![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar je gaat in je omstandig antwoord toch wat voorbij aan mijn opmerkingen die ik herhaal: Ik volg je post volledig. In het licht van bovenstaande gezien, wat zou er gebeuren - en gebeurt lokaal al - wanneer de moslimaanwezigheid significant wordt? Bij mijn weten is er nog nooit een moslimmeerderheid geweest die minderheden - van welke aard ook - als volwaardige burgers heeft beschouwd. Er stelt zich dus toch een potentieel probleem. En wat de waan van de dag - de radicalisering - betreft: die viert niet enkel hier hoogtij, maar ook in de thuislanden. Het aantal hoofddoeken bijvoorbeeld - onschuldig of niet - hier én ginder fors in opmars in het zog van de petrodollars van bepaalde landen is daar een onrechtstreekse graadmeter voor. En helaas, ik ken geen enkele écht valabele brugfiguur binnen de moslimwereld met voldoende gezag om de zaak in goede banen te leiden. Enkel een secularisering zoals bij ons is gebeurd zou soelaas bieden en die zal er onvermijdelijk ook komen. Maar of ze op tijd zal komen? Radicalisering is en blijft een vorm van onmacht die van de zwakkeren misbruik maakt. De modale moslim, meer dan wij, is daar het eerste slachtoffer van.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Radicalisering maakt gebruik van onmacht, maar is geen vorm van onmacht, wel geloof in superioriteit en vanuit dat gegeven verhevenheid boven iedere andere ideologie en daarop gebaseerde structuren. Thuislanden finacieren dan ook jaren de ontwikkelingen hier. Binnen open samenlevingen waren moslims nooit in een meerderheid, dat kan ook niet omdat islam haaks staat als ideologie op open samenlevingen met gekijkwaardigheid van alle burgers. Hoe dat hier zal gaan, nu in sommige steden moslims binnen één generatie mogelijk een meerderheid vormen is afhankelijk van inzichten en maatregels van het huidige en toekomstige beleid. De druk op een vrije samenleving zal toenemen,dat proces is al bezig.Of aan de druk zal worden toegegeven, dat is de vraag die het beleid steeds halfslachtig beantwoord, de splijtzwam heeft enkel de politieke belangstelling vanuit electorale overwegingen? Laatst gewijzigd door alice : 27 december 2014 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als zij hun kultuur onaangepast ten volle mogen uitleven in de Westerse landen, zonder zich ook maar iets te moeten aantrekken van het feit dat sommige van hun gewoontes voor ons erg wansmakelijk of zelfs schokkend overkomen (zoals het onverdoofd kelen van schapen op straat of thuis in de badkuip bvb.), Waarom mogen wij de elementen die eigen zijn aan onze kultuur, zoals de kerstsfeer en zwarte piet bvb, niet behouden en verder doorgeven aan een volgende generatie zoals wij die gekend hebben??? Waarom moet de Westerse kultuur kapot en moet de Islam kultuur zo omarmd, geknuffeld en verheven worden??? Pure discriminatie! Laatst gewijzigd door Rizzz : 30 december 2014 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die discussie over zwarte piet gevolgd, te belachelijk voor woorden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Oei oei de christenen krijgen ook hun oude kapsones terug
http://m.nieuwsblad.be/cnt/BLMDE_01451705 ![]() Zouden het dan islamitische christenen zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom zou iemand nog zaken tolereren die niet bevallen als anderen dit ook niet doen en hun wensen ingewilligd zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Westerse kultuur moet kapot in Europa ??
Hier heb ik nog 1 ding aan toe te voegen: Lees de PDF bijlage:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 december 2014 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20150108_01463005
Citaat:
Maar het niet omdat er ook moslims zijn die de zaken correct beoordelen en er naar handelen dat we over de groep achterlijke en gevaarlijke idioten niet mogen spreken die hun levenswijze aan ons willen opdringen, onze gewoontes en gebruiken wegvegen en denken dat wij hier nog enkel zijn om ons door hen te laten uitbuiten! Het drama in Parijs, en straks wie-weet-waar-en-wanneer maakt nog eens duidelijk dat een deel van de moslims die hier en elders rondhangen terug naar hun eigen landen moeten gejaagd worden. Verder geleuter daarover is verloren prietpraat en wachten tot het nog erger en erger wordt! Met veel kabaal en media-aandacht er nu en dan een paar het vliegtuig op zetten en zwijgen over het feit dat er ondertussen 50x of nog meer keren "nieuwe" zijn binnengestroomd of ter plaatse geboren uit ouders die niets met ons te maken hebben tenzij tochtjes naar het OCMW enz, zoals we nu al zo lang bezig zijn en verder doen, is gewoon zelfmoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Niemand houdt mensen in West-Europa tegen om christelijke tradities te beleven. De West-Europeaan kiest er zelf voor dat niet te doen. In tegendeel: de West-Europeaan spuwt het christendom uit. De SPD, Die Linke, dat zijn partijen die voor het grootste deel uit autochtone Duitsers bestaan (hun mandatarissen toch). Duitsers zijn voorlopig nog de meerderheid in hun land, niks houdt hen tegen om die partijen weg te stemmen.
|
![]() |
![]() |