Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2004, 21:28   #41
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Dat met die twee kleine meisjes was dan weer afschuwelijk schrijnend...
Wat was daar dan wel schrijnend aan te merken ??? Wanneer de camera op deze 2 Arische meisjes gericht was, waren deze één van de mooiste momenten van de anders maar magere saaie reportage.
Ze worden immers van kleinafs reeds gewaarschuwd dat allochtonen, in dit geval smerige nikkers voor niets deugen in de samenleving. Ze leren trots te zijn op eigen blank Volk en dat de Swastika en Hitlergroet symbool staan voor de Aryan Power. Mooie waarden die een ouder z'n kinderen meegeeft, hetgeen ik idem dito doe bij mijn kinderen, alleen niet op zulk een softe manier als die moeder in de reportage.
Mijn kinderen, die nog niet eens de leeftijd hebben van deze 2 lieve Arïsche meisjes zijn veel verder gevorderd. Ik ben trots dat die moeder een goede kijk op de wereld aan haar kinderen meegeeft, hetgeen trouwens een plicht is en niet aan eigenrasverloochening doet door multiculbullshit mee te geven, maar ik vind dat ze nog veel te soft is in haar aanpak bij de opvoeding.
Mijn kinderen hebben al zinnen tegen negro's en moslims en andere crap geroepen op straat waardoor deze criminele allochtonen letterlijk schrik hadden, nochtans kwam het slechts uit de mond van kinderen. Dat zie ik die 2 meisjes niet gauw doen op straat.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:32   #42
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Wat was daar dan wel schrijnend aan te merken ???
Een goeie raad, spoel je eigen door het toilet 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:32   #43
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het alleerste dat me opviel was de enorme partijdigheid van de reporter, een reporter die onmiddellijk in m'n ogen als een grote amateur overkwam die niet eens een reportage trachtte te maken. Een reportage bevat immers een zekere benadering van objectiviteit die bij Louis totaal niet te bespeuren was. Ook was hij als interviewer een heel onzekere persoon die als een ware angsthaas overkwam. Je zag zo dat hij doodsbang was om een pak slaag te krijgen en ik zag hem regelmatig beven. Een lnkie-winkie tot en met dus.
Wat de reportage zelf betreft, die viel eerlijk gezegd maar povertjes uit. Heel braaf. Ik had iets totaal anders verwacht eigenlijk. Jammer.
het concept van het programma van louis theroux is niet een onafhankelijke reportage maken, maar wel om freaks op te zoeken en te proberen een beeld van hun vreemde wereld te schetsen. zo maakte hij programma's over vrouwelijke body-buildsters, wrestlers, swingers, ufo-fanatici,... google maar eens wat, je kan het makkelijk vinden. zijn aanpak is altijd dezelfde. eigenlijk speelt hij een rolletje, en dat deed hij hier ook. je kritiek is dus redelijk ridicuul.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:34   #44
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat was daar dan wel schrijnend aan te merken ??? Wanneer de camera op deze 2 Arische meisjes gericht was, waren deze één van de mooiste momenten van de anders maar magere saaie reportage.
Ze worden immers van kleinafs reeds gewaarschuwd dat allochtonen, in dit geval smerige nikkers voor niets deugen in de samenleving. Ze leren trots te zijn op eigen blank Volk en dat de Swastika en Hitlergroet symbool staan voor de Aryan Power. Mooie waarden die een ouder z'n kinderen meegeeft, hetgeen ik idem dito doe bij mijn kinderen, alleen niet op zulk een softe manier als die moeder in de reportage.
Mijn kinderen, die nog niet eens de leeftijd hebben van deze 2 lieve Arïsche meisjes zijn veel verder gevorderd. Ik ben trots dat die moeder een goede kijk op de wereld aan haar kinderen meegeeft, hetgeen trouwens een plicht is en niet aan eigenrasverloochening doet door multiculbullshit mee te geven, maar ik vind dat ze nog veel te soft is in haar aanpak bij de opvoeding.
Mijn kinderen hebben al zinnen tegen negro's en moslims en andere crap geroepen op straat waardoor deze criminele allochtonen letterlijk schrik hadden, nochtans kwam het slechts uit de mond van kinderen. Dat zie ik die 2 meisjes niet gauw doen op straat.
[size=5]Wtf is wrong with you?![/size]
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:35   #45
ingenious

Standaard

Citaat:
jouw kinderen leerden dit toch uit zichzelf, daar had jij toch niks mee te maken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:38   #46
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik zou me ook niet veilig gevoeld hebben bij zo'n bende schorem. Sorry hoor !

Ik vond die reportage helemaal niet slecht. Het is niet zijn schuld dat dat hypocriete schoelje steevast hun mond hielden wanneer hij een rake vraag stelde...
Laat me niet lachen ! Noem jij dat "ik zou me ook niet veilig gevoeld hebben bij zo'n bende schorem" ????? Dan moet je wel een heel laffe angsthaas zijn. Je gaat me toch niet vertellen dat je die kerels als zware gasten aanziet ? Zelfs al was ik een grote multiculler linkie-winkie die een reportage bij hun ging doen, no way dat ik me onveilig zou voelen bij deze gasten. Daarvoor waren ze veel te braaf. Ik had echt wat hardere kerels verwacht dan hetgeen ik te zien kreeg in de reportage hoor. Vandaar dat ik wat teleurgesteld ben in deze veel te brave reportage. Ofwel komt het door de aanwezigheid van de camera dat ze zo braaf overkwamen, dat kan ook uiteraard. Ik kan dan ook enkel oordelen over hetgeen ik te zien kreeg.
Oud 3 oktober 2004, 21:42   #47
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat me niet lachen ! Noem jij dat "ik zou me ook niet veilig gevoeld hebben bij zo'n bende schorem" ????? Dan moet je wel een heel laffe angsthaas zijn. Je gaat me toch niet vertellen dat je die kerels als zware gasten aanziet ? Zelfs al was ik een grote multiculler linkie-winkie die een reportage bij hun ging doen, no way dat ik me onveilig zou voelen bij deze gasten. Daarvoor waren ze veel te braaf. Ik had echt wat hardere kerels verwacht dan hetgeen ik te zien kreeg in de reportage hoor. Vandaar dat ik wat teleurgesteld ben in deze veel te brave reportage. Ofwel komt het door de aanwezigheid van de camera dat ze zo braaf overkwamen, dat kan ook uiteraard. Ik kan dan ook enkel oordelen over hetgeen ik te zien kreeg.
Ik zou me inderdaad niet veilig gevoeld hebben op het moment waarop dat tuig bleef aandringen op het feit of hij al dan niet joods was. Ik wil niet weten tot wat zo'n stel psycho's in staat is.

ps: 't Is goed hoor jongen. We weten dat je een stoere kerel bent. Ga nou maar lekker verder met je kinderen hun leven omzeep te helpen en moslimvrouwen in elkaar te slaan.

[size=5]Fuckin' loser ! [/size]

Laatst gewijzigd door Musketo : 3 oktober 2004 om 21:43.
Oud 3 oktober 2004, 21:44   #48
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
het concept van het programma van louis theroux is niet een onafhankelijke reportage maken, maar wel om freaks op te zoeken en te proberen een beeld van hun vreemde wereld te schetsen. zo maakte hij programma's over vrouwelijke body-buildsters, wrestlers, swingers, ufo-fanatici,... google maar eens wat, je kan het makkelijk vinden. zijn aanpak is altijd dezelfde. eigenlijk speelt hij een rolletje, en dat deed hij hier ook. je kritiek is dus redelijk ridicuul.
He, ik ken die Louis dan ook niet hé van andere reportages. Dit is de eerste keer dat ik hem zie op tv en ik oordeel op hetgeen ik tezien kreeg. Ik zie totaal niets freaksachtig aan de man die tijdens deze reportage gevolgd werd hoor. En als die Louis een vrouwelijke body-buildster al als freak beschouwd dan zegt dit genoeg over z'n achterlijkheid. Louis kwam in ieder geval niet zo snugger over. Hij had trouwens een echte nerdsmoel.
Oud 3 oktober 2004, 21:45   #49
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

pf ik keek liever naar club - genk dan deze bullshit.. moest er nu écht niks te doen geweest zijn had ik er wel is naar gezien.
Oud 3 oktober 2004, 21:46   #50
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herinner me enkele zéér eigenaardige gesprekken waarin het haast leek alsof die April wist dat ze ongelijk had maar toch uit een reflex bleef volhouden dat het niet zo was ?
Niet vergeten dat zij als klein meisje in net dezelfde situatie heeft gezetenn blijkens haar vader. Kan je je de shock voorstellen als je ooit ten opzichte van jezelf zal moeten toegeven dat je hele leven naar de kloten is geweest??

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:46   #51
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Goh zeg. Nu doen de nazi's allemaal zo blasé...
Hoe grotesk.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:46   #52
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou me inderdaad niet veilig gevoeld hebben op het moment waarop dat tuig bleef aandringen op het feit of hij al dan niet joods was. Ik wil niet weten tot wat zo'n stel psycho's in staat is.

ps: 't Is goed hoor jongen. We weten dat je een stoere kerel bent. Ga nou maar lekker verder met je kinderen hun leven omzeep te helpen en moslimvrouwen in elkaar te slaan.

