![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tell me maddox, wat hebben jullie daar in Nederland zoal gegeten?
Poffertjes en hutsepot? Of een lekkere Indo rijsttafel? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaterdagavond zijn we met zijn alleen een Grieks restaurant binnengevallen. Zondagmiddag wiskybrunch.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ik moet nog een correctie aanbrengen in mijn berekening bij benadering, ik had niet gezien dat de eerste 300 km inbegrepen waren (ik nam Mols als voorbeeld voor mijn berekening), wat dus geen 40, maar een goede 10 euro extra is voor de km. Mijn excuus.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben we. We hebben 2 jaar geen wagen gehad. Het kan wel, maar het is niet ideaal. Het gemak is te groot.
Citaat:
Citaat:
Wegentax is betrekkelijk laag voor een kleine monovolummer. Onderhoud en herstellingen. Da's dus €120 in de maand, gewoon om te hebben. We kunnen dat gemakkelijk halveren, door de full omnium naar een gewone BA te brengen. Kort door de bocht, als we het gemak van een eigen wagen niet zo zouden apprecieren, dan zou autodelen of huren zeker geen verkeerde keuze zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan het Hielander Wiskyfestival zeker aanraden. En ik heb eindelijk een sporran...
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Yep, ik ben vorig jaar naar Turkije gevlogen met zo'n goedkope maatschappij. In totaal een 200 euro vanaf Düsseldorf, of zo. Maar als ik de tijd heb, zit ik nog liever 4 dagen in een trein, ik kon niet zitten en mijn knieën kwijt terzelfdertijd...
Iets dichter bij huis zijn er echter geen vluchten aan lage prijzen, ik heb in elk geval nog geen betaalbare vlucht gezien van Zaventem naar Rijsel. En maar goed ook...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 2 januari 2021 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |