![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ofwel duw je een paar aspirines door het gleufje van je floppydrive, ofwel geef je je computer genoeg wilgeblaadjes te sjieken.
En natuurlijk is voorkomen beter dan genezen, doe je computer dus een handgebreidde sjaal om. Heb net NAV 2005 ge***** se, hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Adaware es goe laten draaien zou ik zeggen (online gratis op te pikken) ... Ofwel Norton es installeren en proberen of ze dan ook nog zo hardnekkig blijven zitten ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() ik heb overigens op eigen hand een hele boel spionage trucages spyware van mijn computer moeten rochelen, nu heb ik firefox op aanraden en ik hoop dat het wat stillekes blijft nu. ik werd er echt gek van!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Damn, ik had een slettenvirus!
![]() Hoe anders noem je een virus genaamd "backdoor.dell" [size=1](Mijn computer steekt nochtans in een rubbertje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |