Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2015, 17:19   #41
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat is het soort redenering die ik eerder verwacht van een gepensioneerde volgevreten en zelfvoldane prostaat-lijder die even die meisjes/vrouwen gebruiken als hun hoer en meid, in ruil voor zijn € of $.
Ik denk gewoon dat die vrouwen/meisjes een normaal leven zouden willen leiden, maar dat het hen niet gegund is. Thailand is dan ook zo corrupt als het groot is. Prostitutie verboden ??? Geloof ik direct, zie.
Prostitutie is inderdaad bij wet verboden in Thailand... en dat zegt heel veel over "het grootste bordeel ter wereld"...
Ook het enige land ter wereld waar de militaire coupleiders verklaren dat ze "de democratie hersteld hebben", waar je voor het eten van een sandwich (symbool tegen de militaire junta) gearresteerd wordt en waar je voor kritiek op de koning levenslange gevangenisstraf krijgt.

Laatst gewijzigd door tomm : 30 januari 2015 om 17:23.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2015, 17:25   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ben er toch al zo'n 12 keer geweest, begin het te kennen...
12 keer ? Dan moet het je daar wel heel erg bevallen of niet ? Ik had anders gedacht dat met al die valse fake mensen je eerder naar Benidorm zou gaan vakantie vieren.

Maar kennen ....?? Nee daarvoor moet je ergens lange tijd wonen dan pas begin je een land te kennen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2015, 17:38   #43
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
fred vanhove

Ik ben niet naïef en zelfs niet westers.

Ik denk niet dat ik dat dat antwoord voor jou was bestemd

Tja, als je bereid bent 12 uur per dag te werken aan 130 euro per maand dan is er inderdaad werk genoeg in Thailand...

De industrie smeekt om werkkrachten.Het minimumloon is nu toch bij de 300 bht per dag.
In de bedrijven ligt dat beduidend hoger......

700 euro per maand, in Bangkok misschien... de huren in Bangkok zijn op westers niveau.. En er is geen sociale zekerheid.

Toch rijden de meeste Thais met een mooie 4X4 van 1 miljoen baht.....gaan goed gekleed....hebben de nieuwste technologische snufjes .....en eten lekker en veel.Gezondheidszorg is gratis (basis) Voor 300 euro per jaar hebben ze een degelijke ziekteverzekering.

Dat is toch een uitzondering hoor. Veel geld wordt naar de familie gestuurd, of afgegeven aan Thaise vriendjes. Veel van die meisjes zitten ook aan de drugs en de drank.

Drugs kunnen idd een probleem zijn (amfetamines)....drank ook maar is goedkoop.....En ja de familie komt op de eerste plaats.Dat is in alle landen zo waar geen of weinig sociale zekerheid is.

Denk je dat ze voor hun plezier met oude vuilaards meegaan?

Het cliche wil natuurlijk dat al die mannen daar oude vuilaards zijn....er zijn ook heel veel leuke nette en brave mannen hoor....zelfs mooie sportieve kerels lopen er nog meer rond dan in Blankenberge
Aan alle beroepen zijn er al eens leuke en minder goede kanten
Als het allemaal Bratt Pitts zouden zijn ....dan willen alle vrouwen wel prostituee spelen zeker

De meeste doen het inderdaad uit vrije wil, gewoon omdat er geen andere economische perspectieven zijn. Moest Thailand een welvarend land zijn zouden ze niet naar Israel gaan om daar voor een hongerloon uitgebuit te worden...

Ik ben niet zeker maar ik heb niet de indruk dat er heel veel Thais in het verre buitenland gaan werken......ik zal het eens opzoeken
Filipinos wel dat weet ik maar Thais ??

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2015 om 17:41.
Oud 30 januari 2015, 17:46   #44
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Prostitutie is inderdaad bij wet verboden in Thailand... en dat zegt heel veel over "het grootste bordeel ter wereld"...
Ook het enige land ter wereld waar de militaire coupleiders verklaren dat ze "de democratie hersteld hebben", waar je voor het eten van een sandwich (symbool tegen de militaire junta) gearresteerd wordt en waar je voor kritiek op de koning levenslange gevangenisstraf krijgt.
Het is overal wel iets ....TIB (this is Belgium) TIT (this is thailand).....het is niet aan ons om ons te moeien met binnenlandse aangelegenheden.Als je je gedraagt heb je nergens last van.

Verder zie ik toch nog altijd (veel) mensen met sandwiches rondlopen hoor....te koop oa bij Subway en aan huis geleverd....heel lekker trouwens
Oud 30 januari 2015, 23:15   #45
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het is overal wel iets ....TIB (this is Belgium) TIT (this is thailand).....het is niet aan ons om ons te moeien met binnenlandse aangelegenheden.Als je je gedraagt heb je nergens last van.

Verder zie ik toch nog altijd (veel) mensen met sandwiches rondlopen hoor....te koop oa bij Subway en aan huis geleverd....heel lekker trouwens
Het is niet omdat je daar lekker van de seksindustrie aan het genieten bent, dat het een goed land is of dat je het kent. Ik ben waarschijnlijk veel jonger dan U, maar ik denk wel dat ik enige ervaring heb in dat land. Ik heb vroeger ook vanalles uitgestoken daar, toen ik jonge twintiger was, nu vind ik het onethisch.
Die Thaise sandwiches zijn helemaal niet lekker, in Thailand hebben ze fantistisch eten, maar sandwitches horen daar toch niet bij. Je kent Pattaya blijkbaar, probeer eens restaurant marine, in open lucht, vlakbij de bars voor Arabieren.
Oud 31 januari 2015, 00:19   #46
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Thailand...
https://www.youtube.com/watch?v=VI4RqpRYHh8
Oud 31 januari 2015, 08:57   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat je daar lekker van de seksindustrie aan het genieten bent, dat het een goed land is of dat je het kent. Ik ben waarschijnlijk veel jonger dan U, maar ik denk wel dat ik enige ervaring heb in dat land. Ik heb vroeger ook vanalles uitgestoken daar, toen ik jonge twintiger was, nu vind ik het onethisch.
Die Thaise sandwiches zijn helemaal niet lekker, in Thailand hebben ze fantistisch eten, maar sandwitches horen daar toch niet bij. Je kent Pattaya blijkbaar, probeer eens restaurant marine, in open lucht, vlakbij de bars voor Arabieren.
Ik geniet daar helemaal niet van de seksindustrie.Trouwens die seksindustrie is maar op bepaalde plaatsen in Thailand.Niet iedereen zoekt precies die plaatsen op.Niet iedereen komt daar heel toevallig terecht..Trouwens in Amsterdam of Hamburg kan je tegenwoordig goedkoper aan je trekken komen als het je enkel daar om te doen is.

Trouwens wat is voor jou een goed land ? Thailand is blijkbaar toch ook goed geweest voor jou gezien je er 12 keer bent naartoe getrokken.
Nu hou je er niet meer van misschien opdat je er een paar teleurstellingen hebt ervaren ?
En ja ik ben wat ouder als jij waarschijnlijk maar ik had toen ik in de twintig was daar absoluut geen 12 keer naartoe zijn gegaan ...Vooreerst opdat ik er toen het geld niet voor had.....en zo zijn er veel ....Ze zijn 30 maar zouden er ook al willen gaan rentenieren en flierefluiten maar er is geen geld genoeg....En ja dan begint het allemaal wat te frustreren en is er plots niks leuks meer aan en reageert men zich af met alles zo negatief mogelijk voor te stellen ....met de bedoeling jezelf wat te troosten
Waar je het leuk vind hangt af van wat je verwacht.....aan wat je het meest plezier beleeft.....Pattaya vind ik bv een stad met veel mogelijheden....prijs en aanbod zijn onevenaarbaar ....sportfaciliteiten..de beste restaurants...lekker weer....goedkoop wonen...shoppingcentra..er is voor ieder wat wils....maar er zijn zoals overal minder leuke dingen...het is er idd niet altijd overal zo netjes als bv in Zwitserland....het verkeer is een chaos enz....
Maar ik hoor ook mensen die na een tijdje Benidorm gaan haten of zelfs Monaco
En omtrent je sandwiches kan ik niet akkoord gaan....Het grote shoppingcentra heeft wel tien zaken die lekkere sandwiches aanbieden...je hebt er French bakkeries met Frans brood dat je zelfs niet in Frankrijk vind.....Er is in Pattaya niks dat je niet kan hebben....
Voor mij is het het Las Vegas voor arme mensen.

