![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je daar teveel voor gedronken misschien ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Moet je daarom nu zo agressief worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vandaag een beetje lui. Had dat niet iets te maken met vertroebeld water dat slecht was voor de gezondheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mijnwerkers in de Limburgse Cités en de boeren hier dronken heel veel koffie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() 500000 alcoholici
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 29 december 2014 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Het is dan ook vrij typerend dat rechtse conservatievelingen heel vaak last krijgen van communistische stuiptrekkingen wanneer het verbieden van iets eens in hun kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben overigens niet tegen het verbieden of beperken van reclame, maar dan alleen als het kinderen en minderjarigen betreft.
Het probleem is dat veel politici volwassen mensen ook als kinderen willen behandelen. Laatst gewijzigd door Coldwave : 29 december 2014 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Dezelfde argumentatie als het verbod op tabaksreclame zou in theorie ook moeten gelden op alcohol (en andere verslavende producten). Of dat een terechte argumentatie is, laat ik in het midden.
Ik zie geen wezenlijk verschil tussen nicotine, alcohol en bv weed. De willekeur ontgaat me totaal.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |