![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() On Wed, 06 Oct 2004 16:59:35 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >"Paul" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "xeno" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Wed, 06 Oct 2004 15:43:23 GMT, "wvvl" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>> >Ik werk voor een Duitse multinational, zowat de hele wereld afgereisd. >>> >Denk je nu echt dat ik met engels alleen mijn job naar behoren zou >>> >kunnen >>> >uitvoeren? >>> >Engels, frans èn duits, hier en daar nog een mondje in de plaatselijke >> taal. >>> >Studies moeten m.i. in de moedertaal. >>> >Technische termen mogen van mij wel in de Engelse blijven. >>> >>> En u vindt het dus normaal dat u voor uw job verschillende talen kan. >>> Vindt u het ook zo normaal dat een 3de of 4de generatie allochtoon die >>> hier geboren is soms met moeite wat nederlands kan en verder vertikt >>> iets bij te leren ? >> >> Ja hoor, daarom bestaan er gigantische wachtlijsten voor allochtonen die >> Nederlands willen leren (vrijwillig). Maar ook dat is 'discriminatie' >> zeker? >> :) > >3e en of 4e generatie allochtonen hebben geen schoolplicht ? > >Ik zou zeggen, ga naar school ipv op straat te lummelen. > >> Trouwens, vindt u het normaal dat het grootste deel van de bevolking Frans >> noch fatsoenlijk Engels spreekt? Om over Duits nog maar te zwijgen, want >> dat >> is een landstaal en zou dus ook *verplicht* moeten zijn. >> >Om bij Ford Genk te werken aan de band heeft men zeker >Frans, Engels en Duits nodig, perfect nogwel. En om boeffer te worden? Ghingis, de gepensionneerde boeffer uit het Waasland: Ik ben een Mongool, een Mongool zeg ik U! http://users.telenet.be/gonzo.jr/dec-gk/ |
![]() |
#42 |
|
![]() "Paul" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "xeno" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Wed, 06 Oct 2004 16:37:18 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: > > > > >Ja hoor, daarom bestaan er gigantische wachtlijsten voor allochtonen die > > >Nederlands willen leren (vrijwillig). Maar ook dat is 'discriminatie' > zeker? > > >:) > > > > Er zijn wachtlijsten om te mogen beginnen, en ondertussen zijn er heel > > veel die na enkele lessen niet meer komen. Vooral marokkanen geven het > > rap op. Logisch ook... vanaf ze hun bewijske hebben dat ze de cursus > > begonnen zijn kunnen ze dat binnengeven bijde VDAB en de RVA en > > hebben ze hun 'plicht' voldaan... > > Haja natuurlijk. En dan leef je nog lang en gelukkig en ge ontvangt bakken > geld :) > > Echt, ben je ooit al eens werkloos geweest? :) > > En trouwens, hoe weet jij dat er heel veel, vooral marrokanen het snel > opgeven? Bestaan daar cijfers over? > Moesten ze het niet zo snel opgeven dan spraken ze nu Nederlands en moesten wij er niet meer over praten. Ik ben ooit een paar jaar in Walonnie en Duitsland geweest en ik sprak binnen de korste keren Frans en Duits. Zonder cursus. Wie het wil en iets of wat verstandelijk is kan het. Maar de moslims voelen zich zo verheven boven ons dat ze het niet nodig achten de taal te kennen. Want dan zouden ze die spreken. Wie hier geboren is en de taal niet spreekt is ofwel achterlijk ofwel weigerachtig die te leren. En nee. Daar bestaan geen cijfers over. JC |
![]() |
#43 |
|
![]() "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Ghingis Khan wrote: > >> >> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> Ghingis Khan wrote: >>> >>>> >>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected] ... >>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>> bericht news:[email protected]. .. >>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>> Unief moet allochtonen pamperen >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Allochtonen doen het niet zo goed op school. Vaak komen ze >>>>>>>>>> terecht >>>>>>>>>> in het beroepsonderwijs en doorstroming naar hogere opleidingen >>>>>>>>>> of >>>>>>>>>> de >>>>>>>>> universiteit >>>>>>>>>> is er nauwelijks. Die leerachterstand vertaalt zich ook in een >>>>>>>>>> hoger >>>>>>>>>> werkloosheidspercentage. In de Antwerpse basisscholen is >>>>>>>>>> momenteel >>>>>>>>>> 35 procent van de leerlingen van vreemde afkomst. In de stadskern >>>>>>>>>> is >>>>>>>>>> dat >>>>>>>>> zelfs >>>>>>>>>> 60 procent. Maar in het eerste jaar van de universiteit is dat >>>>>>>>>> aandeel >>>>>>>>>> teruggezakt tot amper 10 procent. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Dat allochtone jongens doorgaans niet goed scoren in het >>>>>>>>>> onderwijs >>>>>>>>>> is bekend, net zoals het feit dat allochtone meisjes het wél >>>>>>>>>> opvallend goed >>>>>>>>>> doen. Al was het maar omdat de school voor hen vaak het enige >>>>>>>>>> middel >>>>>>>>>> is om >>>>>>>>>> te ontsnappen aan het verstikkende klimaat van familiale en >>>>>>>>>> sociale controle. Nederlandse onderzoeken hebben overigens >>>>>>>>>> aangetoond dat heel >>>>>>>>>> wat >>>>>>>>>> meisjes die veelbelovende schoolresultaten kunnen voorleggen, op >>>>>>>>>> latere leeftijd plots afhaken omdat ze werden uitgehuwelijkt ... >>>>>>>>>> In ons land is >>>>>>>>> het >>>>>>>>>> wellicht niet anders. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Bea Cantillon, vice-rector van de Antwerpse universiteit vindt >>>>>>>>>> het >>>>>>>>>> "verontrustend" dat er de laatste tien jaar geen verbetering >>>>>>>>>> blijkt te >>>>>>>>> zijn >>>>>>>>>> in de slaagkansen van Maghrebijns-Turkse studenten. Dat zou >>>>>>>>>> verwacht >>>>>>>>>> mogen >>>>>>>>>> worden omdat het intussen toch om de derde generatie allochtonen >>>>>>>>>> gaat ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Mevrouw Cantillon wil één en ander rechttrekken met een >>>>>>>>>> allochtoon-vriendelijk beleid. Ze denkt daarbij aan subsidies >>>>>>>>>> voor >>>>>>>>>> allochtone studentenverenigingen en islamitische gebedsruimtes in >>>>>>>>>> de >>>>>>>>>> universiteitsgebouwen ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot nog >>>>>>>>>> meer straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse >>>>>>>>>> universiteit die >>>>>>>>>> lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in de >>>>>>>>>> wetenschap >>>>>>>>> en >>>>>>>>>> het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag horen, >>>>>>>>>> omdat >>>>>>>>>> zij >>>>>>>>>> destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun strijd >>>>>>>>>> is >>>>>>>>>> gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing >>>>>>>>>> gooien >>>>>>>>>> we alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> En gaat Bea vrolijk verder: "Nu begint een nieuwe strijd: de >>>>>>>>>> strijd voor >>>>>>>>> een >>>>>>>>>> monoculturele samenleving". Voor alle duidelijkheid: Bea >>>>>>>>>> Cantillon >>>>>>>>>> was >>>>>>>>> ooit >>>>>>>>>> senator voor de CVP (nu CD&V). Zo weet u weer uit welke hoek de >>>>>>>>>> Engelse en >>>>>>>>>> multiculturele wind waait ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> (c) Vlaams Blok >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Discriminatie van de eigen bevolking dus. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Voor wanneer kapelletjes voor de christelijke gemeenschap in de >>>>>>>>>> Uniefs >>>>>>>>>> ? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Die zijn er, op de meeste uniefs. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> Zeker bij de KUL, zelfs een echter kerk. >>>>>>>> Daarom dat alles wat daaruitkomt zo goed christelijk is, >>>>>>>> als ze maar baron worden. >>>>>>> >>>>>>> Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit een unief van binnen hebt >>>>>>> gezien, >>>>>>> ofwel tegen de sterren op liegt. Ik weet dan ook niet goed of ik je >>>>>>> een flagrante leugenaar of een "ignorant dumbass" (<-- Engels!) moet >>>>>>> noemen. >>>>>>> >>>>>>> Studenten eten meer mitrailletten dan hosties! >>>>>> >>>>>> Ik denk dat uw christen geinspireerde sudenten meer hosties eten >>>>>> en op hun knieen liggen dan om het even welke andere. >>>>> >>>>> En dat is een minderheid. Inderdaad. >>>>> Zoals de moslimsstudenten meer naar het oosten bidden dan andere. >>>>> >>>> >>>> Minderheid is goed, politiek correcte brainwashing begint in >>>> de KUL. >>> >>> Dat is een boude stelling die ik graag bewezen zag, of toch alleszins >>> onderbouwd. >>> >>> Ik van mijn kant, kan bevestingen dat geen enkele prof/assistent in zijn >>> les >>> een politieke toespeling heeft gemaakt. >>> >>> Misschien zijn het gewoon de studenten die zelf nadenken, en zich niet >>> laten >>> verleiden tot simpele oplossingen �* la Vlaams Blok? Of is hen dat niet >>> toegelaten misschien? Is dat te pijnlijk voor het Vlaams Blok? >> >> Daarom dat op de VRT een KUL profke komt vertellen, dat men wel >> problemen kan krijgen aan de KUL als men zich opelijk tot het >> Vlaams Blok uit. >> >> Daarom dat een KULse prof bij de rector geropen is in verband >> met *Freedom of Speech* > > Bof, dat profke loopt hier nog altijd rond. > Het oproepen tot racisme is nu eenmaal een strafbaar feit, en dat kan aan > geen enkele instelling. In dit geval riep Storme op om voor het Blok te > stemmen, juist na hun veroordeling voor racisme. Men kon niet �* priori > uitsluiten dat dit geen indirecte oproep tot racisme was. > > En dan nog. 1 van de 40.000 Nou niet bepaald wat je noemt een > overweldigend aantal. Hoeveel volksvertegenwoordigers heeft het Blok en > hoeveel ervan gaan er af en toe door het lint? Hoeveel politiek correcten gaan er door het lint ? PVVer schiet kind dood. CD&v er klopt op zijn personeel. Komt natuurlijk niet in de politiek correcte pers. >>> In een bepaald opzicht is politieke correctheid gewoon een gevolg van >>> wetenschappelijke correctheid. Denk er maar eens over na! >> >> Wees maar politiek correct, vul je zakken nu het nog kan. > > Pfff, stemmingmakerij. Kun je niet beter? Jawel, ik kan je zelfs 50 politiek correcte redenen geven om niet politiek correct te stemmen, te beginnen met plastic groene bakjes voor gevaarlijk afval tot Dassault en het obussen schandaal. Het ontslag van Claes tot de huurmoord op Cools -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#44 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Paul" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "xeno" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Wed, 06 Oct 2004 15:43:23 GMT, "wvvl" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>> >Ik werk voor een Duitse multinational, zowat de hele wereld afgereisd. >>> >Denk je nu echt dat ik met engels alleen mijn job naar behoren zou >>> >kunnen >>> >uitvoeren? >>> >Engels, frans èn duits, hier en daar nog een mondje in de plaatselijke >> taal. >>> >Studies moeten m.i. in de moedertaal. >>> >Technische termen mogen van mij wel in de Engelse blijven. >>> >>> En u vindt het dus normaal dat u voor uw job verschillende talen kan. >>> Vindt u het ook zo normaal dat een 3de of 4de generatie allochtoon die >>> hier geboren is soms met moeite wat nederlands kan en verder vertikt >>> iets bij te leren ? >> >> Ja hoor, daarom bestaan er gigantische wachtlijsten voor allochtonen die >> Nederlands willen leren (vrijwillig). Maar ook dat is 'discriminatie' >> zeker? >> :) > > 3e en of 4e generatie allochtonen hebben geen schoolplicht ? > > Ik zou zeggen, ga naar school ipv op straat te lummelen. > >> Trouwens, vindt u het normaal dat het grootste deel van de bevolking >> Frans >> noch fatsoenlijk Engels spreekt? Om over Duits nog maar te zwijgen, want >> dat >> is een landstaal en zou dus ook *verplicht* moeten zijn. >> > Om bij Ford Genk te werken aan de band heeft men zeker > Frans, Engels en Duits nodig, perfect nogwel. > Komaan zeg, bij Ford in Genk is er aan de band zoveel lawaai dat ze met oorkleppen oplopen. Hoe moeten ze elkaar verstaan? En dan Frans, waar is dat daar voor nodig? Ik heb daar nooit een franstalige handleiding of andere documenten gezien. Nederlands is bij Ford de voertaal. Engels en Duits wordt er gesproken door de mensen uit Keulen en/of GB. mvg wvvl |
![]() |
#45 |
|
![]() "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "xeno" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Wed, 06 Oct 2004 15:43:23 GMT, "wvvl" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>> >Ik werk voor een Duitse multinational, zowat de hele wereld afgereisd. >>>> >Denk je nu echt dat ik met engels alleen mijn job naar behoren zou >>>> >kunnen >>>> >uitvoeren? >>>> >Engels, frans èn duits, hier en daar nog een mondje in de plaatselijke >>> taal. >>>> >Studies moeten m.i. in de moedertaal. >>>> >Technische termen mogen van mij wel in de Engelse blijven. >>>> >>>> En u vindt het dus normaal dat u voor uw job verschillende talen kan. >>>> Vindt u het ook zo normaal dat een 3de of 4de generatie allochtoon die >>>> hier geboren is soms met moeite wat nederlands kan en verder vertikt >>>> iets bij te leren ? >>> >>> Ja hoor, daarom bestaan er gigantische wachtlijsten voor allochtonen die >>> Nederlands willen leren (vrijwillig). Maar ook dat is 'discriminatie' >>> zeker? >>> :) >> >> 3e en of 4e generatie allochtonen hebben geen schoolplicht ? >> >> Ik zou zeggen, ga naar school ipv op straat te lummelen. >> >>> Trouwens, vindt u het normaal dat het grootste deel van de bevolking >>> Frans >>> noch fatsoenlijk Engels spreekt? Om over Duits nog maar te zwijgen, want >>> dat >>> is een landstaal en zou dus ook *verplicht* moeten zijn. >>> >> Om bij Ford Genk te werken aan de band heeft men zeker >> Frans, Engels en Duits nodig, perfect nogwel. >> > > Komaan zeg, bij Ford in Genk is er aan de band zoveel lawaai dat ze met > oorkleppen oplopen. > Hoe moeten ze elkaar verstaan? > > En dan Frans, waar is dat daar voor nodig? > Ik heb daar nooit een franstalige handleiding of andere documenten > gezien. > > Nederlands is bij Ford de voertaal. > > Engels en Duits wordt er gesproken door de mensen uit Keulen en/of GB. > Bedankt voor je steun. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#46 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> > "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> Ghingis Khan wrote: >> >>> >>> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] ... >>>> Ghingis Khan wrote: >>>> >>>>> >>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>> bericht news:[email protected]. .. >>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>> Unief moet allochtonen pamperen >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Allochtonen doen het niet zo goed op school. Vaak komen ze >>>>>>>>>>> terecht >>>>>>>>>>> in het beroepsonderwijs en doorstroming naar hogere opleidingen >>>>>>>>>>> of >>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>> universiteit >>>>>>>>>>> is er nauwelijks. Die leerachterstand vertaalt zich ook in een >>>>>>>>>>> hoger >>>>>>>>>>> werkloosheidspercentage. In de Antwerpse basisscholen is >>>>>>>>>>> momenteel >>>>>>>>>>> 35 procent van de leerlingen van vreemde afkomst. In de >>>>>>>>>>> stadskern is >>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>> zelfs >>>>>>>>>>> 60 procent. Maar in het eerste jaar van de universiteit is dat >>>>>>>>>>> aandeel >>>>>>>>>>> teruggezakt tot amper 10 procent. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Dat allochtone jongens doorgaans niet goed scoren in het >>>>>>>>>>> onderwijs >>>>>>>>>>> is bekend, net zoals het feit dat allochtone meisjes het wél >>>>>>>>>>> opvallend goed >>>>>>>>>>> doen. Al was het maar omdat de school voor hen vaak het enige >>>>>>>>>>> middel >>>>>>>>>>> is om >>>>>>>>>>> te ontsnappen aan het verstikkende klimaat van familiale en >>>>>>>>>>> sociale controle. Nederlandse onderzoeken hebben overigens >>>>>>>>>>> aangetoond dat heel >>>>>>>>>>> wat >>>>>>>>>>> meisjes die veelbelovende schoolresultaten kunnen voorleggen, op >>>>>>>>>>> latere leeftijd plots afhaken omdat ze werden uitgehuwelijkt ... >>>>>>>>>>> In ons land is >>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>> wellicht niet anders. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Bea Cantillon, vice-rector van de Antwerpse universiteit vindt >>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>> "verontrustend" dat er de laatste tien jaar geen verbetering >>>>>>>>>>> blijkt te >>>>>>>>>> zijn >>>>>>>>>>> in de slaagkansen van Maghrebijns-Turkse studenten. Dat zou >>>>>>>>>>> verwacht >>>>>>>>>>> mogen >>>>>>>>>>> worden omdat het intussen toch om de derde generatie allochtonen >>>>>>>>>>> gaat ... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Mevrouw Cantillon wil één en ander rechttrekken met een >>>>>>>>>>> allochtoon-vriendelijk beleid. Ze denkt daarbij aan subsidies >>>>>>>>>>> voor >>>>>>>>>>> allochtone studentenverenigingen en islamitische gebedsruimtes >>>>>>>>>>> in de >>>>>>>>>>> universiteitsgebouwen ... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot nog >>>>>>>>>>> meer straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse >>>>>>>>>>> universiteit die >>>>>>>>>>> lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in de >>>>>>>>>>> wetenschap >>>>>>>>>> en >>>>>>>>>>> het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag horen, >>>>>>>>>>> omdat >>>>>>>>>>> zij >>>>>>>>>>> destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun strijd >>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>> gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing >>>>>>>>>>> gooien >>>>>>>>>>> we alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> En gaat Bea vrolijk verder: "Nu begint een nieuwe strijd: de >>>>>>>>>>> strijd voor >>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>> monoculturele samenleving". Voor alle duidelijkheid: Bea >>>>>>>>>>> Cantillon >>>>>>>>>>> was >>>>>>>>>> ooit >>>>>>>>>>> senator voor de CVP (nu CD&V). Zo weet u weer uit welke hoek de >>>>>>>>>>> Engelse en >>>>>>>>>>> multiculturele wind waait ... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> (c) Vlaams Blok >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Discriminatie van de eigen bevolking dus. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Voor wanneer kapelletjes voor de christelijke gemeenschap in de >>>>>>>>>>> Uniefs >>>>>>>>>>> ? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Die zijn er, op de meeste uniefs. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> Zeker bij de KUL, zelfs een echter kerk. >>>>>>>>> Daarom dat alles wat daaruitkomt zo goed christelijk is, >>>>>>>>> als ze maar baron worden. >>>>>>>> >>>>>>>> Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit een unief van binnen hebt >>>>>>>> gezien, >>>>>>>> ofwel tegen de sterren op liegt. Ik weet dan ook niet goed of ik >>>>>>>> je een flagrante leugenaar of een "ignorant dumbass" (<-- Engels!) >>>>>>>> moet noemen. >>>>>>>> >>>>>>>> Studenten eten meer mitrailletten dan hosties! >>>>>>> >>>>>>> Ik denk dat uw christen geinspireerde sudenten meer hosties eten >>>>>>> en op hun knieen liggen dan om het even welke andere. >>>>>> >>>>>> En dat is een minderheid. Inderdaad. >>>>>> Zoals de moslimsstudenten meer naar het oosten bidden dan andere. >>>>>> >>>>> >>>>> Minderheid is goed, politiek correcte brainwashing begint in >>>>> de KUL. >>>> >>>> Dat is een boude stelling die ik graag bewezen zag, of toch alleszins >>>> onderbouwd. >>>> >>>> Ik van mijn kant, kan bevestingen dat geen enkele prof/assistent in >>>> zijn les >>>> een politieke toespeling heeft gemaakt. >>>> >>>> Misschien zijn het gewoon de studenten die zelf nadenken, en zich niet >>>> laten >>>> verleiden tot simpele oplossingen �* la Vlaams Blok? Of is hen dat niet >>>> toegelaten misschien? Is dat te pijnlijk voor het Vlaams Blok? >>> >>> Daarom dat op de VRT een KUL profke komt vertellen, dat men wel >>> problemen kan krijgen aan de KUL als men zich opelijk tot het >>> Vlaams Blok uit. >>> >>> Daarom dat een KULse prof bij de rector geropen is in verband >>> met *Freedom of Speech* >> >> Bof, dat profke loopt hier nog altijd rond. >> Het oproepen tot racisme is nu eenmaal een strafbaar feit, en dat kan aan >> geen enkele instelling. In dit geval riep Storme op om voor het Blok te >> stemmen, juist na hun veroordeling voor racisme. Men kon niet �* priori >> uitsluiten dat dit geen indirecte oproep tot racisme was. >> >> En dan nog. 1 van de 40.000 Nou niet bepaald wat je noemt een >> overweldigend aantal. Hoeveel volksvertegenwoordigers heeft het Blok en >> hoeveel ervan gaan er af en toe door het lint? > > Hoeveel politiek correcten gaan er door het lint ? > PVVer schiet kind dood. > CD&v er klopt op zijn personeel. > > Komt natuurlijk niet in de politiek correcte pers. > Je schijnt de bedoeling van die vergelijking niet te snappen. Ik wou gewoon aantonen dat 1 op 40.000 niet genoeg is om jouw stelling te "bewijzen". Toch wel spijtig als een vergelijking van mijn kant er telkens toe leidt dat jij van onderwerp verandert. >>>> In een bepaald opzicht is politieke correctheid gewoon een gevolg van >>>> wetenschappelijke correctheid. Denk er maar eens over na! >>> >>> Wees maar politiek correct, vul je zakken nu het nog kan. >> >> Pfff, stemmingmakerij. Kun je niet beter? > > Jawel, ik kan je zelfs 50 politiek correcte redenen geven om niet politiek > correct te stemmen, te beginnen met plastic groene bakjes voor gevaarlijk > afval tot Dassault en het obussen schandaal. > Het ontslag van Claes tot de huurmoord op Cools > Ik ga de feiten niet ontkennen. Maar de schandalen binnen links zijn geen redenen om de mensen die links stemmen te stigmatiseren. En in deze discussie zijn die feiten volkomen irrelevant. Ik ga mij dan ook niet uitputten in het opzoeken van minder fraaie daden van VB'ers. Alhoewel die er natuurlijk zijn. --- Door de afwijkingen van het onderwerp (noemt men dat niet filibusteren) zouden we bijna vergeten dat er een stelling op tafel ligt, waarvan ik graag het bewijs in ogenschouw neem. |
![]() |
#47 |
|
![]() "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Ghingis Khan wrote: > >> >> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] ... >>> Ghingis Khan wrote: >>> >>>> >>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected] ... >>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>>> bericht news:[email protected]. .. >>>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>> Unief moet allochtonen pamperen >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Allochtonen doen het niet zo goed op school. Vaak komen ze >>>>>>>>>>>> terecht >>>>>>>>>>>> in het beroepsonderwijs en doorstroming naar hogere opleidingen >>>>>>>>>>>> of >>>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>>> universiteit >>>>>>>>>>>> is er nauwelijks. Die leerachterstand vertaalt zich ook in een >>>>>>>>>>>> hoger >>>>>>>>>>>> werkloosheidspercentage. In de Antwerpse basisscholen is >>>>>>>>>>>> momenteel >>>>>>>>>>>> 35 procent van de leerlingen van vreemde afkomst. In de >>>>>>>>>>>> stadskern is >>>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>>> zelfs >>>>>>>>>>>> 60 procent. Maar in het eerste jaar van de universiteit is dat >>>>>>>>>>>> aandeel >>>>>>>>>>>> teruggezakt tot amper 10 procent. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dat allochtone jongens doorgaans niet goed scoren in het >>>>>>>>>>>> onderwijs >>>>>>>>>>>> is bekend, net zoals het feit dat allochtone meisjes het wél >>>>>>>>>>>> opvallend goed >>>>>>>>>>>> doen. Al was het maar omdat de school voor hen vaak het enige >>>>>>>>>>>> middel >>>>>>>>>>>> is om >>>>>>>>>>>> te ontsnappen aan het verstikkende klimaat van familiale en >>>>>>>>>>>> sociale controle. Nederlandse onderzoeken hebben overigens >>>>>>>>>>>> aangetoond dat heel >>>>>>>>>>>> wat >>>>>>>>>>>> meisjes die veelbelovende schoolresultaten kunnen voorleggen, >>>>>>>>>>>> op >>>>>>>>>>>> latere leeftijd plots afhaken omdat ze werden uitgehuwelijkt >>>>>>>>>>>> ... >>>>>>>>>>>> In ons land is >>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>> wellicht niet anders. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Bea Cantillon, vice-rector van de Antwerpse universiteit vindt >>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>> "verontrustend" dat er de laatste tien jaar geen verbetering >>>>>>>>>>>> blijkt te >>>>>>>>>>> zijn >>>>>>>>>>>> in de slaagkansen van Maghrebijns-Turkse studenten. Dat zou >>>>>>>>>>>> verwacht >>>>>>>>>>>> mogen >>>>>>>>>>>> worden omdat het intussen toch om de derde generatie >>>>>>>>>>>> allochtonen >>>>>>>>>>>> gaat ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Mevrouw Cantillon wil één en ander rechttrekken met een >>>>>>>>>>>> allochtoon-vriendelijk beleid. Ze denkt daarbij aan subsidies >>>>>>>>>>>> voor >>>>>>>>>>>> allochtone studentenverenigingen en islamitische gebedsruimtes >>>>>>>>>>>> in de >>>>>>>>>>>> universiteitsgebouwen ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot >>>>>>>>>>>> nog >>>>>>>>>>>> meer straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse >>>>>>>>>>>> universiteit die >>>>>>>>>>>> lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in de >>>>>>>>>>>> wetenschap >>>>>>>>>>> en >>>>>>>>>>>> het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag >>>>>>>>>>>> horen, >>>>>>>>>>>> omdat >>>>>>>>>>>> zij >>>>>>>>>>>> destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun strijd >>>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>>> gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing >>>>>>>>>>>> gooien >>>>>>>>>>>> we alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> En gaat Bea vrolijk verder: "Nu begint een nieuwe strijd: de >>>>>>>>>>>> strijd voor >>>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>>> monoculturele samenleving". Voor alle duidelijkheid: Bea >>>>>>>>>>>> Cantillon >>>>>>>>>>>> was >>>>>>>>>>> ooit >>>>>>>>>>>> senator voor de CVP (nu CD&V). Zo weet u weer uit welke hoek de >>>>>>>>>>>> Engelse en >>>>>>>>>>>> multiculturele wind waait ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> (c) Vlaams Blok >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Discriminatie van de eigen bevolking dus. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Voor wanneer kapelletjes voor de christelijke gemeenschap in de >>>>>>>>>>>> Uniefs >>>>>>>>>>>> ? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Die zijn er, op de meeste uniefs. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Zeker bij de KUL, zelfs een echter kerk. >>>>>>>>>> Daarom dat alles wat daaruitkomt zo goed christelijk is, >>>>>>>>>> als ze maar baron worden. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit een unief van binnen >>>>>>>>> hebt >>>>>>>>> gezien, >>>>>>>>> ofwel tegen de sterren op liegt. Ik weet dan ook niet goed of ik >>>>>>>>> je een flagrante leugenaar of een "ignorant dumbass" (<-- Engels!) >>>>>>>>> moet noemen. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Studenten eten meer mitrailletten dan hosties! >>>>>>>> >>>>>>>> Ik denk dat uw christen geinspireerde sudenten meer hosties eten >>>>>>>> en op hun knieen liggen dan om het even welke andere. >>>>>>> >>>>>>> En dat is een minderheid. Inderdaad. >>>>>>> Zoals de moslimsstudenten meer naar het oosten bidden dan andere. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Minderheid is goed, politiek correcte brainwashing begint in >>>>>> de KUL. >>>>> >>>>> Dat is een boude stelling die ik graag bewezen zag, of toch alleszins >>>>> onderbouwd. >>>>> >>>>> Ik van mijn kant, kan bevestingen dat geen enkele prof/assistent in >>>>> zijn les >>>>> een politieke toespeling heeft gemaakt. >>>>> >>>>> Misschien zijn het gewoon de studenten die zelf nadenken, en zich niet >>>>> laten >>>>> verleiden tot simpele oplossingen �* la Vlaams Blok? Of is hen dat >>>>> niet >>>>> toegelaten misschien? Is dat te pijnlijk voor het Vlaams Blok? >>>> >>>> Daarom dat op de VRT een KUL profke komt vertellen, dat men wel >>>> problemen kan krijgen aan de KUL als men zich opelijk tot het >>>> Vlaams Blok uit. >>>> >>>> Daarom dat een KULse prof bij de rector geropen is in verband >>>> met *Freedom of Speech* >>> >>> Bof, dat profke loopt hier nog altijd rond. >>> Het oproepen tot racisme is nu eenmaal een strafbaar feit, en dat kan >>> aan >>> geen enkele instelling. In dit geval riep Storme op om voor het Blok te >>> stemmen, juist na hun veroordeling voor racisme. Men kon niet �* priori >>> uitsluiten dat dit geen indirecte oproep tot racisme was. >>> >>> En dan nog. 1 van de 40.000 Nou niet bepaald wat je noemt een >>> overweldigend aantal. Hoeveel volksvertegenwoordigers heeft het Blok en >>> hoeveel ervan gaan er af en toe door het lint? >> >> Hoeveel politiek correcten gaan er door het lint ? >> PVVer schiet kind dood. >> CD&v er klopt op zijn personeel. >> >> Komt natuurlijk niet in de politiek correcte pers. >> > > Je schijnt de bedoeling van die vergelijking niet te snappen. Ik wou > gewoon > aantonen dat 1 op 40.000 niet genoeg is om jouw stelling te "bewijzen". > Toch wel spijtig als een vergelijking van mijn kant er telkens toe leidt > dat jij van onderwerp verandert. > >>>>> In een bepaald opzicht is politieke correctheid gewoon een gevolg van >>>>> wetenschappelijke correctheid. Denk er maar eens over na! >>>> >>>> Wees maar politiek correct, vul je zakken nu het nog kan. >>> >>> Pfff, stemmingmakerij. Kun je niet beter? >> >> Jawel, ik kan je zelfs 50 politiek correcte redenen geven om niet >> politiek >> correct te stemmen, te beginnen met plastic groene bakjes voor gevaarlijk >> afval tot Dassault en het obussen schandaal. >> Het ontslag van Claes tot de huurmoord op Cools >> > > Ik ga de feiten niet ontkennen. Maar de schandalen binnen links zijn geen > redenen om de mensen die links stemmen te stigmatiseren. En in deze > discussie zijn die feiten volkomen irrelevant. Ik ga mij dan ook niet > uitputten in het opzoeken van minder fraaie daden van VB'ers. Alhoewel > die > er natuurlijk zijn. > Ah ja, 1 op 40.000 één welke de moed heeft en opkomt voor zijn recht van spreken, 39.000 kazakken draaiers die hun jobke liefhebben en zwijgen uit schrik voor hun onmiddelijk ontslag. Je weet wel, die heer (ik noem hem "hond") welke uit europa terug gekomen is om VLD voorzitter te worden, welke zei op VTM/VRT dat alle Vlaamse Blokkers ontslagen moesten worden, hij riep op tot BROODROOF, en geen enkel politieke correcte welke zich liet horen. Je weet toch ook dat je de politiec correcte vakbond buiten vliegt als ze tot de ontdekking komen dat je een Vlaamse Blokker bent ? Natuurlijk weet je dat niet, door die politiek correcte bril is daar niets van te zien. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#48 |
|
> > "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Ghingis Khan wrote: >> >>> >>> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] ... >>>> Ghingis Khan wrote: >>>> >>>>> >>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>> bericht news:[email protected]. .. >>>>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>> Unief moet allochtonen pamperen >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Allochtonen doen het niet zo goed op school. Vaak komen ze >>>>>>>>>>>>> terecht >>>>>>>>>>>>> in het beroepsonderwijs en doorstroming naar hogere >>>>>>>>>>>>> opleidingen of >>>>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>>>> universiteit >>>>>>>>>>>>> is er nauwelijks. Die leerachterstand vertaalt zich ook in een >>>>>>>>>>>>> hoger >>>>>>>>>>>>> werkloosheidspercentage. In de Antwerpse basisscholen is >>>>>>>>>>>>> momenteel >>>>>>>>>>>>> 35 procent van de leerlingen van vreemde afkomst. In de >>>>>>>>>>>>> stadskern is >>>>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>>>> zelfs >>>>>>>>>>>>> 60 procent. Maar in het eerste jaar van de universiteit is dat >>>>>>>>>>>>> aandeel >>>>>>>>>>>>> teruggezakt tot amper 10 procent. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Dat allochtone jongens doorgaans niet goed scoren in het >>>>>>>>>>>>> onderwijs >>>>>>>>>>>>> is bekend, net zoals het feit dat allochtone meisjes het wél >>>>>>>>>>>>> opvallend goed >>>>>>>>>>>>> doen. Al was het maar omdat de school voor hen vaak het enige >>>>>>>>>>>>> middel >>>>>>>>>>>>> is om >>>>>>>>>>>>> te ontsnappen aan het verstikkende klimaat van familiale en >>>>>>>>>>>>> sociale controle. Nederlandse onderzoeken hebben overigens >>>>>>>>>>>>> aangetoond dat heel >>>>>>>>>>>>> wat >>>>>>>>>>>>> meisjes die veelbelovende schoolresultaten kunnen voorleggen, >>>>>>>>>>>>> op >>>>>>>>>>>>> latere leeftijd plots afhaken omdat ze werden uitgehuwelijkt >>>>>>>>>>>>> ... >>>>>>>>>>>>> In ons land is >>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>>> wellicht niet anders. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Bea Cantillon, vice-rector van de Antwerpse universiteit vindt >>>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>>> "verontrustend" dat er de laatste tien jaar geen verbetering >>>>>>>>>>>>> blijkt te >>>>>>>>>>>> zijn >>>>>>>>>>>>> in de slaagkansen van Maghrebijns-Turkse studenten. Dat zou >>>>>>>>>>>>> verwacht >>>>>>>>>>>>> mogen >>>>>>>>>>>>> worden omdat het intussen toch om de derde generatie >>>>>>>>>>>>> allochtonen >>>>>>>>>>>>> gaat ... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Mevrouw Cantillon wil één en ander rechttrekken met een >>>>>>>>>>>>> allochtoon-vriendelijk beleid. Ze denkt daarbij aan subsidies >>>>>>>>>>>>> voor >>>>>>>>>>>>> allochtone studentenverenigingen en islamitische gebedsruimtes >>>>>>>>>>>>> in de >>>>>>>>>>>>> universiteitsgebouwen ... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot >>>>>>>>>>>>> nog >>>>>>>>>>>>> meer straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse >>>>>>>>>>>>> universiteit die >>>>>>>>>>>>> lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in de >>>>>>>>>>>>> wetenschap >>>>>>>>>>>> en >>>>>>>>>>>>> het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag >>>>>>>>>>>>> horen, >>>>>>>>>>>>> omdat >>>>>>>>>>>>> zij >>>>>>>>>>>>> destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun >>>>>>>>>>>>> strijd is >>>>>>>>>>>>> gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing >>>>>>>>>>>>> gooien >>>>>>>>>>>>> we alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> En gaat Bea vrolijk verder: "Nu begint een nieuwe strijd: de >>>>>>>>>>>>> strijd voor >>>>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>>>> monoculturele samenleving". Voor alle duidelijkheid: Bea >>>>>>>>>>>>> Cantillon >>>>>>>>>>>>> was >>>>>>>>>>>> ooit >>>>>>>>>>>>> senator voor de CVP (nu CD&V). Zo weet u weer uit welke hoek >>>>>>>>>>>>> de Engelse en >>>>>>>>>>>>> multiculturele wind waait ... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> (c) Vlaams Blok >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Discriminatie van de eigen bevolking dus. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Voor wanneer kapelletjes voor de christelijke gemeenschap in >>>>>>>>>>>>> de Uniefs >>>>>>>>>>>>> ? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Die zijn er, op de meeste uniefs. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Zeker bij de KUL, zelfs een echter kerk. >>>>>>>>>>> Daarom dat alles wat daaruitkomt zo goed christelijk is, >>>>>>>>>>> als ze maar baron worden. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit een unief van binnen >>>>>>>>>> hebt >>>>>>>>>> gezien, >>>>>>>>>> ofwel tegen de sterren op liegt. Ik weet dan ook niet goed of ik >>>>>>>>>> je een flagrante leugenaar of een "ignorant dumbass" (<-- >>>>>>>>>> Engels!) moet noemen. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Studenten eten meer mitrailletten dan hosties! >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ik denk dat uw christen geinspireerde sudenten meer hosties eten >>>>>>>>> en op hun knieen liggen dan om het even welke andere. >>>>>>>> >>>>>>>> En dat is een minderheid. Inderdaad. >>>>>>>> Zoals de moslimsstudenten meer naar het oosten bidden dan andere. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Minderheid is goed, politiek correcte brainwashing begint in >>>>>>> de KUL. >>>>>> >>>>>> Dat is een boude stelling die ik graag bewezen zag, of toch alleszins >>>>>> onderbouwd. >>>>>> >>>>>> Ik van mijn kant, kan bevestingen dat geen enkele prof/assistent in >>>>>> zijn les >>>>>> een politieke toespeling heeft gemaakt. >>>>>> >>>>>> Misschien zijn het gewoon de studenten die zelf nadenken, en zich >>>>>> niet laten >>>>>> verleiden tot simpele oplossingen �* la Vlaams Blok? Of is hen dat >>>>>> niet >>>>>> toegelaten misschien? Is dat te pijnlijk voor het Vlaams Blok? >>>>> >>>>> Daarom dat op de VRT een KUL profke komt vertellen, dat men wel >>>>> problemen kan krijgen aan de KUL als men zich opelijk tot het >>>>> Vlaams Blok uit. >>>>> >>>>> Daarom dat een KULse prof bij de rector geropen is in verband >>>>> met *Freedom of Speech* >>>> >>>> Bof, dat profke loopt hier nog altijd rond. >>>> Het oproepen tot racisme is nu eenmaal een strafbaar feit, en dat kan >>>> aan >>>> geen enkele instelling. In dit geval riep Storme op om voor het Blok >>>> te >>>> stemmen, juist na hun veroordeling voor racisme. Men kon niet �* priori >>>> uitsluiten dat dit geen indirecte oproep tot racisme was. >>>> >>>> En dan nog. 1 van de 40.000 Nou niet bepaald wat je noemt een >>>> overweldigend aantal. Hoeveel volksvertegenwoordigers heeft het Blok >>>> en hoeveel ervan gaan er af en toe door het lint? >>> >>> Hoeveel politiek correcten gaan er door het lint ? >>> PVVer schiet kind dood. >>> CD&v er klopt op zijn personeel. >>> >>> Komt natuurlijk niet in de politiek correcte pers. >>> >> >> Je schijnt de bedoeling van die vergelijking niet te snappen. Ik wou >> gewoon >> aantonen dat 1 op 40.000 niet genoeg is om jouw stelling te "bewijzen". >> Toch wel spijtig als een vergelijking van mijn kant er telkens toe leidt >> dat jij van onderwerp verandert. >> >>>>>> In een bepaald opzicht is politieke correctheid gewoon een gevolg van >>>>>> wetenschappelijke correctheid. Denk er maar eens over na! >>>>> >>>>> Wees maar politiek correct, vul je zakken nu het nog kan. >>>> >>>> Pfff, stemmingmakerij. Kun je niet beter? >>> >>> Jawel, ik kan je zelfs 50 politiek correcte redenen geven om niet >>> politiek >>> correct te stemmen, te beginnen met plastic groene bakjes voor >>> gevaarlijk >>> afval tot Dassault en het obussen schandaal. >>> Het ontslag van Claes tot de huurmoord op Cools >>> >> >> Ik ga de feiten niet ontkennen. Maar de schandalen binnen links zijn >> geen >> redenen om de mensen die links stemmen te stigmatiseren. En in deze >> discussie zijn die feiten volkomen irrelevant. Ik ga mij dan ook niet >> uitputten in het opzoeken van minder fraaie daden van VB'ers. Alhoewel >> die >> er natuurlijk zijn. >> > Ah ja, 1 op 40.000 één welke de moed heeft en opkomt voor zijn recht van > spreken, > 39.000 kazakken draaiers die hun jobke liefhebben en zwijgen uit schrik > voor hun onmiddelijk ontslag. Stemmingmakerij. Kreeg Storme zijn onmiddellijk ontslag? En meteen nog eens 40.000 mensen beledigen. Go GK go! Maar ondertussen geen deftig element aandragen. Zo kennen we jou weer! > Je weet wel, die heer (ik noem hem "hond") welke uit europa > terug gekomen is om VLD voorzitter te worden, welke zei op VTM/VRT dat > alle Vlaamse Blokkers ontslagen moesten worden, hij riep op tot BROODROOF, > en geen enkel politieke correcte welke zich liet horen. > > Je weet toch ook dat je de politiec correcte vakbond buiten vliegt als ze > tot > de ontdekking komen dat je een Vlaamse Blokker bent ? To the point, we hadden het over de KUL. Wat jij er allemaal niet bijsleurt! > Natuurlijk weet je dat niet, door die politiek correcte bril is daar > niets van te zien. Als er niets te zien valt... Ik geloof niet in jouw hersenschimmen! |
![]() |
#49 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Paul" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Ben" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> >> > >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> news:[email protected]... > >> >> > Unief moet allochtonen pamperen > >> >> > > >> >> <knip> > >> >> > Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot nog > >> >> > meer > >> >> > straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse universiteit > >> >> > die > >> >> > lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in de > >> > wetenschap > >> >> > en het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag horen, > >> > omdat > >> >> > zij destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun strijd > > is > >> >> > gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing gooien > > we > >> >> > alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... > >> >> > > >> >> <knip> > >> >> > >> >> Hier ben ik volledig akkoord met 't standpunt van het Vlaams Blok. > >> > > >> > Wel, ik niet :) > >> > In principe ben ik voor behoud van cultuur, en tegen vermenging van > >> > cultuur > >> > wat mi alleen een zooitje allegaar met zich meebrengt. Soit (moptje > >> > he), > >> > andere discussie. > >> > Maar wat is er mis met verengelsing in het proffessionele leven? Als we > >> > daarbuiten nederlands blijven klappen? > >> > > >> > >> Waarom zou je daarbuiten Nederlands spreken, als de scholen eentalig > >> engels leren ? Welke taal ga je buiten de school spreken > >> Engvla ? > > > > Hoevele keer nog, de scholen worden niet eentalig engels. > > > > *We zijn een monoculturele, Vlaamse universiteit* > > Monocultuur dus, eentalig Engels dus. ROFL :)))) > > > -- > Ghingis Khan > http://chinggiskhanfoundation.com/ > http://www.khadag.org/ > http://www.chegevaar.info/ > > |
![]() |
#50 |
|
![]() "nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 06 Oct 2004 13:55:39 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: > > > >Dus katholieke universiteiten vind je ook geen goede zaak? > > zolang het geloof niet gaat beletten dat wetenschappers hun vorsingen > kunnen verder zetten... > persoonlijk krijg ik de kriebels van alle instellingen gekoppeld > aan geloof. > > een mens die goed wil doen heeft daarvoor geen godsdienst nodig. > in het tegendeel...als er voor iets gemoord wordt in de wereld is het > dat stiomme geloof in allah en god. Je zal op de KUL geen punt zakken als je toevallig niet-gelovig bent hoor. > > > gr > |
![]() |
#51 |
|
![]() "Diva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 06 Oct 2004 16:37:18 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: > > > >> En u vindt het dus normaal dat u voor uw job verschillende talen kan. > >> Vindt u het ook zo normaal dat een 3de of 4de generatie allochtoon die > >> hier geboren is soms met moeite wat nederlands kan en verder vertikt > >> iets bij te leren ? > > > >Ja hoor, daarom bestaan er gigantische wachtlijsten voor allochtonen die > >Nederlands willen leren (vrijwillig). Maar ook dat is 'discriminatie' zeker? > >:) > > in gent spendeert me maandelijks 1 miljoen euro aan gratis lessen in > nederlands voor allochtonen.....in mijn oren vind ik dat wel een beke > veel van t goeie zunne...met dat geld kan er veel mer en andere dinges > gedaan worden. > > bv mijn gemeentetaksen niet naar omhoog brengen Maar als ze geen nederlands praten is het ook niet goed... > |
![]() |
#52 |
|
![]() "Paul" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Wed, 06 Oct 2004 13:55:39 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: >> >> >> >Dus katholieke universiteiten vind je ook geen goede zaak? >> >> zolang het geloof niet gaat beletten dat wetenschappers hun vorsingen >> kunnen verder zetten... >> persoonlijk krijg ik de kriebels van alle instellingen gekoppeld >> aan geloof. >> >> een mens die goed wil doen heeft daarvoor geen godsdienst nodig. >> in het tegendeel...als er voor iets gemoord wordt in de wereld is het >> dat stiomme geloof in allah en god. > > Je zal op de KUL geen punt zakken als je toevallig niet-gelovig bent hoor. > Laat eens een Vlaams Blok lidkaart zien aan de Rector van de KUL, je weet wel deze nieuwe baron. Ik ben er zeker van, dat je vliegt zonder punten, zelfs geen 0 Je weet toch, een Vlaamse Blok lidkaart is des duvels. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#53 |
|
![]() "Paul" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Diva" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Wed, 06 Oct 2004 16:37:18 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: >> >> >> >> En u vindt het dus normaal dat u voor uw job verschillende talen kan. >> >> Vindt u het ook zo normaal dat een 3de of 4de generatie allochtoon die >> >> hier geboren is soms met moeite wat nederlands kan en verder vertikt >> >> iets bij te leren ? >> > >> >Ja hoor, daarom bestaan er gigantische wachtlijsten voor allochtonen die >> >Nederlands willen leren (vrijwillig). Maar ook dat is 'discriminatie' > zeker? >> >:) >> >> in gent spendeert me maandelijks 1 miljoen euro aan gratis lessen in >> nederlands voor allochtonen.....in mijn oren vind ik dat wel een beke >> veel van t goeie zunne...met dat geld kan er veel mer en andere dinges >> gedaan worden. >> >> bv mijn gemeentetaksen niet naar omhoog brengen > > Maar als ze geen nederlands praten is het ook niet goed... > Is het gewoon onderwijs niet goed genoeg ? Hoeveel miljoen ontvangen die maandelijks ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.chegevaar.info/ |
![]() |
#54 |
|
![]() "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Ghingis Khan wrote: > >> >> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> Ghingis Khan wrote: >>> >>>> >>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected] ... >>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>>> bericht news:[email protected]. .. >>>>>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>> Unief moet allochtonen pamperen >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Allochtonen doen het niet zo goed op school. Vaak komen ze >>>>>>>>>>>>>> terecht >>>>>>>>>>>>>> in het beroepsonderwijs en doorstroming naar hogere >>>>>>>>>>>>>> opleidingen of >>>>>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>>>>> universiteit >>>>>>>>>>>>>> is er nauwelijks. Die leerachterstand vertaalt zich ook in >>>>>>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>>>>> hoger >>>>>>>>>>>>>> werkloosheidspercentage. In de Antwerpse basisscholen is >>>>>>>>>>>>>> momenteel >>>>>>>>>>>>>> 35 procent van de leerlingen van vreemde afkomst. In de >>>>>>>>>>>>>> stadskern is >>>>>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>>>>> zelfs >>>>>>>>>>>>>> 60 procent. Maar in het eerste jaar van de universiteit is >>>>>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>>>>>> aandeel >>>>>>>>>>>>>> teruggezakt tot amper 10 procent. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Dat allochtone jongens doorgaans niet goed scoren in het >>>>>>>>>>>>>> onderwijs >>>>>>>>>>>>>> is bekend, net zoals het feit dat allochtone meisjes het wél >>>>>>>>>>>>>> opvallend goed >>>>>>>>>>>>>> doen. Al was het maar omdat de school voor hen vaak het enige >>>>>>>>>>>>>> middel >>>>>>>>>>>>>> is om >>>>>>>>>>>>>> te ontsnappen aan het verstikkende klimaat van familiale en >>>>>>>>>>>>>> sociale controle. Nederlandse onderzoeken hebben overigens >>>>>>>>>>>>>> aangetoond dat heel >>>>>>>>>>>>>> wat >>>>>>>>>>>>>> meisjes die veelbelovende schoolresultaten kunnen voorleggen, >>>>>>>>>>>>>> op >>>>>>>>>>>>>> latere leeftijd plots afhaken omdat ze werden uitgehuwelijkt >>>>>>>>>>>>>> ... >>>>>>>>>>>>>> In ons land is >>>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>>>> wellicht niet anders. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Bea Cantillon, vice-rector van de Antwerpse universiteit >>>>>>>>>>>>>> vindt >>>>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>>>> "verontrustend" dat er de laatste tien jaar geen verbetering >>>>>>>>>>>>>> blijkt te >>>>>>>>>>>>> zijn >>>>>>>>>>>>>> in de slaagkansen van Maghrebijns-Turkse studenten. Dat zou >>>>>>>>>>>>>> verwacht >>>>>>>>>>>>>> mogen >>>>>>>>>>>>>> worden omdat het intussen toch om de derde generatie >>>>>>>>>>>>>> allochtonen >>>>>>>>>>>>>> gaat ... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Mevrouw Cantillon wil één en ander rechttrekken met een >>>>>>>>>>>>>> allochtoon-vriendelijk beleid. Ze denkt daarbij aan subsidies >>>>>>>>>>>>>> voor >>>>>>>>>>>>>> allochtone studentenverenigingen en islamitische >>>>>>>>>>>>>> gebedsruimtes >>>>>>>>>>>>>> in de >>>>>>>>>>>>>> universiteitsgebouwen ... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot >>>>>>>>>>>>>> nog >>>>>>>>>>>>>> meer straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse >>>>>>>>>>>>>> universiteit die >>>>>>>>>>>>>> lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in >>>>>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>>>>>> wetenschap >>>>>>>>>>>>> en >>>>>>>>>>>>>> het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag >>>>>>>>>>>>>> horen, >>>>>>>>>>>>>> omdat >>>>>>>>>>>>>> zij >>>>>>>>>>>>>> destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun >>>>>>>>>>>>>> strijd is >>>>>>>>>>>>>> gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing >>>>>>>>>>>>>> gooien >>>>>>>>>>>>>> we alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> En gaat Bea vrolijk verder: "Nu begint een nieuwe strijd: de >>>>>>>>>>>>>> strijd voor >>>>>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>>>>> monoculturele samenleving". Voor alle duidelijkheid: Bea >>>>>>>>>>>>>> Cantillon >>>>>>>>>>>>>> was >>>>>>>>>>>>> ooit >>>>>>>>>>>>>> senator voor de CVP (nu CD&V). Zo weet u weer uit welke hoek >>>>>>>>>>>>>> de Engelse en >>>>>>>>>>>>>> multiculturele wind waait ... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> (c) Vlaams Blok >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Discriminatie van de eigen bevolking dus. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Voor wanneer kapelletjes voor de christelijke gemeenschap in >>>>>>>>>>>>>> de Uniefs >>>>>>>>>>>>>> ? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Die zijn er, op de meeste uniefs. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Zeker bij de KUL, zelfs een echter kerk. >>>>>>>>>>>> Daarom dat alles wat daaruitkomt zo goed christelijk is, >>>>>>>>>>>> als ze maar baron worden. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit een unief van binnen >>>>>>>>>>> hebt >>>>>>>>>>> gezien, >>>>>>>>>>> ofwel tegen de sterren op liegt. Ik weet dan ook niet goed of >>>>>>>>>>> ik >>>>>>>>>>> je een flagrante leugenaar of een "ignorant dumbass" (<-- >>>>>>>>>>> Engels!) moet noemen. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Studenten eten meer mitrailletten dan hosties! >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ik denk dat uw christen geinspireerde sudenten meer hosties eten >>>>>>>>>> en op hun knieen liggen dan om het even welke andere. >>>>>>>>> >>>>>>>>> En dat is een minderheid. Inderdaad. >>>>>>>>> Zoals de moslimsstudenten meer naar het oosten bidden dan andere. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Minderheid is goed, politiek correcte brainwashing begint in >>>>>>>> de KUL. >>>>>>> >>>>>>> Dat is een boude stelling die ik graag bewezen zag, of toch >>>>>>> alleszins >>>>>>> onderbouwd. >>>>>>> >>>>>>> Ik van mijn kant, kan bevestingen dat geen enkele prof/assistent in >>>>>>> zijn les >>>>>>> een politieke toespeling heeft gemaakt. >>>>>>> >>>>>>> Misschien zijn het gewoon de studenten die zelf nadenken, en zich >>>>>>> niet laten >>>>>>> verleiden tot simpele oplossingen �* la Vlaams Blok? Of is hen dat >>>>>>> niet >>>>>>> toegelaten misschien? Is dat te pijnlijk voor het Vlaams Blok? >>>>>> >>>>>> Daarom dat op de VRT een KUL profke komt vertellen, dat men wel >>>>>> problemen kan krijgen aan de KUL als men zich opelijk tot het >>>>>> Vlaams Blok uit. >>>>>> >>>>>> Daarom dat een KULse prof bij de rector geropen is in verband >>>>>> met *Freedom of Speech* >>>>> >>>>> Bof, dat profke loopt hier nog altijd rond. >>>>> Het oproepen tot racisme is nu eenmaal een strafbaar feit, en dat kan >>>>> aan >>>>> geen enkele instelling. In dit geval riep Storme op om voor het Blok >>>>> te >>>>> stemmen, juist na hun veroordeling voor racisme. Men kon niet �* >>>>> priori >>>>> uitsluiten dat dit geen indirecte oproep tot racisme was. >>>>> >>>>> En dan nog. 1 van de 40.000 Nou niet bepaald wat je noemt een >>>>> overweldigend aantal. Hoeveel volksvertegenwoordigers heeft het Blok >>>>> en hoeveel ervan gaan er af en toe door het lint? >>>> >>>> Hoeveel politiek correcten gaan er door het lint ? >>>> PVVer schiet kind dood. >>>> CD&v er klopt op zijn personeel. >>>> >>>> Komt natuurlijk niet in de politiek correcte pers. >>>> >>> >>> Je schijnt de bedoeling van die vergelijking niet te snappen. Ik wou >>> gewoon >>> aantonen dat 1 op 40.000 niet genoeg is om jouw stelling te "bewijzen". >>> Toch wel spijtig als een vergelijking van mijn kant er telkens toe leidt >>> dat jij van onderwerp verandert. >>> >>>>>>> In een bepaald opzicht is politieke correctheid gewoon een gevolg >>>>>>> van >>>>>>> wetenschappelijke correctheid. Denk er maar eens over na! >>>>>> >>>>>> Wees maar politiek correct, vul je zakken nu het nog kan. >>>>> >>>>> Pfff, stemmingmakerij. Kun je niet beter? >>>> >>>> Jawel, ik kan je zelfs 50 politiek correcte redenen geven om niet >>>> politiek >>>> correct te stemmen, te beginnen met plastic groene bakjes voor >>>> gevaarlijk >>>> afval tot Dassault en het obussen schandaal. >>>> Het ontslag van Claes tot de huurmoord op Cools >>>> >>> >>> Ik ga de feiten niet ontkennen. Maar de schandalen binnen links zijn >>> geen >>> redenen om de mensen die links stemmen te stigmatiseren. En in deze >>> discussie zijn die feiten volkomen irrelevant. Ik ga mij dan ook niet >>> uitputten in het opzoeken van minder fraaie daden van VB'ers. Alhoewel >>> die >>> er natuurlijk zijn. >>> >> Ah ja, 1 op 40.000 één welke de moed heeft en opkomt voor zijn recht van >> spreken, >> 39.000 kazakken draaiers die hun jobke liefhebben en zwijgen uit schrik >> voor hun onmiddelijk ontslag. > > Stemmingmakerij. Kreeg Storme zijn onmiddellijk ontslag? En meteen nog > eens 40.000 mensen beledigen. Go GK go! > > Maar ondertussen geen deftig element aandragen. Zo kennen we jou weer! > >> Je weet wel, die heer (ik noem hem "hond") welke uit europa >> terug gekomen is om VLD voorzitter te worden, welke zei op VTM/VRT dat >> alle Vlaamse Blokkers ontslagen moesten worden, hij riep op tot >> BROODROOF, >> en geen enkel politieke correcte welke zich liet horen. >> >> Je weet toch ook dat je de politiec correcte vakbond buiten vliegt als ze >> tot >> de ontdekking komen dat je een Vlaamse Blokker bent ? > > To the point, we hadden het over de KUL. Wat jij er allemaal niet > bijsleurt! > Raar hee, KUL, vakbonden een hoop politiek correct nat, en vergeten we de politiek correcte partijen niet, ik ken ons en ons kent ik. >> Natuurlijk weet je dat niet, door die politiek correcte bril is daar >> niets van te zien. > > Als er niets te zien valt... Ik geloof niet in jouw hersenschimmen! > |
![]() |
#55 |
|
![]() On Wed, 06 Oct 2004 16:54:03 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote:
>> Er zijn wachtlijsten om te mogen beginnen, en ondertussen zijn er heel >> veel die na enkele lessen niet meer komen. Vooral marokkanen geven het >> rap op. Logisch ook... vanaf ze hun bewijske hebben dat ze de cursus >> begonnen zijn kunnen ze dat binnengeven bijde VDAB en de RVA en >> hebben ze hun 'plicht' voldaan... > >Haja natuurlijk. En dan leef je nog lang en gelukkig en ge ontvangt bakken >geld :) > >Echt, ben je ooit al eens werkloos geweest? :) Ik heb het al geschreven, ik heb meer ervaring met het leven dan u als ik zo oordeel aan uw postings. Als Verhofstad morgen vertelt dat het goed gaat met ons land dan slaapt u gerust want dan is dat zo...in uw gedachten toch... >En trouwens, hoe weet jij dat er heel veel, vooral marrokanen het snel >opgeven? Bestaan daar cijfers over? Die bestaan maar worden niet te luid vertelt. Dat is namelijk weer zo een gevaarlijk onderwerp... misbruiken van onze systemen door allochtonen... |
![]() |
#56 |
|
![]() On Wed, 06 Oct 2004 19:15:48 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote:
>> bv mijn gemeentetaksen niet naar omhoog brengen > >Maar als ze geen nederlands praten is het ook niet goed... Dat ze het verdomme eens zelf leren en op hun kosten. Als jij morgen in Duitsland gaat wonen kan je ook je plan trekken. Of denk je echt dat ze u ginder een gratis taalcursus onder uw gat gaan komen duwen ? |
![]() |
#57 |
|
> > "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> Ghingis Khan wrote: >> >>> >>> "Klaas" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> Ghingis Khan wrote: >>>> >>>>> >>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>> bericht news:[email protected] ... >>>>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Klaas" <[email protected]> schreef in >>>>>>>>>>> bericht news:[email protected]. .. >>>>>>>>>>>> Ghingis Khan wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Paul" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>>>>>>>>>> news:[email protected]... >>>>>>>>>>>>>>> Unief moet allochtonen pamperen >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Allochtonen doen het niet zo goed op school. Vaak komen ze >>>>>>>>>>>>>>> terecht >>>>>>>>>>>>>>> in het beroepsonderwijs en doorstroming naar hogere >>>>>>>>>>>>>>> opleidingen of >>>>>>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>>>>>> universiteit >>>>>>>>>>>>>>> is er nauwelijks. Die leerachterstand vertaalt zich ook in >>>>>>>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>>>>>> hoger >>>>>>>>>>>>>>> werkloosheidspercentage. In de Antwerpse basisscholen is >>>>>>>>>>>>>>> momenteel >>>>>>>>>>>>>>> 35 procent van de leerlingen van vreemde afkomst. In de >>>>>>>>>>>>>>> stadskern is >>>>>>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>>>>>> zelfs >>>>>>>>>>>>>>> 60 procent. Maar in het eerste jaar van de universiteit is >>>>>>>>>>>>>>> dat >>>>>>>>>>>>>>> aandeel >>>>>>>>>>>>>>> teruggezakt tot amper 10 procent. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Dat allochtone jongens doorgaans niet goed scoren in het >>>>>>>>>>>>>>> onderwijs >>>>>>>>>>>>>>> is bekend, net zoals het feit dat allochtone meisjes het wél >>>>>>>>>>>>>>> opvallend goed >>>>>>>>>>>>>>> doen. Al was het maar omdat de school voor hen vaak het >>>>>>>>>>>>>>> enige middel >>>>>>>>>>>>>>> is om >>>>>>>>>>>>>>> te ontsnappen aan het verstikkende klimaat van familiale en >>>>>>>>>>>>>>> sociale controle. Nederlandse onderzoeken hebben overigens >>>>>>>>>>>>>>> aangetoond dat heel >>>>>>>>>>>>>>> wat >>>>>>>>>>>>>>> meisjes die veelbelovende schoolresultaten kunnen >>>>>>>>>>>>>>> voorleggen, op >>>>>>>>>>>>>>> latere leeftijd plots afhaken omdat ze werden uitgehuwelijkt >>>>>>>>>>>>>>> ... >>>>>>>>>>>>>>> In ons land is >>>>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>>>>> wellicht niet anders. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Bea Cantillon, vice-rector van de Antwerpse universiteit >>>>>>>>>>>>>>> vindt >>>>>>>>>>>>>>> het >>>>>>>>>>>>>>> "verontrustend" dat er de laatste tien jaar geen verbetering >>>>>>>>>>>>>>> blijkt te >>>>>>>>>>>>>> zijn >>>>>>>>>>>>>>> in de slaagkansen van Maghrebijns-Turkse studenten. Dat zou >>>>>>>>>>>>>>> verwacht >>>>>>>>>>>>>>> mogen >>>>>>>>>>>>>>> worden omdat het intussen toch om de derde generatie >>>>>>>>>>>>>>> allochtonen >>>>>>>>>>>>>>> gaat ... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Mevrouw Cantillon wil één en ander rechttrekken met een >>>>>>>>>>>>>>> allochtoon-vriendelijk beleid. Ze denkt daarbij aan >>>>>>>>>>>>>>> subsidies voor >>>>>>>>>>>>>>> allochtone studentenverenigingen en islamitische >>>>>>>>>>>>>>> gebedsruimtes >>>>>>>>>>>>>>> in de >>>>>>>>>>>>>>> universiteitsgebouwen ... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot >>>>>>>>>>>>>>> nog >>>>>>>>>>>>>>> meer straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse >>>>>>>>>>>>>>> universiteit die >>>>>>>>>>>>>>> lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in >>>>>>>>>>>>>>> de >>>>>>>>>>>>>>> wetenschap >>>>>>>>>>>>>> en >>>>>>>>>>>>>>> het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag >>>>>>>>>>>>>>> horen, >>>>>>>>>>>>>>> omdat >>>>>>>>>>>>>>> zij >>>>>>>>>>>>>>> destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun >>>>>>>>>>>>>>> strijd is >>>>>>>>>>>>>>> gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de >>>>>>>>>>>>>>> verfransing gooien >>>>>>>>>>>>>>> we alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> En gaat Bea vrolijk verder: "Nu begint een nieuwe strijd: de >>>>>>>>>>>>>>> strijd voor >>>>>>>>>>>>>> een >>>>>>>>>>>>>>> monoculturele samenleving". Voor alle duidelijkheid: Bea >>>>>>>>>>>>>>> Cantillon >>>>>>>>>>>>>>> was >>>>>>>>>>>>>> ooit >>>>>>>>>>>>>>> senator voor de CVP (nu CD&V). Zo weet u weer uit welke hoek >>>>>>>>>>>>>>> de Engelse en >>>>>>>>>>>>>>> multiculturele wind waait ... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> (c) Vlaams Blok >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Discriminatie van de eigen bevolking dus. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Voor wanneer kapelletjes voor de christelijke gemeenschap in >>>>>>>>>>>>>>> de Uniefs >>>>>>>>>>>>>>> ? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Die zijn er, op de meeste uniefs. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Zeker bij de KUL, zelfs een echter kerk. >>>>>>>>>>>>> Daarom dat alles wat daaruitkomt zo goed christelijk is, >>>>>>>>>>>>> als ze maar baron worden. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit een unief van binnen >>>>>>>>>>>> hebt >>>>>>>>>>>> gezien, >>>>>>>>>>>> ofwel tegen de sterren op liegt. Ik weet dan ook niet goed of >>>>>>>>>>>> ik >>>>>>>>>>>> je een flagrante leugenaar of een "ignorant dumbass" (<-- >>>>>>>>>>>> Engels!) moet noemen. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Studenten eten meer mitrailletten dan hosties! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Ik denk dat uw christen geinspireerde sudenten meer hosties eten >>>>>>>>>>> en op hun knieen liggen dan om het even welke andere. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> En dat is een minderheid. Inderdaad. >>>>>>>>>> Zoals de moslimsstudenten meer naar het oosten bidden dan andere. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Minderheid is goed, politiek correcte brainwashing begint in >>>>>>>>> de KUL. >>>>>>>> >>>>>>>> Dat is een boude stelling die ik graag bewezen zag, of toch >>>>>>>> alleszins >>>>>>>> onderbouwd. >>>>>>>> >>>>>>>> Ik van mijn kant, kan bevestingen dat geen enkele prof/assistent in >>>>>>>> zijn les >>>>>>>> een politieke toespeling heeft gemaakt. >>>>>>>> >>>>>>>> Misschien zijn het gewoon de studenten die zelf nadenken, en zich >>>>>>>> niet laten >>>>>>>> verleiden tot simpele oplossingen �* la Vlaams Blok? Of is hen dat >>>>>>>> niet >>>>>>>> toegelaten misschien? Is dat te pijnlijk voor het Vlaams Blok? >>>>>>> >>>>>>> Daarom dat op de VRT een KUL profke komt vertellen, dat men wel >>>>>>> problemen kan krijgen aan de KUL als men zich opelijk tot het >>>>>>> Vlaams Blok uit. >>>>>>> >>>>>>> Daarom dat een KULse prof bij de rector geropen is in verband >>>>>>> met *Freedom of Speech* >>>>>> >>>>>> Bof, dat profke loopt hier nog altijd rond. >>>>>> Het oproepen tot racisme is nu eenmaal een strafbaar feit, en dat kan >>>>>> aan >>>>>> geen enkele instelling. In dit geval riep Storme op om voor het Blok >>>>>> te >>>>>> stemmen, juist na hun veroordeling voor racisme. Men kon niet �* >>>>>> priori >>>>>> uitsluiten dat dit geen indirecte oproep tot racisme was. >>>>>> >>>>>> En dan nog. 1 van de 40.000 Nou niet bepaald wat je noemt een >>>>>> overweldigend aantal. Hoeveel volksvertegenwoordigers heeft het Blok >>>>>> en hoeveel ervan gaan er af en toe door het lint? >>>>> >>>>> Hoeveel politiek correcten gaan er door het lint ? >>>>> PVVer schiet kind dood. >>>>> CD&v er klopt op zijn personeel. >>>>> >>>>> Komt natuurlijk niet in de politiek correcte pers. >>>>> >>>> >>>> Je schijnt de bedoeling van die vergelijking niet te snappen. Ik wou >>>> gewoon >>>> aantonen dat 1 op 40.000 niet genoeg is om jouw stelling te "bewijzen". >>>> Toch wel spijtig als een vergelijking van mijn kant er telkens toe >>>> leidt dat jij van onderwerp verandert. >>>> >>>>>>>> In een bepaald opzicht is politieke correctheid gewoon een gevolg >>>>>>>> van >>>>>>>> wetenschappelijke correctheid. Denk er maar eens over na! >>>>>>> >>>>>>> Wees maar politiek correct, vul je zakken nu het nog kan. >>>>>> >>>>>> Pfff, stemmingmakerij. Kun je niet beter? >>>>> >>>>> Jawel, ik kan je zelfs 50 politiek correcte redenen geven om niet >>>>> politiek >>>>> correct te stemmen, te beginnen met plastic groene bakjes voor >>>>> gevaarlijk >>>>> afval tot Dassault en het obussen schandaal. >>>>> Het ontslag van Claes tot de huurmoord op Cools >>>>> >>>> >>>> Ik ga de feiten niet ontkennen. Maar de schandalen binnen links zijn >>>> geen >>>> redenen om de mensen die links stemmen te stigmatiseren. En in deze >>>> discussie zijn die feiten volkomen irrelevant. Ik ga mij dan ook niet >>>> uitputten in het opzoeken van minder fraaie daden van VB'ers. Alhoewel >>>> die >>>> er natuurlijk zijn. >>>> >>> Ah ja, 1 op 40.000 één welke de moed heeft en opkomt voor zijn recht >>> van spreken, >>> 39.000 kazakken draaiers die hun jobke liefhebben en zwijgen uit schrik >>> voor hun onmiddelijk ontslag. >> >> Stemmingmakerij. Kreeg Storme zijn onmiddellijk ontslag? En meteen nog >> eens 40.000 mensen beledigen. Go GK go! >> >> Maar ondertussen geen deftig element aandragen. Zo kennen we jou weer! >> >>> Je weet wel, die heer (ik noem hem "hond") welke uit europa >>> terug gekomen is om VLD voorzitter te worden, welke zei op VTM/VRT dat >>> alle Vlaamse Blokkers ontslagen moesten worden, hij riep op tot >>> BROODROOF, >>> en geen enkel politieke correcte welke zich liet horen. >>> >>> Je weet toch ook dat je de politiec correcte vakbond buiten vliegt als >>> ze tot >>> de ontdekking komen dat je een Vlaamse Blokker bent ? >> >> To the point, we hadden het over de KUL. Wat jij er allemaal niet >> bijsleurt! >> > Raar hee, KUL, vakbonden een hoop politiek correct nat, > en vergeten we de politiek correcte partijen niet, ik ken ons > en ons kent ik. Een heel mooie manier om te verhullen dat jouw idee dat de KUL aan brainwashing doet, helemaal geen raakpunten met de realiteit heeft. Misschien is de vergelijking met Mark Peeters aka Bart Janssens toch niet zo vergezocht! >>> Natuurlijk weet je dat niet, door die politiek correcte bril is daar >>> niets van te zien. >> >> Als er niets te zien valt... Ik geloof niet in jouw hersenschimmen! >> |
![]() |
#58 |
|
![]() "xeno" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 06 Oct 2004 16:39:16 GMT, Luc.vd <[email protected]> > wrote: > > >Maar wel al een grote muil in die tijd:-) > > Bedoelt u hetgeen u hier nu hebt ? > > >Alhoewel: je moet het hem toegeven: nooit een poot uitgestoken in zijn > >hele leven, en toch een bescheiden rijwoning in Brasschaat:-) > > Ik heb het u al gevraagd, sinds wanneer ligt Brasschaat in Ekeren ? Het spijt mij meneer luc, maar deze is raak vrees ik :) |
![]() |
#59 |
|
![]() "xeno" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Wed, 06 Oct 2004 19:15:48 GMT, "Paul" <[email protected]> wrote: > > >> bv mijn gemeentetaksen niet naar omhoog brengen > > > >Maar als ze geen nederlands praten is het ook niet goed... > > Dat ze het verdomme eens zelf leren en op hun kosten. Als jij morgen > in Duitsland gaat wonen kan je ook je plan trekken. Of denk je echt > dat ze u ginder een gratis taalcursus onder uw gat gaan komen duwen ? .... en dan is nog de vraag of je effectief een taal leert vanop de schoolbanken. :s mi wel, maar alleen als je taaltechnicus (lees tolk, vertaler, literatuur-kundige, enz) wil worden. Niet voor de talenkennis die nodig is om het verschil te maken tussen nen allochtoon en nen iets-minder-allochtoon. Betrek ze in onze sportclubs, jeugdbewegingen, in het goede vlaamse verenigingsleven. Haal ze van straat en neem ze op in onze maatschappij. Maar duw ze alstublief niet samen op een schoolbank. Wat een idee. Groeten |
![]() |
#60 |
|
![]() "JC" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ben" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "wvvl" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > Unief moet allochtonen pamperen > > > > > > > <knip> > > > > Ze laat zich trouwens, in Gazet Van Antwerpen, verleiden tot nog meer > > > > straffe uitspraken. "We zijn een monoculturele, Vlaamse universiteit > die > > > > lesgeeft in het Nederlands, hoewel Engels de voertaal is in de > > wetenschap > > > > en het bedrijfsleven. Oudere Vlamingen zullen dat niet graag horen, > > omdat > > > > zij destijds hebben moeten vechten voor het Vlaams. Maar hun strijd is > > > > gestreden" ... Alstublieft! Na de strijd tegen de verfransing gooien > we > > > > alles weer overboord voor het Engels. Bravo ... > > > > > > > <knip> > > > > > > Hier ben ik volledig akkoord met 't standpunt van het Vlaams Blok. > > > > Wel, ik niet :) > > In principe ben ik voor behoud van cultuur, en tegen vermenging van > cultuur > > wat mi alleen een zooitje allegaar met zich meebrengt. Soit (moptje he), > > andere discussie. > > Maar wat is er mis met verengelsing in het proffessionele leven? Als we > > daarbuiten nederlands blijven klappen? > > > We zullen dan misschien iets als nederlands blijven klappen maar skriven zal > al heel wat minder zijn. > > JC > Ja, bon. Maar als gij denkt dat de gemiddelde vlaming kan schrijven... of lezen? Ja mss de lettertjes, maar een woord schrijven zonder fouten is al moeilijk, laat staan een mooie zin vormen, of al helemaal geen zinnige tekst schrijven. Dus zoveel minder kan niet volgens mij... |