Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2003, 16:14   #41
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Héhé, inderdaad had even goed kunnen schrijven voor Vlaanderen 72.
Zegt een dansende banaan begot!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 12:06   #42
Von Smallhausen
Vreemdeling

Standaard

Beste linkse rukkertjes,

Moslims zijn achterlijke tapijtekruipers en islam is een achterlijke, hatelijke godsdienst. Geen van jullie kwibussen heeft de Golfoorlog meegemaakt, heeft 4 jaar in Saoedi-Arabië gewoond en 1 jaar in de Verenigde Arabische Emiraten. Argumentatie geven kan ik van nu tot en met nieuwjaar, maar ik wil me de moeite niet doen, want heb andere en betere dingen te doen. Alleen een klein voorbeeld: tapijtekruipers moeten 1 keer in hun leven naar Mekka ( big business), een stad die ontoegankelijk is voor heidenen of non-muslims. Drugs worden met de doodstraf (sharia) beloond. Maar ook hier is er onderscheid tussen rijk en arm. De rijken gebruiken de drugs, de armen moeten ze smokkelen. Saoedi's gaan naar Pakistan, kopen drugs en laten die dan smokkelen door Pakistanitapijtekruipers. Hun reis en verblijf in het "goddelijke" mekka worden door de Saoedi's betaalt. Aan de grens (luchthaven) lopen er natuurlijk een paar tegen de lamp. De Saoedi's blijven buiten schot, en het zijn toch maar Paki's die eraan gaan. Zo ben ik eens getuige geweest van de onthoofding van 7 Pakivrouwen, arme drugsmokkelaars gebruikt door hun rijke moslimbroeders. En dan maar die Paks uitmaken voor gangsters, en zelf op fuiven roken, snuiven en spuiten.
Een Filipijnse die voor ons kwam werken, werd op de luchthaven aangehouden met een huisgemaakte salami (!!!!). Resultaat, 1,5 maand in voorhechtenis en daarna onmiddellijk deportatie wegens het pogen tot binnensmokkelen van varkensvlees en het mogelijks aanzetten van vrome muslims tot consumptie van varkensvlees, uitgesproken door een shariarechtbank.
Een kind valt uit een apartementsgebouw en valt dood op de auto van een kennis. Die man wordt voor de rechtbank gebracht en moet bloedgeld betalen aan de familie. Shariaredenatie: indien die auto daar niet had gestaan, had het kind het misschien overleefd. Hij is de eigenaar, dus is hij schuldig aan onvrijwillige doodslag.
Von Smallhausen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 12:22   #43
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Staat hier dan ergens te lezen dat alles goed is aan de Islam Schreef er iemand dat hij/zij akkoord gaat met de Shariawetgeving Heeft hier iemand beweert dat alles eerlijk & rechtvaardig is in de Moslimlanden

Wat heb ik wél gezegd is dat u racistische praat verkoopt door alle Islamieten over een kam te scheren & bovendien beledigt op basis van een godsdienst. Maar da's waarschijnlijk te ingewikkeld voor u om af en toe te kunnen nuanceren. Kan u dat nu niet op een "normale" & beschaafde manier verwoorden? Waarom neemt u toevlucht tot ordinair gescheld & probeert u uw mening te staven met enkele "domme" voorbeelden die van toepassing zijn op elke godsdienst. Triestig, toch... onmachtig zijn om te kunnen verwoorden wat je denkt, strax krijg ik nog medelijden.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 12:33   #44
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Von Smallhausen
Beste linkse rukkertjes,

Moslims zijn achterlijke tapijtekruipers en islam is een achterlijke, hatelijke godsdienst. Geen van jullie kwibussen heeft de Golfoorlog meegemaakt, enz enz enz
Dank voor uw genuanceerde mening.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 16:14   #45
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Beste linkse rukkertjes,

Moslims zijn achterlijke tapijtekruipers en islam is een achterlijke, hatelijke godsdienst. Geen van jullie kwibussen heeft de Golfoorlog meegemaakt, enz enz enz
Die kerel begin ik meer en meer te mogen.
Oud 6 maart 2003, 16:26   #46
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Beste linkse rukkertjes,

Als ik Von Smallhausen zijn volledige bijdrage aandachtig lees is zijn tussenkomst toch wel heel gefundeerd en gestaafd met ervaringen uit eerste hand.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 16:43   #47
ToffeKnol
Burger

ToffeKnol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Serieus ,hier zitten nen hoop linkse bietekwieten niet te doen!!!
Er zijn bijna geen pastoors meer:EN DAN! zeggen ze ,er zijn binnenkort meer imams dan pastoors :EN DAN! zeggen ze ,de kerken lopen leeg:EN DAN! zeggen ze ,het kristelijk geloof heeft niet veel aanhang meer en minder mensen geloven:EN DAN! zeggen ze ,ENZ...zwakzinnig noem ik dat!!!
Is het christendom dan Vlaamser? Een rare, in oorsprong semitische monotheïstische godsdienst uit het Midden-Oosten die zijn verspreiding dankt aan het Romeinse (dus niet-Germaanse) rijk ?