[size=5]Fuckin' loser ! [/size]
Die kerels hadden het recht te weten of Louis al dan niet Judenbloed door z'n veinen had vloeien. Dat Louis niet eens het lef had om er een duidelijk ja of nee op te antwoorden heeft hem groot gezichtsverlies bezorgd. Wat een nerd dat manneke.
Oud 3 oktober 2004, 21:47   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
pf ik keek liever naar club - genk dan deze bullshit.. moest er nu écht niks te doen geweest zijn had ik er wel is naar gezien.
Wat kom je dan in deze topic doen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:48   #54
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Die kerels hadden het recht te weten of Louis al dan niet Judenbloed door z'n veinen had vloeien. Dat Louis niet eens het lef had om er een duidelijk ja of nee op te antwoorden heeft hem groot gezichtsverlies bezorgd. Wat een nerd dat manneke.
Dat kwam door zijn principes. Stom rund.
Oud 3 oktober 2004, 21:51   #55
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Inderdaad. Ik heb het al eerder gezegd: elke koppel imbecielen kan een kind op de wereld zetten om het vervolgens in de korst mogelijke tijd helemaal te verknoeien. Maar homo's een kind laten adopteren? Ho maar!
Wie weet Raf, gaan ze, door homo-adoptievraagstukken en eventuele ouderscreening voor adoptie bij holebikoppels, en hoe de opvoeding van kinderen daar erg au serieux wordt genomen, ooit ook voor heterokoppels net daar een voorbeeld aan nemen. Niet dat ik daar een groot voorstander van ben, maar dit soort situaties doen me dat soms echt wensen... Stel je voor: DIE KINDEREN MOCHTEN NIET EENS NAAR SCHOOL???!!!

Hallucinant...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 21:53   #56
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat kom je dan in deze topic doen?
kerel, ik had gewoon gezegd eerder da'k er wel naar zou kijken... effe ni moeilijk doen hé
Oud 3 oktober 2004, 21:56   #57
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad ! Ze zouden die van hun moeder moeten weghalen of tenminste een deftige opvoeding laten genieten ipv van die brainwashrotzooi...

Ik herinner me enkele zéér eigenaardige gesprekken waarin het haast leek alsof die April wist dat ze ongelijk had maar toch uit een reflex bleef volhouden dat het niet zo was ?
Bullshit ! April had het in haar porïeen en mag er trots op zijn. Net als haar vader die Louis zo gemakkelijk kon kleineren. Eigenlijk heeft Louis nog geluk dat ik er niet bij was, dan zou hij pas eens zich niet zo op z'n gemak gevoeld hebben, reken maar. Het eerste oogcontact tussen ons zou reeds hem op z'n plaats gezet hebben.
Wel vond ik het verkeerd van April om haar kinderen niet naar school te sturen. Ik begrijp dat in scholen er veel bullshit verkondigd wordt die de criminele rassen probeert wit te wassen, maar ze zou wat meer vertrouwen moeten hebben in haar kinderen.
Ik kan immers ook mijn kinderen gerust naar school sturen en al krijgen ze er multicultrash te slikken, ik weet dat het de ene oor in zou gaan en via de andere oor er terug uit. Zij zullen later Arïers worden om trots op te zijn waar geen criminele allochtoon moet wagen in de weg te lopen.
Oud 3 oktober 2004, 21:56   #58
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
kerel, ik had gewoon gezegd eerder da'k er wel naar zou kijken... effe ni moeilijk doen hé
Neem het 'm niet kwalijk. Ik was ook zéér geprikkeld na het bekijken van die reportage.
Oud 3 oktober 2004, 21:58   #59
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Bullshit ! April had het in haar porïeen en mag er trots op zijn. Net als haar vader die Louis zo gemakkelijk kon kleineren. Eigenlijk heeft Louis nog geluk dat ik er niet bij was, dan zou hij pas eens zich niet zo op z'n gemak gevoeld hebben, reken maar. Het eerste oogcontact tussen ons zou reeds hem op z'n plaats gezet hebben.
Wel vond ik het verkeerd van April om haar kinderen niet naar school te sturen. Ik begrijp dat in scholen er veel bullshit verkondigd wordt die de criminele rassen probeert wit te wassen, maar ze zou wat meer vertrouwen moeten hebben in haar kinderen.
Ik kan immers ook mijn kinderen gerust naar school sturen en al krijgen ze er multicultrash te slikken, ik weet dat het de ene oor in zou gaan en via de andere oor er terug uit. Zij zullen later Arïers worden om trots op te zijn waar geen criminele allochtoon moet wagen in de weg te lopen.

Het wordt er ook niet beter op bij jou he ...
Oud 3 oktober 2004, 21:59   #60
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Wie weet Raf, gaan ze, door homo-adoptievraagstukken en eventuele ouderscreening voor adoptie bij holebikoppels, en hoe de opvoeding van kinderen daar erg au serieux wordt genomen, ooit ook voor heterokoppels net daar een voorbeeld aan nemen. Niet dat ik daar een groot voorstander van ben, maar dit soort situaties doen me dat soms echt wensen... Stel je voor: DIE KINDEREN MOCHTEN NIET EENS NAAR SCHOOL???!!!

Hallucinant...
De kinderen niet naar school sturen was inderdaad fout en dom van haar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be