![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() zwijgt jong, ik heb er twee op de schoolbanken ... leraars die meer op facebook zitten dan les te geven ... en niet ééntje een keertje per uitzondering hé ... maar sommigen constant, anderen regelmatig ... nooit is de uitzondering ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik ken er zelfs die met leerlingen van een andere klas zitten te chatten op Facebook. Zij achteraan in de twintig, hij zeventien. Dus dat is niets nieuws. Maar van een forummer die anderen voortdurend de les spelt ( wat wel kadert in zijn beroep) had ik toch meer beroepsernst verwacht.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 3 maart 2015 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de vrijwaring van hun eigen vrije meningsuiting, dat is het enige wat hun interesseert.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stormloop van mensen die PEGIDA even gingen steunen had ik nooit verwacht daar is men te bang voor.
En dan misten ze 'thuis of familie' waarschijnlijk. Bartje was van mening: Alles voor de Islam en de 'rest' moet zwijgen? Laag gevallen dat N-VA met hun steun aan de Islam. Ik hoop maar 1 ding dat als er eens een betoging door Islamisten opgezet zal worden hij ook een politiemacht gaat optrommelen, twijfelachtige zaak ... ![]() N-VA steunt de Islam punt. En Pegida (Patriotic Europeans Against the Islamization of the West) ![]() ![]() Graag reactie ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De politie dient niet om de vrijheid van meningsuiting te verbieden, zoals in Antwerpen gisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd of Pegida in Gent, Brussel of Oostende zou mogen betoogd hebben en of Pegida zelf wel in Gent, Brussel of Oostende zou willen betogen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 3 maart 2015 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de politie dat niet toelaat is dat dus in strijd met het recht op vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie ben ik om bijkomende eisen te stellen aan die mannen ??? moreel zijn zij de enigen die een lovenswaardige houding aannemen ... maar ja, da's pijnlijk hé ... moeten vaststellen dat een aantal gore nozems eventueel zelfs met swastika tattoos (op dit vlak) ethisch beter bezig zijn dan 99% van de Vlaam ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Of het strafbaar is, weet ik niet zeker. Dat het onethisch is en een disciplinair optreden rechtvaardigt wel. Maar zij is ook een van de poppetjes van de directeur. Dus...
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 3 maart 2015 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze tonen gewoon hun haat voor het vreemde, dat is alles.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien dat "het vreemde" daar de laatste vijftig jaar zelf voor gezorgd heeft.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Als er een probleem met de openbare orde en veiligheid kan zijn, kan een burgemeester betogingen verbieden. Dat kan niet zomaar omdat hij dat wil. Dat moet omstandig geexpliciteerd worden in overleg met de politieleiding.
|
![]() |
![]() |