![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>> > >>>> > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >>>> > news:[email protected]... >>>> >> >>>> >> >>>> >> Ik dacht, mooie vrienden heb jij :-)) >>>> >> >>>> > Om eerlijk te zijn omarr, WN begrijpt het ook niet dat het toen >>>> > klikte ! >>>> > Maar we hadden een gemeenschappelijk doel, dat zal het wel geweest >>>> > zijn >>> ! >>>> > >>>> >> Eigen visie, dat nog het minst dat je kan zeggen. >>>> >> >>>> > Zijn visie was indertijd al erg "liberaal" en is hij geen uitgeweken >>>> > West-Vlaming ? >>>> >>>> De goeie blijven hé WN, en den brol is voor Antwerpen, soort zoek soort >>> :-)) >>>> ( ik gamaar zeggen dat dit een grapje is zeker, maar allé alzo weet je >>>> het >>>> toch) >>>> >>>> omarr >>>> >>> Als WN zich nog goed herinnert is hij W.Vl ontvlucht wegens de >>> bekrompenheid >>> aldaar. >>> Maar dat is dus HEEL lang geleden hé ! >>> >>> WN. >>> >>> >> 34 jaar geleden kwam ik naar W.Vl, ik heb het mij nog geen ogenblik >> beklaagd. >> Ik heb het hier helemaal naar mijn zin. >> >> mvg >> wvvl > > Zonder indiscreet te willen zijn wvvl, in welke regio woon jij ? > Je hoeft niet te antwoorden hoor ;-)) > > omarr > > Omgeving Oostkamp, omarr. mvg wvvl |
![]() |
#42 |
|
![]() "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>> > >>>>> > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> > news:[email protected]... >>>>> >> >>>>> >> >>>>> >> Ik dacht, mooie vrienden heb jij :-)) >>>>> >> >>>>> > Om eerlijk te zijn omarr, WN begrijpt het ook niet dat het toen >>>>> > klikte ! >>>>> > Maar we hadden een gemeenschappelijk doel, dat zal het wel geweest >>>>> > zijn >>>> ! >>>>> > >>>>> >> Eigen visie, dat nog het minst dat je kan zeggen. >>>>> >> >>>>> > Zijn visie was indertijd al erg "liberaal" en is hij geen uitgeweken >>>>> > West-Vlaming ? >>>>> >>>>> De goeie blijven hé WN, en den brol is voor Antwerpen, soort zoek >>>>> soort >>>> :-)) >>>>> ( ik gamaar zeggen dat dit een grapje is zeker, maar allé alzo weet je >>>>> het >>>>> toch) >>>>> >>>>> omarr >>>>> >>>> Als WN zich nog goed herinnert is hij W.Vl ontvlucht wegens de >>>> bekrompenheid >>>> aldaar. >>>> Maar dat is dus HEEL lang geleden hé ! >>>> >>>> WN. >>>> >>>> >>> 34 jaar geleden kwam ik naar W.Vl, ik heb het mij nog geen ogenblik >>> beklaagd. >>> Ik heb het hier helemaal naar mijn zin. >>> >>> mvg >>> wvvl >> >> Zonder indiscreet te willen zijn wvvl, in welke regio woon jij ? >> Je hoeft niet te antwoorden hoor ;-)) >> >> omarr >> >> > Omgeving Oostkamp, omarr. > > mvg > wvvl Ha, mijn vrouw is daar deze week nog geweest ivm mijn stamboom in een electrozaak de vrouw daar is ook Stockman Anders liggen we 35 km van elkaar af :-) omarr |
![]() |
#43 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Ha, mijn vrouw is daar deze week nog geweest ivm mijn stamboom in een > electrozaak > de vrouw daar is ook Stockman > What the fuck is dat voor een beroep ? En dan nog in een electrozaak ! > Anders liggen we 35 km van elkaar af :-) > > omarr > Een appel valt nooit ver van de boom hé omarr ! WN. |
![]() |
#44 |
|
![]() "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> >> Ha, mijn vrouw is daar deze week nog geweest ivm mijn stamboom in een >> electrozaak >> de vrouw daar is ook Stockman >> > > What the fuck is dat voor een beroep ? > En dan nog in een electrozaak ! > >> Anders liggen we 35 km van elkaar af :-) >> >> omarr >> > Een appel valt nooit ver van de boom hé omarr ! > > WN. > Tochwel hier :-)) 35 km in West Vlaanderen zijn dat ritten die men niet een keer aflegt meen doet een tussenstop :-)))) omarr |
![]() |
#45 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> >>> Ha, mijn vrouw is daar deze week nog geweest ivm mijn stamboom in een >>> electrozaak >>> de vrouw daar is ook Stockman >>> >> >> What the fuck is dat voor een beroep ? >> En dan nog in een electrozaak ! >> >>> Anders liggen we 35 km van elkaar af :-) >>> >>> omarr >>> >> Een appel valt nooit ver van de boom hé omarr ! >> >> WN. >> > Tochwel hier :-)) 35 km in West Vlaanderen zijn dat ritten die men niet > een keer aflegt > meen*doet een tussenstop :-)))) > > omarr Het is weer Latijn *men omarr |
![]() |
#46 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> > >>> > >>> Ha, mijn vrouw is daar deze week nog geweest ivm mijn stamboom in een > >>> electrozaak > >>> de vrouw daar is ook Stockman > >>> > >> > >> What the fuck is dat voor een beroep ? > >> En dan nog in een electrozaak ! > >> > >>> Anders liggen we 35 km van elkaar af :-) > >>> > >>> omarr > >>> > >> Een appel valt nooit ver van de boom hé omarr ! > >> > >> WN. > >> > > Tochwel hier :-)) 35 km in West Vlaanderen zijn dat ritten die men niet > > een keer aflegt > > meen*doet een tussenstop :-)))) > > > > omarr > > Het is weer Latijn *men > > omarr > Je had beter "tussenstop" verklaard ;-) WN. |