![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Hallo,
Ik hoor diverse verhalen dat negers grotere lullen hebben dan blanke mannen. Zelf ben ik een neger maar ik heb een heel kleine lul. Ik heb heel veel blanke mannen gezien met een grotere lul dan die van mij (bij douchen na gym). Dus volgens mij klopt dit verhaal niet, of ben ik de uitzondering op de regel? Ik heb een vraag voor de vrouwen die deze forum bezoeken. Hebben jullie het weleens gedaan met een neger? En, hebben zij inderdaad een grotere lul dan blanke mannen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() nou nou, volgens muij ben jij toch wel de grootste lul van heel dit forum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Hoe heb jij je schaamhaar?
Ik zelf heb het kort halve cm zoiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Wat draag jij op het strand en in het zwembad ?
Ikzelf draag zowel in het zwembad als op het strand een zwemshort met niets eronder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() amai, x4, die moderatoren hebben het maar druk met jou....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ja wat wil je, van censureren, locken en deleten word je geil he. En dan moet je op de één of andere manier stoom aflaten he. Perfect begrijpelijk, en gezien hun goede moderatie gun ik hen hun exploten hier dan ook van harte!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 8 oktober 2004 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Na 5 spelletjes lukt het me eindelijk!
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik ben benieuwd hoe de meningen hier verdeeld zijn over dierenseks, ben je voor/tegen en waarom, wat vind je er persoonlijk écht van en wat zijn je ervaringen ermee?
Ikzelf heb er eigelijk totaal geen ervaring mee al betrap ik mijzelf er steeds vaker op dat ik erover fantaseer. Geen idee of ik die fantasieën ooit ga verwezenlijken, zou niet weten hoe en wat. Persoonlijk vind ik niet dat het strafbaar zou moeten worden. Ik kan het geen dierenleed noemen, tenzij je het hebt over een vent die een hond oid verkracht, maar wat voor last kan een paard bijvoorbeeld hier nou van ondervinden? Die voelt hooguit wat gekriebel. Tsja en als een vrouw zich laten nemen door een hond ofzo, ik zou niet weten waarom dit gestraft zou moeten worden. Ik neem aan dat een hond niet onder dwang klaarkomt. Ben benieuwd naar de reacties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bij mij ook 5 spellekes.
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Hier heb ik nog niets over gelezen op dit forum.
Het lijkt mij enorm geil om mijn vriendin eens te vuistneuken. Zelf is ze er niet zo van gecharmeerd helaas. Maar wie weet, wat niet is kan nog komen... En om er nog maar een schepje bovenop te doen; het lijkt me ook best geil als zij dat eens bij mij zou doen. Iemand die hierop wil reagern of die ervaringen wil delen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ben je zeker dat je op het juiste forum zit? :-/
Overigens is fistfucking niet zonder gevaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tip: Vraag dat ze er een paraplu insteekt en duw dan op het knoppeke om hem automatisch the openen.
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() 'k Vind het ronduit lachwekkend. Dit moet zeker niet verboden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Zou 4x de reïncarnatie zijn ayatollah Khomeini?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik heb ergens horen zeggen dat je als sperma-donor zou betaald worden. Is dit waar? Als het zo zou zijn, verdorie toch, dan heb ik in m'n leven al veel geld weggesmeten!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit stonden er foto's van dierenseks op rotten.com en ik moet zeggen dat ik eender een gevoel van walging dan van een opkomende lachbui had...
Ik vind het vrij ziekelijk en zielig als je seks hebt met een dier... Als men dan toch zo op dierenseks kickt, koop dan toch gewoon een opblaasbaar schaap of iets dergelijks! ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 oktober 2004 om 20:30. |
![]() |
![]() |