![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep , van mijn eten blijven ze af !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet niet overal iets achter zoeken. Dat is trouwens een probleem dat ik heb met veel mensen van andere nationaliteiten / rassen : een mens moet zijn tong 5 keer in zijn mond omdraaien, alles nemen ze direct kwalijk, de meest alledaagse uitdrukking, alles wordt meteen uitgelegd als racisme of discriminatie! ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is hier eigenlijk racist? Wie zoekt hier problemen en beledigt mensen?
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 27 januari 2015 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in deze draad niets te vertellen.
Ik heb alleen maar problemen met moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ivm. dat racisme geef ik toe dat daar nogal eens te pas en te onpas mee gezwaaid wordt, neemt niet weg dat het ook in omgekeerde richting van toepassing kan zijn -> want het vb. dat ik citeerde is wel degelijk dat van een blanke Vlaamse man die een in zijn ogen verdwaalde Chinese aan de tramhalte zag staan en in het Engels met haar begon te converseren - dit zelfs wanneer de persoon in kwestie aangaf van daadwerkelijk Nederlands te spreken .. Ergens vind ik dat niet normaal. En dit is geen alleenstaand geval want ik heb dat nog al meegemaakt dat mensen gewoon in het Engels blijven doorratelen tegen me nadat ik ze in het Nederlands te woord heb gestaan, en het zijn heus geen English native speakers, verre van zelfs! lol, en dan wordt me verweten van zoiets als racisme te bestempelen, er bestaat positief en negatief racisme hé Marie, waar het eerste vooral een uiting is van het aanwezige Westerse paternalisme tov. personen van andere rassen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laten we even de rollen omdraaien .. Stel dat ik in Azië in een Westerse supermarkt, aan een blanke man begin te vragen - met een pakje kippesoep in de hand, of dat geen vegetarisch soepje zou zijn, en waar de vegetarische soepen staan ... Nou, dan denk ik toch sterk dat die man in kwestie dat toch ook niet al te normaal zou vinden!!! Laatst gewijzigd door bembem : 27 januari 2015 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, wat 'n verschrìkkelijke ervaring bembem, ik begrijp niet dat je dáár óóit overheen gekomen bent, dat je geen levenslang trauma daaraan overgehouden hebt.
Chapeau meid, dikke pluim!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , 1 pester van mij op school ligt inmiddels al op een begraafplaats !!
Met z'n zatte kloten tegen een boom , en .... Citaat:
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou er zijn ergere dingen in het leven dat geef ik toe, echter kan ik zeggen dat moest m'n moeder in de tijd geen geelke geadopteerd hebben en ik dus haar biologische dochter zou geweest zijn, men me 9 kansen op de 10 - in de hierboven geciteerde voorbeeldjes, gewoon met rust zou gelaten hebben of op z'n minst niet in het Engels tegen me zou beginnen brabbelen zoals ik nog wel vaker tegenkom ... In wezen ben ik gewoon een Vlaamse van hier - ook al is dat uiterlijk niet aan me te zien, in die zin kan je zeggen dat het ergens een levenslang trauma is dat ik met me meedraag, maar bon dat is iets wat velen gewoon niet snappen want wat zij zien is in hun ogen nog steeds het belangrijkste ...
Laatst gewijzigd door bembem : 28 januari 2015 om 02:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |