![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allemaal kunstgrepen die ik in mijnen hof niet moet doen, want hier valt er genoeg water. Ze moeten wel, anders hebben ze dorst en honger. Als ik daar zou wonen zou ik ook zeer gemotiveerd zijn om irrigatiesystemen uit te dokteren. maar ik ben toch iets slimmer, geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daar te gaan wonen. Omdat het hunne grond is. Ze zijn namelijk de afstammelingen van de volkeren die daar al duizenden jaren wonen. persoonlijk vind ik dat ze het recht hebben om daar te blijven wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Banneling
|
![]() Bs'd
Al meer dan 3000 jaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En varkens kunnen vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben meer burgerrechten en vrijheden dan welk ander land in MO dan ook, en staan hoog genoteerd op de index voor vrijheid: https://www.freedomhouse.org/report/...0#.VKYj6I93Qjg 2014 Scores Status Free Freedom Rating (1 = best, 7 = worst) 1.5 Civil Liberties (1 = best, 7 = worst) 2 Political Rights (1 = best, 7 = worst) 1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's er eentje om in te kaderen en te bewaren onder de rubrieken "versteend" of "idijoot". Pick one.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voordat je engels gaat proberen, leer eerst nederlands. Het is "idioot", en niet "idijoot". Ik ga die maar niet inkaderen en bewaren... Laatst gewijzigd door Eliyahu : 2 januari 2015 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik maar denken dat je trots zou zijn om ooit "idijood" te kunnen worden.
Beste wensen, Mister Versteend... (oh, and thanks for swallowing hook, line and sinker. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 januari 2015 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige denken dat ze kunnen vissen dacht ik hierboven.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste wensen, Mister Versteend... (oh, and thanks for swallowing hook, line and sinker. ) Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Bs'd
Niet voor diegenen die God vrezen en Zijn geboden onderhouden. Voor hen is het leven een feest. "Joy of living is no more a mask The Eden I found will forever last Migrating with the geese My soul finally found peace" Nightwish; Know why the nightingale sings |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Dus gedurende de joodse vrijheidsoorlogen in de eerste eeuw en tweede eeuw waren de joden de weg kwijt en daarom heeft hun opperwezen hun niet beschermd (tegen de Romeinen met hun handlangers), ze verloren de strijd en raakten verstrooid over de hele wereld. Dat was Gods wil en de wil van de Romeinen en hun eigen schuld; dat zeg je hierboven zelf. Op grond van welk recht kunnen joden dan nu aanspraak maken op Palestina?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Vanwaar de zon opkomt, zal Ik uw nageslacht halen en vanwaar zij ondergaat zal Ik u bijeenbrengen. 6 Ik zal zeggen tegen het noorden: Geef! En tegen het zuiden: Weerhoud niet! Breng Mijn zonen van ver, en Mijn dochters van het einde der aarde." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() religioten in volle glorie : als de argumenten opgebruikt zijn, komt "god" wel om het hoekje piepen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 januari 2015 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
En eerlijk gezegd, die tekst is zo dubbelzinnig. Waarom staat daar niet gewoon: 'het land tussen die vallei en die bergketen behoort aan dat volk toe'. Gij gelooft in een rare God, die heeft er plezier in om het wat onduidelijk te formuleren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
1. God bestaat niet. 2. Als de god der joden bestaat dan bestaat ook de god van de Romeinen en elke andere god en elke god heeft het recht om zijn volk te verdedigen of niet. De joden hebben geen rechten boven die van niet-joden. 3. De tekst die u citeert is volgens de traditie ca 2600 jaar oud. U kunt niet weten of die van God is en als hij van God zou zijn dan betreft het een verstrooiing van Joden naar Babylon rond 600 v. Chr.. Die tekst biedt dus geen grond voor uw claim. Laatst gewijzigd door Piero : 2 januari 2015 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op grond van het feit dat de joden betaald hebben voor hun zonden, en God ze weer terug brengt naar het land waarvan hij hun voorvaderen beloofd heeft het ze te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een drogreden, want jij kan niet bewijzen dat God niet bestaat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"11 En het zal op die dag gebeuren dat de Heere opnieuw, voor de tweede keer, met Zijn hand de rest van Zijn volk zal verwerven, die overgebleven zal zijn in Assyrië en Egypte, in Pathros, Cusj, Elam, en in Sinear, Hamath en op de eilanden in de zee. 12 Hij zal een banier omhoogheffen onder de heidenvolken en Hij zal de verdrevenen van Israël verzamelen en hen die vanuit Juda overal verspreid zijn, bijeenbrengen van de vier hoeken van de aarde." Voor de liefhebber, hier zijn wat meer bijbelteksten over de joden die zullen terugkeren naar Israel: http://www.tarshish.org.il/Aliyah_Scriptures.htm . . . Laatst gewijzigd door Eliyahu : 2 januari 2015 om 13:05. |
||||
![]() |
![]() |