![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen die zegt dat er te weinig bloed te zien is heeft te veel films gekeken. Vuurwapens worden doorgaans ontworpen om het lichaam zo diep mogelijk te penetreren: dat is namelijk de eenvoudigste manier om dodelijke schade aan te richten. Dat wordt bereikt door alle kracht zo lokaal mogelijk te houden. Op die manier wordt voorkomen dat de kinetische energie van de kogel verspreid wordt over een groot oppervlak van het lichaam, wat weliswaar een meer spectaculaire wonde zou opleveren maar in de meeste gevallen zeer goed te overleven is vermits de schade aan het lichaam slechts oppervlakkig is. Daarom is aan de meeste kogelwonden niet meer te zien dan een klein gaatje en een minimale hoeveelheid bloeduitstorting. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deed dat en al kan ik niet zeggen dat het me spijt, 't was wel een soort van ... verdomme. Niet echt vatbaar voor herhaling. Maarre.. 'k ben ook genen dinges, of hoe wil je genoemd worden?
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (*) 't was ne fazant, in 't veld naast mijnen tuin.
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs op het kijken naar het voetbal staat in het kalifaat de doodstraf.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...edstrijd.dhtml Veel gekker kan het nu toch onmogelijk nog worden. ![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Het word pas nieuws als IS iets niet executeert.
|
![]() |