![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gewoonlijk verandert de koers geleidelijk aan, maar deze week is hij op 2 dagen tijd gekelderd naar 13.4. Dat is al bijna gelijk aan de US dollar Op 1000 euro Is dat een verschil van 600 pesos, oftewel zo'n 40 euro op 2 dagen tijd. What the fuck is going on? En waar gaat dit naartoe? Komt het door de QE van de centrale bank in Europa? In dat geval zal het niet beteren. Ik wil me dringend verzekeren Uit paniek moet ik morgen al mijn resterende cash euros wisselen. De negatieve spiraal zet zich al maanden verder. Als er niet snel iets wijzigt is het reizen gedaan Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 maart 2015 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dat is om onze export te promoten. We zitten namelijk met een handelsoverschot van 200 miljard euro.
http://www.europa-nu.nl/id/vjrhf8rwc...e=vhdubxdwqrzw |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat kan brutaal gebeuren. Munten moet je niet aanpassen als prijzen zich vrij kunnen bewegen. Munten aanpassen als prijzen vastzitten is een noodoplossing voor een ingevoerd probleem (namelijk de vaste prijzen). |
|
![]() |
![]() |