Waarom worden God en Christus hier aanbeden en niet Ahura-Mazda en Zarathustra, of Isis en Osiris? Omdat de joden zich tijdens de balingschap in Babylonië hebben vastgeklampt aan hun geloof.

Onze voorouders de Germanen hadden andere goden. Maar hún voorouders woonden ergens in de Krim of de Oeral en die hadden vermoedelijk nog een andere religie.

Als er meer imams zijn in Antwerpen dan pastoors, dan komt dat omdat er meer behoefte is aan islamitische dan aan katholieke herders. En dat laatste komt omdat de moskeeën (nog steeds) vol zitten en de kerken grotendeels leeg staan. Wat wil je dat we daaraan doen?

Tot slot: wat het verwijt volksverraders betreft: liever proberen te leven met andere culturen dan de confrontatie aangaan en het deksel op je neus krijgen. Cfr. Nazi-Duitsland, Italië, Vietnam, Tjetsjenië etc.
ToffeKnol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 20:34   #48
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToffeKnol
Citaat:
Serieus ,hier zitten nen hoop linkse bietekwieten niet te doen!!!
Er zijn bijna geen pastoors meer:EN DAN! zeggen ze ,er zijn binnenkort meer imams dan pastoors :EN DAN! zeggen ze ,de kerken lopen leeg:EN DAN! zeggen ze ,het kristelijk geloof heeft niet veel aanhang meer en minder mensen geloven:EN DAN! zeggen ze ,ENZ...zwakzinnig noem ik dat!!!
Is het christendom dan Vlaamser? Een rare, in oorsprong semitische monotheïstische godsdienst uit het Midden-Oosten die zijn verspreiding dankt aan het Romeinse (dus niet-Germaanse) rijk ?

Waarom worden God en Christus hier aanbeden en niet Ahura-Mazda en Zarathustra, of Isis en Osiris? Omdat de joden zich tijdens de balingschap in Babylonië hebben vastgeklampt aan hun geloof.

Onze voorouders de Germanen hadden andere goden. Maar hún voorouders woonden ergens in de Krim of de Oeral en die hadden vermoedelijk nog een andere religie.

Als er meer imams zijn in Antwerpen dan pastoors, dan komt dat omdat er meer behoefte is aan islamitische dan aan katholieke herders. En dat laatste komt omdat de moskeeën (nog steeds) vol zitten en de kerken grotendeels leeg staan. Wat wil je dat we daaraan doen?

Tot slot: wat het verwijt volksverraders betreft: liever proberen te leven met andere culturen dan de confrontatie aangaan en het deksel op je neus krijgen. Cfr. Nazi-Duitsland, Italië, Vietnam, Tjetsjenië etc.
Als er meer imams nodig zijn is dat zeker dat het bakske islamieten overvol begint te raken!
En ik hoef helemaal niet met andere culturen samen te leven waarom zou ik!
En deksel op de neus waarom ?!
Oud 6 maart 2003, 20:49   #49
ToffeKnol
Burger

Standaard

Citaat:
Als er meer imams nodig zijn is dat zeker dat het bakske islamieten overvol begint te raken!
Vlammetje, een vraag. Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt, zijn alle moslims overal ter wereld ineens weg. Zomaar, in een zucht. Zonder een centje pijn. Het zou zijn alsof ze er nooit geweest waren en bovendien zou niemand weten dat jij op dat knopje had gedrukt.

Zou je het doen?
Oud 6 maart 2003, 21:04   #50
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Vlammetje, een vraag. Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt, zijn alle moslims overal ter wereld ineens weg. Zomaar, in een zucht. Zonder een centje pijn. Het zou zijn alsof ze er nooit geweest waren en bovendien zou niemand weten dat jij op dat knopje had gedrukt.

Zou je het doen?
Zijt maar zeker ,en ze hebben het ernaar gemaakt ook verdomme!
Weet je of je me gelooft of niet hee toch dit:mensen zijn mensen zwart,bruin,geel ,rood,pimpelpaars met rode bollen voor mijn part!
Wat voor ras,geloof,of wat dan ook!
Maar ieder heeft zijn land ,met zijn eigen gebruiken!
En het kan niet dat alles op een hoopje geveegd word en dat iedereen in peis en vree leeft!
Hoeveel :vrede,verdraagzaamheid,democratie en vrije meningsuiting ook mag gepredikt worden knollieke,dan creeer je zever en ambras.
Ik zou nooit iets tegen die mensen hebben als ze met een minderheid hier zaten en zich assimileerden ,doch teveel is teveel en dat gedrag en hun niet aanpassen daar krijg ik het van!!!
En ze zijn overal zo,het grootste tuig zit hier!
Oud 6 maart 2003, 21:29   #51
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Zou je het doen?

Ik zoek al meer dan 20 jaar naar dat knopje.

