Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2004, 22:22   #41
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik durf gerust toegeven, dat , toen ik mijn eerste zes magnums afvuurde, mijn pols voelde alsof ik een uur had getennist.
Met magnums schieten is zoiets als keihard masturberen eigenlijk, allee.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 22:23   #42
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 3 oktober 2004, 22:23   #43
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zal toch wel iemand zijn met een magnum, die je eens zal laten schieten, denk ik toch. Ik durf gerust toegeven, dat , toen ik mijn eerste zes magnums afvuurde, mijn pols voelde alsof ik een uur had getennist. De terugslag is niet te onderschatten. Maar zo ne 9 mm is ook al niet slecht, natuurlijk.8)
Ten gepaste tijde ga ik zo'n Magnum zeker eens uitproberen, ik kijk er al naar uit.
Oud 3 oktober 2004, 22:53   #44
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ten gepaste tijde ga ik zo'n Magnum zeker eens uitproberen, ik kijk er al naar uit.
Wat trekt je daar zoal in aan eigenlijk? Zijn snor?

Oud 4 oktober 2004, 08:19   #45
denkende mens
Partijlid

Standaard

Citaat:
Allah-ntwerpen

Bij de opening van het academiejaar van de universiteit en de hogescholen in Antwerpen deed Patrick Janssens zonder het te beseffen een angstwekkende uitspraak.

Politiek gezien was er niets onverwachts in zijn toespraak. Hij wees op de lage slaagpercentages van migrantenjongeren en hij hield het zoveelste pleidooi voor meer aandacht voor studenten van buitenlandse afkomst. Alsof die lage slaagpercentages te wijten zouden zijn aan het gebrekkig functioneren van ons hoger onderwijs ... Maar het opmerkelijkste element in Janssens' betoog was de zin: "Nu is meer dan de helft van de Antwerpse jongeren van allochtone afkomst. Zij vormen de generatie die binnen enkele decennia de hoogste functies in de stad bekleedt."

Inderdaad, als de migranten nu al in de meerderheid zijn in de leeftijdsgroep jonger dan achttien, dan zullen zij binnen afzienbare tijd natuurlijk ook de absolute meerderheid vormen in heel de Antwerpse bevolking. Als we nu niet beginnen met een streng terugkeer- en uitzettingsbeleid, volgens het motto 'assimileren of verhuizen', dan zullen we ons binnenkort moeten onderwerpen aan een islamitische meerderheid. Wij zullen een minderheid worden in onze eigen stad.

Tja, als de politiek-correcten het zelf zeggen, wie zijn wij dan om hun tegen te spreken?
besef je dan niet dat zelf indien de allochtonen zich allemaal assimileren ze binnen 10 jaar nog altijd allochtoon zullen zijn. Daar verander je dus niks aan he. Wake up in the new world: de grenzen vallen weg en iedereen zal overal wonen. Maar er zijn altijd mensen zoals jij die de grenzen dicht willen gooien, terugkeren naar een utopische maatschappij die nooit bestaan heeft en alle welvaart ( die we hebben verdient op de rug van "de allochtoon") voor jezelf houden.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 08:26   #46
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Dan hebde gij chance , dat de banen voor zwaar kaliber gescheiden zijn, van de andere. Waar ik ga is er de plaats niet voor. Nu, ik ben ook "rockefeller" niet om elke week 50 magnum patronen af te schieten . Ik schiet dan ook meestal .22 of .38. . Maar niks gaat boven een "magnum-terugslag" natuurlijk. 8)
Verdorie Pietje, jij beseft hopelijk toch wel dat jij jouw hele reputatie van zacht eitje en mietje nu volledig de grond hebt ingeboord met deze macho-praat? tsk tsk tsk

Laatst gewijzigd door oriana : 4 oktober 2004 om 08:27.
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 08:54   #47
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Verdorie Pietje, jij beseft hopelijk toch wel dat jij jouw hele reputatie van zacht eitje en mietje nu volledig de grond hebt ingeboord met deze macho-praat? tsk tsk tsk

Zacht eitje ????????? �* la bonheur. 8) No prob. . Ik vind persoonlijk niet, dat op kartonnen kaarten schieten echt macho is . Wees gerust, ik ben gene cowboy 8) En zal er nooit ene worden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 08:55   #48
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Allah-ntwerpen

Bij de opening van het academiejaar van de universiteit en de hogescholen in Antwerpen deed Patrick Janssens zonder het te beseffen een angstwekkende uitspraak.

Politiek gezien was er niets onverwachts in zijn toespraak. Hij wees op de lage slaagpercentages van migrantenjongeren en hij hield het zoveelste pleidooi voor meer aandacht voor studenten van buitenlandse afkomst. Alsof die lage slaagpercentages te wijten zouden zijn aan het gebrekkig functioneren van ons hoger onderwijs ... Maar het opmerkelijkste element in Janssens' betoog was de zin: "Nu is meer dan de helft van de Antwerpse jongeren van allochtone afkomst. Zij vormen de generatie die binnen enkele decennia de hoogste functies in de stad bekleedt."

Inderdaad, als de migranten nu al in de meerderheid zijn in de leeftijdsgroep jonger dan achttien, dan zullen zij binnen afzienbare tijd natuurlijk ook de absolute meerderheid vormen in heel de Antwerpse bevolking. Als we nu niet beginnen met een streng terugkeer- en uitzettingsbeleid, volgens het motto 'assimileren of verhuizen', dan zullen we ons binnenkort moeten onderwerpen aan een islamitische meerderheid. Wij zullen een minderheid worden in onze eigen stad.

Tja, als de politiek-correcten het zelf zeggen, wie zijn wij dan om hun tegen te spreken?
De hoogste funkties in de stad? Dan zullen ze wel eerst serieus Nederlands moeten leren en meer behalen dan lagere beroepsschooldiploma's...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 09:00   #49
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
besef je dan niet dat zelf indien de allochtonen zich allemaal assimileren ze binnen 10 jaar nog altijd allochtoon zullen zijn. Daar verander je dus niks aan he. Wake up in the new world: de grenzen vallen weg en iedereen zal overal wonen. Maar er zijn altijd mensen zoals jij die de grenzen dicht willen gooien, terugkeren naar een utopische maatschappij die nooit bestaan heeft en alle welvaart ( die we hebben verdient op de rug van "de allochtoon") voor jezelf houden.
Welvaart verdiend op de rug van "de allochtoon"? Welke allochtoon? Toch niet al die onbeschofte en relschoppende islamjongeren zeker?
Van de mensen waarvan België het meest geprofiteerd heeft (Congolezen) heb je hier juist veel minder last dan van al die moslimparasieten...
Oud 4 oktober 2004, 09:01   #50
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar er zijn altijd mensen zoals jij die de grenzen dicht willen gooien, terugkeren naar een utopische maatschappij die nooit bestaan heeft en alle welvaart ( die we hebben verdient op de rug van "de allochtoon") voor jezelf houden.
Kunt ge ons dat eens uitleggen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 09:04   #51
denkende mens
Partijlid

Standaard

wat heb je niet begrepen? dat we onze welvaart te danken hebben aan ons imperialisisch verleden en in een iets recenter beeld, de immigratie in de jaren 60 en 70 waar men de buitenlandse arbeiders het vuilste werk gaf en men hen de laagste lonen betaalde.
Oud 4 oktober 2004, 09:15   #52
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga de wegvallende grenzen eens in islamitische landen verkennen snulleke....

'Welvaart verdient op de rug van de allochtoon.' Da's een goeie.
De welvaart die de 40.000 Marokkanen tot stand brachten, werd voor een onnoemelijk veelvoud opgesoupeerd door de parasieten die ze in hun zog importeerden en blijven importeren!
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 09:19   #53
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat heb je niet begrepen? dat we onze welvaart te danken hebben aan ons imperialisisch verleden en in een iets recenter beeld, de immigratie in de jaren 60 en 70 waar men de buitenlandse arbeiders het vuilste werk gaf en men hen de laagste lonen betaalde.
Ja leg het eens uit.
Werkten alleen migranten in de mijnen en werden ze minder betaald dan de Belgen ?
Hoelang hebben de mijnen nog overleefd nadat de migranten hier aankwamen ?
Waarschijnlijk werden ze gesloten omdat we er te rijk van dreigden te worden.
Oud 4 oktober 2004, 10:03   #54
denkende mens
Partijlid

Standaard

jullie zijn zo gehersenspoeld door jullie extreem rechtse ideeen dat eender welke uitleg onvoldoende zal zijn jullie te overtuigen. Heel wat van die migranten werken hier en betalen belastingen. Maar dan zeggen jullie: ja ze nemen ons werk af. En als ik zeg: okee laat het werk dan eerst aan de eigen bevolking, dan zeggen jullie: ah ze willen niet werken. Jullie vinden altijd wel wat onzin. Dergelijke argumenten doen het alleen bij ongeschoolde racistjes.
Oud 4 oktober 2004, 10:28   #55
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jullie zijn zo gehersenspoeld door jullie extreem rechtse ideeen dat eender welke uitleg onvoldoende zal zijn jullie te overtuigen. Heel wat van die migranten werken hier en betalen belastingen. Maar dan zeggen jullie: ja ze nemen ons werk af. En als ik zeg: okee laat het werk dan eerst aan de eigen bevolking, dan zeggen jullie: ah ze willen niet werken. Jullie vinden altijd wel wat onzin. Dergelijke argumenten doen het alleen bij ongeschoolde racistjes.
Ja tegen uw argumenten is natuurlijk geen kruid gewassen.
Oud 4 oktober 2004, 10:32   #56
denkende mens
Partijlid

Standaard

opgewassen bedoelde je zeker?
Oud 4 oktober 2004, 10:52   #57
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
En ondertussen wordt in Brusselse moskeeën de Jihad tegen jullie vrijzinnige kafirs mentaliteit gepredikt.
Nog een geluk dat jij arabisch verstaat en daar gaan luisteren bent.
Oud 4 oktober 2004, 12:26   #58
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, hier hebben we het weer, de arrogantie van zo'n 'wereldverbeteraar' die waarschijnlijk zelf van toeten noch blazen weet.
Mag ik eens vragen waarnaar de grote winsten die gemaakt zijn op de rug van de Congolese zwartjes en door het werk van de eerste generatie gastarbeiders naartoe gegaan zijn? Naar de dikke nekken die nu zo hoog van de toren blazen over 'verdraagzaamheid' en 'solidariteit'. Of naar de autochtonen die van een bescheiden inkomen leven in de concentratiewijken? Diegenen dus die jij 'ongeschoolde racistjes' wenst te noemen?
Oud 4 oktober 2004, 12:30   #59
denkende mens
Partijlid

Standaard

atilladehun, wat zeg je nu? Dat de overheid indertijd geen winsten heeft gemaakt op die mensen hun rug? Of zeg je van wel en zeg je dan dat de Moslims alles hebben opgedaan? Wat een onzin zonder fundamenten!
Oud 4 oktober 2004, 12:31   #60
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Of naar de autochtonen die van een bescheiden inkomen leven in de concentratiewijken?
Dat zijn profiteurs die niet WILLEN werken, net zoals zulk gespuis ook bij allochtonen bestaat. Maak er vooral geen slachtoffers van!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be