![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Beste linkse rukkertjes,
Moslims zijn achterlijke tapijtekruipers en islam is een achterlijke, hatelijke godsdienst. Geen van jullie kwibussen heeft de Golfoorlog meegemaakt, heeft 4 jaar in Saoedi-Arabië gewoond en 1 jaar in de Verenigde Arabische Emiraten. Argumentatie geven kan ik van nu tot en met nieuwjaar, maar ik wil me de moeite niet doen, want heb andere en betere dingen te doen. Alleen een klein voorbeeld: tapijtekruipers moeten 1 keer in hun leven naar Mekka ( big business), een stad die ontoegankelijk is voor heidenen of non-muslims. Drugs worden met de doodstraf (sharia) beloond. Maar ook hier is er onderscheid tussen rijk en arm. De rijken gebruiken de drugs, de armen moeten ze smokkelen. Saoedi's gaan naar Pakistan, kopen drugs en laten die dan smokkelen door Pakistanitapijtekruipers. Hun reis en verblijf in het "goddelijke" mekka worden door de Saoedi's betaalt. Aan de grens (luchthaven) lopen er natuurlijk een paar tegen de lamp. De Saoedi's blijven buiten schot, en het zijn toch maar Paki's die eraan gaan. Zo ben ik eens getuige geweest van de onthoofding van 7 Pakivrouwen, arme drugsmokkelaars gebruikt door hun rijke moslimbroeders. En dan maar die Paks uitmaken voor gangsters, en zelf op fuiven roken, snuiven en spuiten. Een Filipijnse die voor ons kwam werken, werd op de luchthaven aangehouden met een huisgemaakte salami (!!!!). Resultaat, 1,5 maand in voorhechtenis en daarna onmiddellijk deportatie wegens het pogen tot binnensmokkelen van varkensvlees en het mogelijks aanzetten van vrome muslims tot consumptie van varkensvlees, uitgesproken door een shariarechtbank. Een kind valt uit een apartementsgebouw en valt dood op de auto van een kennis. Die man wordt voor de rechtbank gebracht en moet bloedgeld betalen aan de familie. Shariaredenatie: indien die auto daar niet had gestaan, had het kind het misschien overleefd. Hij is de eigenaar, dus is hij schuldig aan onvrijwillige doodslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Staat hier dan ergens te lezen dat alles goed is aan de Islam
![]() ![]() ![]() Wat heb ik wél gezegd is dat u racistische praat verkoopt door alle Islamieten over een kam te scheren & bovendien beledigt op basis van een godsdienst. Maar da's waarschijnlijk te ingewikkeld voor u om af en toe te kunnen nuanceren. Kan u dat nu niet op een "normale" & beschaafde manier verwoorden? Waarom neemt u toevlucht tot ordinair gescheld & probeert u uw mening te staven met enkele "domme" voorbeelden die van toepassing zijn op elke godsdienst. Triestig, toch... onmachtig zijn om te kunnen verwoorden wat je denkt, strax krijg ik nog medelijden. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom worden God en Christus hier aanbeden en niet Ahura-Mazda en Zarathustra, of Isis en Osiris? Omdat de joden zich tijdens de balingschap in Babylonië hebben vastgeklampt aan hun geloof. Onze voorouders de Germanen hadden andere goden. Maar hún voorouders woonden ergens in de Krim of de Oeral en die hadden vermoedelijk nog een andere religie. Als er meer imams zijn in Antwerpen dan pastoors, dan komt dat omdat er meer behoefte is aan islamitische dan aan katholieke herders. En dat laatste komt omdat de moskeeën (nog steeds) vol zitten en de kerken grotendeels leeg staan. Wat wil je dat we daaraan doen? Tot slot: wat het verwijt volksverraders betreft: liever proberen te leven met andere culturen dan de confrontatie aangaan en het deksel op je neus krijgen. Cfr. Nazi-Duitsland, Italië, Vietnam, Tjetsjenië etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik hoef helemaal niet met andere culturen samen te leven waarom zou ik! ![]() En deksel op de neus waarom ?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zou je het doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weet je of je me gelooft of niet hee toch dit:mensen zijn mensen zwart,bruin,geel ,rood,pimpelpaars met rode bollen voor mijn part! Wat voor ras,geloof,of wat dan ook! Maar ieder heeft zijn land ,met zijn eigen gebruiken! En het kan niet dat alles op een hoopje geveegd word en dat iedereen in peis en vree leeft! Hoeveel :vrede,verdraagzaamheid,democratie en vrije meningsuiting ook mag gepredikt worden knollieke,dan creeer je zever en ambras. Ik zou nooit iets tegen die mensen hebben als ze met een minderheid hier zaten en zich assimileerden ,doch teveel is teveel en dat gedrag en hun niet aanpassen daar krijg ik het van!!! En ze zijn overal zo,het grootste tuig zit hier! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zoek al meer dan 20 jaar naar dat knopje. Helaas tevergeefs. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Volgende vraag: stel dat ze niet 'zomaar' weg zouden zijn, in een flits, maar dat het knopje in verbinding stond met kranen die een gas zouden verspreiden dat hen ogenblikkelijk en pijnloos zou doden. En nog steeds zou niemand weten dat jij het bent die op het knopje duwt. Doe je het of doe je het niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Schepen
|
![]() ik moet jullie teleurstellen er is helaas geen knopje waarmee je de realiteit me kunt veranderen.
loop gewoon maar mee in de rij en zie dat je rekeningen op tijd betaald anders heb je probleemen. die marokanen zijn hier en daar moet je je bij neerleggen. ik persoonlijk krijg je hier nooit weg zonder geweld. en dan nog zal ik mij niet zomaar laten buiten zetten zonder geweld. wij zijn geen joden hoor die zich maar laten vergassen met 6 miljoen.
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zijn probleem is dat er dan ook een hoop niet-moslims zullen verdwijnen.. Besluit: blijf maar van die knopjes af. Het leven is zo al gecompliceerd genoeg. Er moeten andere oplossingen zijn. Als Ali en vlaanderen72 nu eens samen een goei pint gingen drinken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ToffeKnol:
... een vraag. Stel dat jij op je computer een knopje hebt waar niemand buiten jij iets van weet. Als je op dat knopje drukt ... ydde: Luistert hé Knol, ge moogt héél gerust zijn dat 1) zo'n knopje bestond 2) het ergens in een moskee stond ... dan waren wij al lang weg ... Denkt daar maar eens over voor ge met uw stoeme verzinsels op de proppen komt.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bolter schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat is je antwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kun jij nu niet beter of ben je gewoon zo een leeghoofd?! ![]() Ik hoef geen enkel knopje in te duwen om dat gespuis buitentegooien! ![]() Dat kan op een humane manier of kwaadschiks als ze willen ,kiezen of delen . 8) Ali wil het op de tweede manier ,awel dan kan hij het toch zo krijgen. ![]() Jij vraagt ,wij doen! ![]() Teveel is teveel!!! ![]() Niet aanpassen =oprotten!!! ![]() |
|||
![]() |
![]() |