![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het over die 2000 arabische slachtoffers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de linkse VRT willen ze er ook zeker van zijn dat de holocaust niet vergeten wordt en proberen ze er in één adem subtiel de boodschap mee te geven dat het huidige rechts in België misschien ook wel die kant uitgaat. Zo achterbaks zijn ze wel bij de VRT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Russen ontkennen evenwel de moordpartijen niet, dat kan niet gezegd worden van de turken. Die kunnen lekker blijven liegen. En als je bedenkt dat op 3 maand tijd in ruanda 500.000 tot 1 miljoen mensen wordt uitgemoord terwijl de huidige machthebbers er smerige handen hebben, dan besef je direkt dat er negationisme is. Maar vooral wordt héél handig en systematisch de vraag ontweken waar het vandaan komt. Enkel dat is in mijn ogen van belang, omdat de mogelijke antwoorden wel degelijk richtlijnen inhouden omtrent het vermijden van dergelijke slachtpartijen. Jammer genoeg bevallen de mogelijke antwoorden de politiek correcte <in te vullen> niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De white guilt zal rechtstreeks in die prille breintjes geinjecteerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ken vooral linkse partijen die beweren dat de holocaust iets rechts is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze maar les geven over wat er ons nog allemaal te wachten staat.
Tot mijn grootste spijt heb ik daar echt geen goed oog in. Onze toekomst hangt aan een zijden draadje of was het 'het zwaard van Damocles' dat al een tijdje boven onze hoofden aan het rondvliegen is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |