![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > In article <[email protected]>, > > [email protected] says... > >> > >> > Euh... Sinds ongeveer 40 jaar volgen de meesten Congolese, Zairese en > >> > toen > >> > weer > >> > Congoleze *kandidaat-officieren* een opleiding aan de KMS. Benevens > >> > theorie > >> > worden ze dan ook in (opleidings)eenheden gedropt voor practische > >> > oefeningen. > >> > >> O, nee... > >> heb jij ook Congolese kandidaat officieren opgeleid ? > >> > >> Een onuitputtelijke bron van straffe verhalen... > >> > >> > >> > > Neen, ik heb op de hogeschool zowel als in Offr-opleiding met Zairesen > > gezeten, > > gelegen en afgezien. Ben beroepshalve meermaals in Zaire geweest. > > > > Hun bloed is even rood als het mijne en als ze met een hamer op hun duim > > kloppen, roepen ze ook auw. Ik kon het best vinden met die gasten (en met > > de > > dames ook ;-) ). > > > > Tom De Moor > > > Das vreemd, als ik me pijn doen, is het iets in de aard van " Cholera Jasna > ". > Jij moet natuurlijk nog met de hamer leren kloppen ! WN. |
![]() |
#42 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > In article <[email protected]>, >> > [email protected] says... >> >> >> >> > Euh... Sinds ongeveer 40 jaar volgen de meesten Congolese, Zairese >> >> > en >> >> > toen >> >> > weer >> >> > Congoleze *kandidaat-officieren* een opleiding aan de KMS. Benevens >> >> > theorie >> >> > worden ze dan ook in (opleidings)eenheden gedropt voor practische >> >> > oefeningen. >> >> >> >> O, nee... >> >> heb jij ook Congolese kandidaat officieren opgeleid ? >> >> >> >> Een onuitputtelijke bron van straffe verhalen... >> >> >> >> >> >> >> > Neen, ik heb op de hogeschool zowel als in Offr-opleiding met Zairesen >> > gezeten, >> > gelegen en afgezien. Ben beroepshalve meermaals in Zaire geweest. >> > >> > Hun bloed is even rood als het mijne en als ze met een hamer op hun >> > duim >> > kloppen, roepen ze ook auw. Ik kon het best vinden met die gasten (en > met >> > de >> > dames ook ;-) ). >> > >> > Tom De Moor >> > >> Das vreemd, als ik me pijn doen, is het iets in de aard van " Cholera > Jasna >> ". >> > > Jij moet natuurlijk nog met de hamer leren kloppen ! > Zie je mailbox |
![]() |
#43 |
|
![]() Trabka Basia wrote:
> Das vreemd, als ik me pijn doen, is het iets in de aard van " Cholera Jasna > ". Ik betrap mezelf erop dat ik soms nog eens "Poolse prostituee!" roep. Zelfs na al die jaren nog... -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
![]() |
#44 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message
news:[email protected]... > Ach, ik ken E. ook al jaren. We weten dat hij de spreekwoordelijke > ruwe bolster met de blanke pit is. Ik heb een bijzonder soort > sympathie voor hem. Ik hou wel van die recht-voor-zijn-raap-stijl. > Je weldadig mededogen doet ons deugd, Full. u. |
![]() |
#45 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] i.nl... > >> "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in > >> bericht news:[email protected] > >> > >> <snip> > >> > >>> Militaire school gedaan, of moest je je kunnen bewijzen in het leger > >>> (KRO of KROO)? > >> > >> Onder je steen, jij. > > > > Mag Tom *zelf* antwoorden op een aan *hem* gestelde vraag, of ga je > > helemaal in zijn gat kruipen? > > Ik kruip in wiens gat IK wil, capiche, arsehole? Your wish: het is in ieder geval een zinnetje dat je nooit tegen 'de dochter van het "kazerne-café" in Houthalen/Helchteren' gezegd hebt :-) Hopelijk merk je nu zelf hoe interessant je posts de laatste tijd zijn in een (nota bene) be.politics nieuwsgroep. > > > En doe iets aan je houding Pros: het is hier een discussiegroep. > > Onder je steen zeg ik. Dat ga je dan nog veel mogen typen dumbo. Spijtig van de kostbare uren van een hard werkende en belangrijk iemand zoals jij. You're so vain... |
![]() |
#46 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> openbaarde de
samenleving al dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > Gezocht : vier Congolese militairen. > > Persoonbeschrijving : Zwarte huidskleur, brede neus en dikke lippen. > > Welke slimmerik (idioot) is op het idee gekomen om in Belgie een > opleiding te geven. Benieuwd hoeveel er na de opleiding zullen terug > keren naar Congo..... > > Basia. > > > > Het koddige eraan vond ik dat het VRT-nieuws het had over 'verdwijningen'. De woorden 'vluchten' of 'onderduiken' liggen met name nogal gevoelig voor correcte nieuwsbrengers. Straks rommelt het weer in Zaïre met berovingen, verkrachtingen, folteringen als gevolg en zal le gouvernement Belge er fier mogen op zijn de militairen opgeleid te hebben. Het gaat om zogenaamde 'vredessoldaten'. Eens zien wat daarvan in huis zal komen in de wilde, armoedige Kongolese broese... Als het er beter door wordt in Zaïre, zoveel te beter. Maar ik heb er mijn twijfels over. -- VGQ |
![]() |
#47 |
|
![]() "Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Trabka Basia" <[email protected]> openbaarde de > samenleving al dan niet correctsgewijs in > news:[email protected]: > >> Gezocht : vier Congolese militairen. >> >> Persoonbeschrijving : Zwarte huidskleur, brede neus en dikke lippen. >> >> Welke slimmerik (idioot) is op het idee gekomen om in Belgie een >> opleiding te geven. Benieuwd hoeveel er na de opleiding zullen terug >> keren naar Congo..... >> >> Basia. >> >> >> >> > > Het koddige eraan vond ik dat het VRT-nieuws het had over 'verdwijningen'. > > De woorden 'vluchten' of 'onderduiken' liggen met name nogal gevoelig voor > correcte nieuwsbrengers. > > Straks rommelt het weer in Zaïre met berovingen, verkrachtingen, > folteringen > als gevolg en zal le gouvernement Belge er fier mogen op zijn de > militairen > opgeleid te hebben. > > Het gaat om zogenaamde 'vredessoldaten'. > > Eens zien wat daarvan in huis zal komen in de wilde, armoedige Kongolese > broese... > > Als het er beter door wordt in Zaïre, zoveel te beter. > Maar ik heb er mijn twijfels over. > http://www.facts.com/wnd/kabila.htm -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#48 |
|
![]() "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected] >>> "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] i.nl... >>>> "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in >>>> bericht news:[email protected] >>>> >>>> <snip> >>>> >>>>> Militaire school gedaan, of moest je je kunnen bewijzen in het >>>>> leger (KRO of KROO)? >>>> >>>> Onder je steen, jij. >>> >>> Mag Tom *zelf* antwoorden op een aan *hem* gestelde vraag, of ga je >>> helemaal in zijn gat kruipen? >> >> Ik kruip in wiens gat IK wil, capiche, arsehole? > > Your wish: het is in ieder geval een zinnetje dat je nooit tegen 'de > dochter van het "kazerne-café" in Houthalen/Helchteren' gezegd hebt Natuurlijk niet. Zij was bijlange geen arsehole. > :-) Hopelijk merk je nu zelf hoe interessant je posts de laatste Misschien wel, maar jou heb ik nog *nooit* iets interessants weten posten. > tijd zijn in een (nota bene) be.politics nieuwsgroep. Inderdaad, news:be.politics . Jij bent diegene die hier niet thuishoort, jij hoort thuis op news:ik.haat.het.vlaams.blok.zonder.echt.te.weten. waarom >>> En doe iets aan je houding Pros: het is hier een discussiegroep. Ik let er nu pas op; Pros? Voor jou is het mijnheer Mortier, begrepen? >> Onder je steen zeg ik. > > Dat ga je dan nog veel mogen typen dumbo. Spijtig van de kostbare Onder je steen! Bij je soortgenoten, de pissebedden, waar je thuishoort. > uren van een hard werkende en belangrijk iemand zoals jij. You're so > vain... De reden dat ik hier uitzonderlijk nog post -of het moest vóór 0700hr zijn, of na 2100hr, of een oneliner- is inderdaad omdat het nogal druk is op het bedrijfje en er bitter weinig thuiswerk tussen zit. Hoe draait jouw firma, huh, knuppel? |
![]() |
#49 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] i.nl... > >> "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in > >> bericht news:[email protected] > >>> "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected] i.nl... > >>>> "MutsiPrutsi" <[email protected]> schreef in > >>>> bericht news:[email protected] > >>>> > >>>> <snip> > >>>> > >>>>> Militaire school gedaan, of moest je je kunnen bewijzen in het > >>>>> leger (KRO of KROO)? > >>>> > >>>> Onder je steen, jij. > >>> > >>> Mag Tom *zelf* antwoorden op een aan *hem* gestelde vraag, of ga je > >>> helemaal in zijn gat kruipen? > >> > >> Ik kruip in wiens gat IK wil, capiche, arsehole? > > > > Your wish: het is in ieder geval een zinnetje dat je nooit tegen 'de > > dochter van het "kazerne-café" in Houthalen/Helchteren' gezegd hebt > > Natuurlijk niet. Zij was bijlange geen arsehole. Zeker van? > > > :-) Hopelijk merk je nu zelf hoe interessant je posts de laatste > > Misschien wel, maar jou heb ik nog *nooit* iets interessants weten > posten. Waarom *lees* je het dan dumbo? > > > tijd zijn in een (nota bene) be.politics nieuwsgroep. > > Inderdaad, news:be.politics . > Jij bent diegene die hier niet thuishoort, jij hoort thuis op > news:ik.haat.het.vlaams.blok.zonder.echt.te.weten. waarom Tweede keer: waarom *lees* je het dan? > > >>> En doe iets aan je houding Pros: het is hier een discussiegroep. > > Ik let er nu pas op; Pros? Voor jou is het mijnheer Mortier, begrepen? You're so vain Pros. > > >> Onder je steen zeg ik. > > > > Dat ga je dan nog veel mogen typen dumbo. Spijtig van de kostbare > > Onder je steen! Bij je soortgenoten, de pissebedden, waar je thuishoort. > > > uren van een hard werkende en belangrijk iemand zoals jij. You're so > > vain... > > De reden dat ik hier uitzonderlijk nog post -of het moest vóór 0700hr > zijn, of na 2100hr, of een oneliner- is inderdaad omdat het nogal druk > is op het bedrijfje en er bitter weinig thuiswerk tussen zit. Leer lezen dumbo: ik zei het je reeds: bespaar je me je belachelijke opmerkingen en je hebt meer tijd voor andere dingen. Of heb je niets anders in het leven? > Hoe draait jouw firma, huh, knuppel? *Dat* bedoel ik dus... > > |