjege dbwje *slok* vakbonden"
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 16:52   #51
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb in mijn loopbaan al tal van mensen gekend die ontslagen zijn omdat ze niet competent waren. even denken wat ik daar nu juist van gezien heb. persoon krijgt c4 opzegvergoeding en kan gaan stempelen. is wettelijk niks tegen in te brengen.
Ik heb er vooral veel aan het werk zien blijven die amper competent waren.
Men moest al zware fouten maken om ontslag te rechtvaardigen.
Oud 15 december 2014, 16:56   #52
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou de hielen van een baas likken voor een job. Ik zou er alles voor over hebben, zelfs voor minder dan mijn uitkering wil ik werken. Als de regering daar eens rekening mee zou houden. Van mij mogen de lonen naar beneden en wie meer wil werken, kan meer krijgen. Al de rest moet zich maar tevreden stellen.
Ja, kom... dat gelooft toch geen kat zeker! Zelfs geen debiele kat.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 17:07   #53
Hades
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik heb er vooral veel aan het werk zien blijven die amper competent waren.
Men moest al zware fouten maken om ontslag te rechtvaardigen.
oh u werkt voor de overheid dan, bij een contract van onbepaalde duur in de privé is het voldoende om op de C4 "reorganisatie" op te zetten en de kous is af. nu kan je dit als werknemer ook nog aanvechten natuurlijk maar in het beste geval haal je er dan nog 6 maandjes extra loon uit. klein bedragje voor een werkgever als je weet dat die persoon totaal incompetent is om zijn job te doen wat op zich ook al een geldige reden is om iemand te ontslagen.
Oud 15 december 2014, 17:23   #54
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou de hielen van een baas likken voor een job. Ik zou er alles voor over hebben, zelfs voor minder dan mijn uitkering wil ik werken. Als de regering daar eens rekening mee zou houden. Van mij mogen de lonen naar beneden en wie meer wil werken, kan meer krijgen. Al de rest moet zich maar tevreden stellen.
Wie twee jaar werkloos is zal mogen gaan werken om een leefloon te kunnen krijgen. Een leefloon dat waarschijnlijk lager is dan uw uitkering nu.
Deze regering houdt er dus idd rekening mee...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 17:39   #55
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Wie twee jaar werkloos is zal mogen gaan werken om een leefloon te kunnen krijgen. Een leefloon dat waarschijnlijk lager is dan uw uitkering nu.
Deze regering houdt er dus idd rekening mee...
Gaan werken om een leefloon te krijgen?
Wat is dat nu weer voor onzin...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 17:45   #56
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Gaan werken om een leefloon te krijgen?
Wat is dat nu weer voor onzin...
Allee ja, straten keren...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 18:35   #57
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Mensen, ik vind het er sterk over dat er genoeg werkwillenden niet aan de bak geraken en genoeg gedemotiveerden vandaag het land maar plat leggen.

Dat kost de economie miljoenen. Ik raad de getroffen bazen aan om alle stakers te registreren en al hun werk onder de loep te nemen en ze af te danken, als ze mensen moeten ontslaan wegens de schade die de staking teweeg bracht.

Waarom? Wel, ik ben het als langdurig werkloze beu dat ik niet aan de bak kom en wil gerust bazen overtuigen dat ik financieel nog voordelen voor hen kan opleveren, als ze mij in dienst nemen en dat al die klaagzangers die de nodige kosten meebrengen, eens vervangen mogen worden, door mensen die anders niet aan de bak komen.

Je mag officieel niemand ontslaan omdat die staakt, maar je kan altijd creatief met een C4 omspringen. Moest ik bedrijfsleider zijn, ik zou stakers ontslaan, want dat zijn onwerkwilligen.

Ze willen meer loon en minder werken en ga zo verder, terwijl er mensen zijn, die al blij zouden zijn, moesten ze een job hebben. Willen we terug concurrentieel zijn, mogen we eens de zaken herbekijken.

Misschien leren de stakers zo eens de andere kant van de tafel kennen en zelf werkloos worden en terug moeten solliciteren, het deksel op de neus krijgen en ga zo verder ... eens zien of ze dan nog gaan klagen omdat ze 5 minuten minder koffiepauze krijgen.

Sorry, maar ze zijn nu miljoenen onschuldige slachtoffers aan het maken en geen belangen aan het verdedigen. Ik zou als regering ook niet toegeven aan mensen die onze economie kapot maken.
Ik kreeg deze namiddag het zelfde idee.
Bij de industrieterreinen in mijn buurt is alles afgezet door vakbondsleden, SPA- stemmers die vinden dat hun stem belangrijker is dan iedereen die wel wil werken.

Ik ben kinesitherapeut en mijn collega's konden niet naar zwaar behoeftige patiënten die verlamd zijn. Allemaal omdat dat socialistisch krapuul het land terroriseert.
Als ik zelf het slachtoffer word van blokkades, zal er gevochten worden.

Internationale klanten van distributiebedrijven in de buurt, cancelen hun bestellingen omdat ze er niet op kunnen rekenen dat het personeel aanwezig is. Uiteindelijk verliezen ze hun vertrouwen in België, en gaan ze bij een ander bedrijf aankopen.

Dus moeten er ontslagen vallen, en dan vind ik het niet meer dan normaal dat de stakers ontslagen worden.

Helaas is dat uitschot van de vakbond niet buiten te krijgen. Een reden te meer voor werkgevers om geen vaste contracten meer uit te delen. Dit is wat er van komt. Personeel dat een monopolie ontwikkelt, begint te staken en ondermaats presteert omdat ze toch niet ontslagen kunnen worden

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 december 2014 om 18:37.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 18:54   #58
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

het "verdeel en heers systeem" van bart werpt zijn eerste vruchten af.
Dat "verdeel en heers systeem" van u wordt door de EC geperfectioneerd.

Wanneer gaan de vakbonden de op- en afritten van de villa's waarin de EC-leden huizen blokkeren?

Wanneer gaan de vakbonden het lef opbrengen het Europees Parlement in Bruxelles kort en klein te slaan?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2014, 18:57   #59
Boadicea

Standaard

Ik doe stage bij mensen met een beperking en geraakte er vandaag ook niet, omdat de bussen niet reden. Ik ben gaan studeren in de zorgsector, omdat er teveel concurrentie is waar ik al lang werk zoek. Ik wil me inspannen voor deze maatschappij.
Alleen vind ik deze staking niet nuttig. Ik zie meer schade dan effect. Moest ik een bedrijf hebben en er spui mensen op mijn loonlijst pikketten opwerpen en mensen die wel willen werken het leven zuur maken, niet als collegiaal en goed voor de stabiliteit van het bedrijf aanzien. Is het logisch, wetende dat er genoeg gemotiveerde werklozen zijn ...
Oud 15 december 2014, 19:03   #60
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... ouderen zijn sowieso gedemotiveerd...

Blijkbaar kent u niet veel 'ouderen'.

Maakt u zich evenwel geen zorgen: dat is voorlopig nog altijd toegestaan.

(Off topic: hopelijk komt er binnenkort een wet die het niet kennen van voldoende 'ouderen' strafbaar maakt )

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be