Helaas tevergeefs.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 21:58   #52
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt, zijn alle moslims overal ter wereld ineens weg. Zomaar, in een zucht. Zonder een centje pijn. Het zou zijn alsof ze er nooit geweest waren en bovendien zou niemand weten dat jij op dat knopje had gedrukt.

Zou je het doen?
En als ze een knopje maken dat hetzelfde doet met veel pijn en lawaai in plaats van in een zucht?
Oud 6 maart 2003, 22:31   #53
ToffeKnol
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:
Vlammetje, een vraag. Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt, zijn alle moslims overal ter wereld ineens weg. Zomaar, in een zucht. Zonder een centje pijn. Het zou zijn alsof ze er nooit geweest waren en bovendien zou niemand weten dat jij op dat knopje had gedrukt. Zou je het doen?
...
OK. Het antwoord op de eerste vraag is dus ja.
Volgende vraag: stel dat ze niet 'zomaar' weg zouden zijn, in een flits, maar dat het knopje in verbinding stond met kranen die een gas zouden verspreiden dat hen ogenblikkelijk en pijnloos zou doden. En nog steeds zou niemand weten dat jij het bent die op het knopje duwt.
Doe je het of doe je het niet?
Oud 6 maart 2003, 22:35   #54
Ali
Schepen

Ali's schermafbeelding

Standaard

ik moet jullie teleurstellen er is helaas geen knopje waarmee je de realiteit me kunt veranderen.
loop gewoon maar mee in de rij en zie dat je rekeningen op tijd betaald anders heb je probleemen.
die marokanen zijn hier en daar moet je je bij neerleggen.

ik persoonlijk krijg je hier nooit weg zonder geweld.
en dan nog zal ik mij niet zomaar laten buiten zetten zonder geweld.
wij zijn geen joden hoor die zich maar laten vergassen met 6 miljoen.
Oud 6 maart 2003, 22:42   #55
ToffeKnol
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
ik moet jullie teleurstellen er is helaas geen knopje waarmee je de realiteit me kunt veranderen.
loop gewoon maar mee in de rij en zie dat je rekeningen op tijd betaald anders heb je probleemen.
die marokanen zijn hier en daar moet je je bij neerleggen.

Hou jij je d'r even buiten, ik vraag het aan Vlammetje72.
Oud 6 maart 2003, 22:48   #56
Bolter
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Zou je het doen?
Euhhh, Bush heeft zo'n knopje om een groot gedeelte hiervan waar te maken...
Zijn probleem is dat er dan ook een hoop niet-moslims zullen verdwijnen..

Besluit: blijf maar van die knopjes af. Het leven is zo al gecompliceerd genoeg.

Er moeten andere oplossingen zijn.

Als Ali en vlaanderen72 nu eens samen een goei pint gingen drinken...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2003, 23:30   #57
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ToffeKnol:
... een vraag. Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt ...

ydde:
Luistert hé Knol, ge moogt héél gerust zijn dat
1) zo'n knopje bestond
2) het ergens in een moskee stond ...

dan waren wij al lang weg ...
Denkt daar maar eens over voor ge met uw stoeme verzinsels op de proppen komt.
Oud 6 maart 2003, 23:44   #58
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Bolter schreef:
Citaat:
Als Ali en vlaanderen72 nu eens samen een goei pint gingen drinken...
Met Toffe-tokkelding als scheidsrechter.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2003, 00:00   #59
ToffeKnol
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
Sorry, Ali, ik heb te vroeg gesproken. Jij mag wél meedoen. Antwoord ook maar op de eerste vraag. Maar zet in de plaats van moslims: vijanden van de Islam.

Wat is je antwoord?
Oud 7 maart 2003, 17:42   #60
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vlammetje, een vraag. Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt, zijn alle moslims overal ter wereld ineens weg. Zomaar, in een zucht. Zonder een centje pijn. Het zou zijn alsof ze er nooit geweest waren en bovendien zou niemand weten dat jij op dat knopje had gedrukt. Zou je het doen?
...
OK. Het antwoord op de eerste vraag is dus ja.
Volgende vraag: stel dat ze niet 'zomaar' weg zouden zijn, in een flits, maar dat het knopje in verbinding stond met kranen die een gas zouden verspreiden dat hen ogenblikkelijk en pijnloos zou doden. En nog steeds zou niemand weten dat jij het bent die op het knopje duwt.
Doe je het of doe je het niet?
Ik weet waar jij op aanstuurd ,mij in het hoekje drukken van de nazis omdat ik een vlaams blokstemmer ben!
Kun jij nu niet beter of ben je gewoon zo een leeghoofd?!
Ik hoef geen enkel knopje in te duwen om dat gespuis buitentegooien!
Dat kan op een humane manier of kwaadschiks als ze willen ,kiezen of delen . 8)
Ali wil het op de tweede manier ,awel dan kan hij het toch zo krijgen.
Jij vraagt ,wij doen!
Teveel is teveel!!!
Niet aanpassen =oprotten!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be