![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook het enige land ter wereld waar de militaire coupleiders verklaren dat ze "de democratie hersteld hebben", waar je voor het eten van een sandwich (symbool tegen de militaire junta) gearresteerd wordt en waar je voor kritiek op de koning levenslange gevangenisstraf krijgt. Laatst gewijzigd door tomm : 30 januari 2015 om 17:23. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kennen ....?? Nee daarvoor moet je ergens lange tijd wonen dan pas begin je een land te kennen. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2015 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder zie ik toch nog altijd (veel) mensen met sandwiches rondlopen hoor....te koop oa bij Subway en aan huis geleverd....heel lekker trouwens |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die Thaise sandwiches zijn helemaal niet lekker, in Thailand hebben ze fantistisch eten, maar sandwitches horen daar toch niet bij. Je kent Pattaya blijkbaar, probeer eens restaurant marine, in open lucht, vlakbij de bars voor Arabieren. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Thailand...
https://www.youtube.com/watch?v=VI4RqpRYHh8 |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens wat is voor jou een goed land ? Thailand is blijkbaar toch ook goed geweest voor jou gezien je er 12 keer bent naartoe getrokken. Nu hou je er niet meer van misschien opdat je er een paar teleurstellingen hebt ervaren ? En ja ik ben wat ouder als jij waarschijnlijk maar ik had toen ik in de twintig was daar absoluut geen 12 keer naartoe zijn gegaan ...Vooreerst opdat ik er toen het geld niet voor had.....en zo zijn er veel ....Ze zijn 30 maar zouden er ook al willen gaan rentenieren en flierefluiten maar er is geen geld genoeg....En ja dan begint het allemaal wat te frustreren en is er plots niks leuks meer aan en reageert men zich af met alles zo negatief mogelijk voor te stellen ....met de bedoeling jezelf wat te troosten Waar je het leuk vind hangt af van wat je verwacht.....aan wat je het meest plezier beleeft.....Pattaya vind ik bv een stad met veel mogelijheden....prijs en aanbod zijn onevenaarbaar ....sportfaciliteiten..de beste restaurants...lekker weer....goedkoop wonen...shoppingcentra..er is voor ieder wat wils....maar er zijn zoals overal minder leuke dingen...het is er idd niet altijd overal zo netjes als bv in Zwitserland....het verkeer is een chaos enz.... Maar ik hoor ook mensen die na een tijdje Benidorm gaan haten of zelfs Monaco En omtrent je sandwiches kan ik niet akkoord gaan Voor mij is het het Las Vegas voor arme mensen. PS: In Las Vegas rijden pick-ups rond met daarop borden met foto's en tel nrs om de call girls te promoten....En in je eigen Vlaanderen genieten er ook hopen genieperds van de seksindustrie.....alle dagen zijn er wel gang bangs...waar een 20tal dikzakken een viertal meisjes delen...100 euro hoor ik vertellen ...je mag zoveel als je wil en eten en drinken zijn nog eens inbegrepen...Duitsland heb je de erotica centers.....de mooiste meiden....nog geen 50 euro voor een uur seks..... Veel jongeren gaan nu naar Sunny Beach in Bulgarije hoor ik van zeggen....enz.... Je ziet het je moet helemaal niet meer naar Pattaya.....Bordelen zijn er overal genoeg en in sommige gevallen in veel ranzigere vorm dan in Thailand. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 09:19. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is een pak dichterbij voor jou Enig nadeel zou kunnen zijn dat er veel Arabieren rondlopen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 09:23. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voedselbarbarisme op het niveau van ISIS.
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 09:43. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Evenals de onwetendheid
Daniel Humm Topchef Eleven Madison Park New York 3 Michelinsterren. Verkozen als 4 de beste restaurant ter wereld....en Frans. 21 ste op de wereldranglijst Le Bernardin Frans restaurant in NYC Chef Eric Ripert Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 10:23. |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lullen maar onder het motto "Je persiste et je signe".
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens de internationale culinaire gids ranking wel.....Dat jij die andere al dan niet evenwaardig vindt doet er niet toe...Het ging erom dat de beste Franse restaurants niet in Frankrijk zijn maar nu wel even in de States. Waarom zeg je niet gewoon dat je dat (nog) niet wist ? Dan zouden we op zijn minst een interessante discussie kunnen voeren wat spijtig genoeg eerder zeldzaam wordt op dit forum. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 13:35. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 13:35. |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Arbeiders uitgebuit in Israel is de discussie. Ik lachte gewoonweg met uw gebrek aan smaak mbt (Michelin ***) frans brood & sandwiches uit Thailand. Blijf dat putje verder graven zou ik zeggen ![]() wOw ! WoW !! LLLakkerr !!!
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom heb ik je dan nergens gelezen tijdens deze discussie ? Zoals meestal had je niks te vertellen en is een beetje komen lachen het enige waartoe je in staat bent.Maar verder geen probleem ik lach nogal makkelijk Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2015 om 10:56. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nu goed ja, als je als Thailand kenner afkomt met sandwiches en Frans brood als plaatselijke lekkernijen, in plaats van de overheerlijke Thaise specialiteiten, heb je het een beetje zelf gezocht.
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb alleen geschreven dat je heden ook in Thailand lekker brood kan vinden...of het moet zijn dat de Délifrance producten er minder lekker zijn dan de Délifrance producten in B. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2015 om 14:45. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|