![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte sossen, die bazen!
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is dan nog voor Voka! dat zijn de bazen van N-VA! maw: N-VA = full SPa! of nog erger: N-VA = full PVDA!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaat die Ford Tractor Company nog?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien van horen zeggen zeker. Er wordt hier anders nog steeds volop gebouwd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Was overgenomen door Fiat, heet nu New Holland Group en is verhuisd naar de haven.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dat inderdaad van horen zeggen van een gepensioneerde die daar voor een appel en een ei een appartement heeft gekocht. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 januari 2015 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp echt niet wat er zo schokkerend is aan de workshop.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger leefden veel katholieken de vasten strikt na maar geen haar op de werkgever zijn hoofd dat er aan dacht daar op de werklvloer rekening mee te houden. Er moest even lang en hard gewerkt als anders. En ja, bidden mochten ze ook maar dan tijdens hun lunchpauze in de refter of iets wat daarvoor moest doorgaan. Laatst gewijzigd door daiwa : 31 januari 2015 om 02:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flexiwerk, project-georiënteerd in plaats van tijds-georiënteerd werken, ... Je bent toch mee met de 21ste eeuw hé?
Laatst gewijzigd door lombas : 31 januari 2015 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is zo opgelost als moslims gewoon hun jaarlijks verlof opnemen tijdens de ramadan. Niemand die er last van heeft. Van mijn geloof moet ik elk jaar gedurende de vierde week van de maand elke dag uitgaan tot een stuk in de nacht. Beetje vervelend daags nadien op het werk, maar kom. We zullen wel eens een betalend cursusje organizeren waarbij mijn baas aangeleerd krijgt hoe hij mijn job moet aanpassen tijdens die periode en waar hij een kamertje kan inrichten waar ik mijn slaaptekort overdag kan inhalen. Kostprijs van de cursus: 55 euro. Peanuts toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 januari 2015 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat al die managers een vijfdaagse cursus people management van Kluwer in de Ardeense bossen gaan volgen om dat ze willen leren empathisch om te gaan met hun personeel? Nee, ze willen er zo goed mee leren omgaan om toch een zo goed mogelijk resultaat te verkrijgen. Dat is de vooruitgang ten opzichte van het kil Fordiaans industrialisme. En de productiviteit stijgt alleen. PS: Mijn Turkse kapper lacht eens met de Ramadan. En ik ben steeds blij als het Ramadan is omdat de bakker in de straat dan tot 21u open is.
Laatst gewijzigd door lombas : 31 januari 2015 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een duidelijk verschil tussen het flexibiliseren van een werkpost en het verlagen van de resultaatsdruk ervan. Uiteraard geldt dat niet voor alle functies binnen een bedrijf, waarvan een gedeelte tijdens de kantooruren moét bezet worden. En het geldt ook al minder voor zeer kleine, administratieve ondernemingen. Maar dat is de doelgroep niet, vermoed ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit liever niet op een bus met een ramadannende chauffeur moet ik zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 januari 2015 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je geen ondernemer bent, vraag ik me af waarom je erover bezig bent. Dan zijn het jouw zaken namelijk niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als KLANT van De Lijn, vind ik het normaal dat ik erop kan rekenen dat de chauffeur geconcentreerd is niet halfslaperig en met een te lage suikerspiegel uitgedroogd aan het stuur zit. Ik heb toch ook het recht om een chauffeur te krijgen die geen alcoholische dranken gedronken heeft zou ik denken? Waarom zit jij hier in feite in dit draadje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 januari 2015 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, daarmee dat ik ook al van in het begin zeg dat het niemands' zaken zijn.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werknemer laat zijn geloof best thuis, zo valt hij er niemand mee lastig.
![]() |
![]() |