PS: In Las Vegas rijden pick-ups rond met daarop borden met foto's en tel nrs om de call girls te promoten....En in je eigen Vlaanderen genieten er ook hopen genieperds van de seksindustrie.....alle dagen zijn er wel gang bangs...waar een 20tal dikzakken een viertal meisjes delen...100 euro hoor ik vertellen ...je mag zoveel als je wil en eten en drinken zijn nog eens inbegrepen...Duitsland heb je de erotica centers.....de mooiste meiden....nog geen 50 euro voor een uur seks.....
Veel jongeren gaan nu naar Sunny Beach in Bulgarije hoor ik van zeggen....enz....
Je ziet het je moet helemaal niet meer naar Pattaya.....Bordelen zijn er overal genoeg en in sommige gevallen in veel ranzigere vorm dan in Thailand.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 09:19.
Oud 31 januari 2015, 09:10   #48
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoek eens op you tube naar red light district hamburg reeperbahn

Dat is een pak dichterbij voor jou.....en Duitsland is een goed land toch ? Europese regels normen en waarden.Leuke goedlachse mensen allen slank jong en sportiefNiks corrupt en legale prostitutie...

Enig nadeel zou kunnen zijn dat er veel Arabieren rondlopen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 09:23.
Oud 31 januari 2015, 09:35   #49
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En omtrent je sandwiches kan ik niet akkoord gaan....Het grote shoppingcentra heeft wel tien zaken die lekkere sandwiches aanbieden...je hebt er French bakkeries met Frans brood dat je zelfs niet in Frankrijk vind.....
Dit is er eentje voor echte foodies: naar Thailand om sandwiches en "f"rans brood te eten, dat dan nog beter zou zijn dan in Frankrijk...

Voedselbarbarisme op het niveau van ISIS.
Oud 31 januari 2015, 09:37   #50
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dit is er eentje voor echte foodies: naar Thailand om sandwiches en "f"rans brood te eten, dat dan nog beter zou zijn dan in Frankrijk...

Voedselbarbarisme op het niveau van ISIS.
Ik vind de pizza's in België ook meestal lekkerder dan die in Italië hoorEn de beste Franse restaurants vind je in de States

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 09:43.
Oud 31 januari 2015, 09:46   #51
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind de pizza's in België ook meestal lekkerder dan die in Italië hoorEn de beste Franse restaurants vind je in de States
En de idiotie gaat verder
Oud 31 januari 2015, 10:12   #52
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En de idiotie gaat verder
Evenals de onwetendheid

Daniel Humm
Topchef

Eleven Madison Park
New York
3 Michelinsterren.
Verkozen als 4 de beste restaurant ter wereld....en Frans.

21 ste op de wereldranglijst

Le Bernardin
Frans restaurant in NYC
Chef Eric Ripert

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 10:23.
Oud 31 januari 2015, 12:18   #53
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Evenals de onwetendheid

Daniel Humm
Topchef

Eleven Madison Park
New York
3 Michelinsterren.
Verkozen als 4 de beste restaurant ter wereld....en Frans.

21 ste op de wereldranglijst

Le Bernardin
Frans restaurant in NYC
Chef Eric Ripert
en dat zijn de beste franse restaurants ter wereld? De andere zijn mindere?

Lullen maar onder het motto "Je persiste et je signe".
Oud 31 januari 2015, 13:23   #54
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en dat zijn de beste franse restaurants ter wereld? De andere zijn mindere?

Lullen maar onder het motto "Je persiste et je signe".

Volgens de internationale culinaire gids ranking wel.....Dat jij die andere al dan niet evenwaardig vindt doet er niet toe...Het ging erom dat de beste Franse restaurants niet in Frankrijk zijn maar nu wel even in de States.

Waarom zeg je niet gewoon dat je dat (nog) niet wist ? Dan zouden we op zijn minst een interessante discussie kunnen voeren wat spijtig genoeg eerder zeldzaam wordt op dit forum.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 13:35.
Oud 31 januari 2015, 13:32   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2015 om 13:35.
Oud 1 februari 2015, 03:45   #56
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens de internationale culinaire gids ranking wel.....Dat jij die andere al dan niet evenwaardig vindt doet er niet toe...Het ging erom dat de beste Franse restaurants niet in Frankrijk zijn maar nu wel even in de States.

Waarom zeg je niet gewoon dat je dat (nog) niet wist ? Dan zouden we op zijn minst een interessante discussie kunnen voeren wat spijtig genoeg eerder zeldzaam wordt op dit forum.
Een interessante discussie huh?
Arbeiders uitgebuit in Israel is de discussie. Ik lachte gewoonweg met uw gebrek aan smaak mbt (Michelin ***) frans brood & sandwiches uit Thailand.
Blijf dat putje verder graven zou ik zeggen

wOw ! WoW !! LLLakkerr !!!
Oud 1 februari 2015, 10:53   #57
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een interessante discussie huh?
Arbeiders uitgebuit in Israel is de discussie. Ik lachte gewoonweg met uw gebrek aan smaak mbt (Michelin ***) frans brood & sandwiches uit Thailand.
Blijf dat putje verder graven zou ik zeggen

wOw ! WoW !! LLLakkerr !!!

Waarom heb ik je dan nergens gelezen tijdens deze discussie ? Zoals meestal had je niks te vertellen en is een beetje komen lachen het enige waartoe je in staat bent.Maar verder geen probleem ik lach nogal makkelijk

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2015 om 10:56.
Oud 1 februari 2015, 13:10   #58
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom heb ik je dan nergens gelezen tijdens deze discussie ? Zoals meestal had je niks te vertellen en is een beetje komen lachen het enige waartoe je in staat bent.Maar verder geen probleem ik lach nogal makkelijk
nu goed ja, als je als Thailand kenner afkomt met sandwiches en Frans brood als plaatselijke lekkernijen, in plaats van de overheerlijke Thaise specialiteiten, heb je het een beetje zelf gezocht.
Oud 1 februari 2015, 14:36   #59
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nu goed ja, als je als Thailand kenner afkomt met sandwiches en Frans brood als plaatselijke lekkernijen, in plaats van de overheerlijke Thaise specialiteiten, heb je het een beetje zelf gezocht.
Sorry hoor ...Niet ik maar jij bent begonnen over Thaise sandwiches.Daarbij heb ik deze niet vermeld als plaatselijke lekkernijen....dat is iets dat je zelf verzint.
Ik heb alleen geschreven dat je heden ook in Thailand lekker brood kan vinden...of het moet zijn dat de Délifrance producten er minder lekker zijn dan de Délifrance producten in B.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 februari 2015 om 14:45.
Oud 1 februari 2015, 14:45   #60
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Israel?
Zelfs als toerist merk je bepaalde dingen. Zo wilden we op Sabat naar Jerusalem vanuit Eilat maar er was geen bus. Toen spraken we af met een Palestijnse chauffeur die leeg terugreed om mee te gaan voor een prijsje, met de lichten uit. Maar de taxis (Marokkaanse Joden) wilden eerst hun deel om te zwijgen, ook de Russische security man moest geld hebben.

Klopt in Thailand mogen minderjarigen geen disco binnen. Maar de bars, massagesalons en dergelijke hebben geld genoeg om de politie om te kopen.
Jaren geleden wel eens naar zo'n plaats geweest, de eerste keer ink in Thailand was. Een echte schok was dat. De manager vroeg mij eerst of ik een jongen of een meisje wilde, toen werd ik naar een raam geleid waar meisjes uitgestald stonden met nummers voor vleeskeuring. Ze waren onderverdeeld naargelang kwaliteit van het vlees, met verschillende prijzen. Klanten vooral oudere Europeanen en Arabieren, naar het schijnt hebben Aziaten hun eigen plaatsen, waar het er goorder aan toe gaat. Toen zei hij dat er ook minderjarige meisjes beschikbaar waren, uit Cambodia en Myanmar, die niet uitgestald stonden, maar dat die duurder waren, vroeg of ik geïnteresseerd was... .
Ook in de vele duizenden gogo bars werken zeker minderjarigen.
Tenslotte is er nog een scene voor Thais zelf waar buitenlanders niet welkom zijn, dat zou grotendeels om minderjarigen gaan.
Hoe voelde je je toen? neiging om die vent voor zijn bek te slaan?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be