![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaam kan niet genoeg geconfronteerd worden met de islam en zijn "voordelen".
Ondertussen zal ik wel in de tuin baantjes trekken en al eens een pool-party houden, met dames en heren in gepaste kledij, of al eens zonder als het laat wordt en de alcohol al heeft gevloeid. Fuck Center-en Sunparks. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burkini verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort ook alleen halalburgers bij die overprijsde toeristenmelkerijen?
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Jij vind te nat water geen probleem, misschien?
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar te nat, dat wordt moeilijk. Misschien dat boerkinimosselsap te nat is....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 februari 2015 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wil gewoon niet zwemmen in hetzelfde water als die Mischlinge en Undermenschen... En hij heeft stiekem schrik dat er daar kannibalenstammen bij zijn die onder de waterlinie zijn kuiten komen verorberen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds zullen we dus binnenkort ook mogen aangekleed zonnen op het naaktstrand van Bredene neem ik aan?
Dan kunnen de testosteronboys met hun bermudashorten zich ongestoord komen opgeilen aan die vlaamse naakte vrouwen en hun mannelijke naakte begeleiders; Of mag er dan wel een uitzondering worden gemaakt? Ik vind nl. dat indien men badkleding verplicht in zwembaden, die ook uniform moet zijn en niet dat de ene helft in pijama mag zwemmen en de rest in normale badkledij. Het truukje van "loshangende kleding niet toegestaan" is B.S. : zo'n burkini heeft een loshangend tuniek; Op het tekeningetje daarentegen staat een strak haaienpak zoals gebruikt door sportzwemmers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 26 februari 2015 om 11:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die Vlaamse meisjes kunnen zich gemakkelijk ook een hip burkinietje kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Untermenschen, bedoel ik.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil met mijn string kunnen zwemmen in Sunparks. Niks onveiligs aan.
en volgens mij staat er op het prentje een duikerspak, en geen burkini met loshangende tuniekjes (maar er staat wel "burkini" bij) ![]() en DIT is een burkini (bemerk de loshangende tuniek) ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 februari 2015 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dit is ook een burkini (toegestaan)
![]() en dit is dus niet toegestaan (onveilig wegens knieën bedekt) ![]() en zo staat de burkina op het prentje: ![]() byebye Sunparks. Binnenkort voorzie ik hopen fladderende burkina's die vastzitten in ronddraaiende delen. Mij niet meer gezien met al dat bloed in het water.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 februari 2015 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom denken jullie toch altijd dat vlaamse vrouwen willen zwemmen in string of bikini of badpak "om gezien te worden"?
Me dunkt dat er meer volk komt kijken naar die ingepakte waggelmama's dan naar een strak gestroomlijnd poepke in string.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |