![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hier in Belgie een politieker verkondigt dat hij een zilverfonds maakt die x-miljard zal bevatten en hij het fonds van de belgacom kaapt en stort in een doos, dan had de 'rekenkamer' die piste nagerekend, dan ging zij doodleuk de betreffende politieker erop wijzen dat ze 3miljard krijgt, en 6miljard aktuariele schulden op zich nemen, of een netto negatieve operatie aan het doen was... Daarom dat ik zeg, een beetje TOETSEN van politiek verkondigde standpunten kan absoluut geen kwaad... Dus ik verkondig niet, noteer goed, dat alle meningen monddood moeten gemaakt worden. Ik zeg gewoon, meningen mogen bestaan, maar ze moeten volledig en sluitend beredeneerd worden. Mensen geraken niet verder dikwijls in economisch denken dan 1 stap. De 1 stap economie zegt: als we de lonen doen stijgen, stimuleren we de economie;.. Jawel we hebben het gans de periode DIrupo uitgevoerd die 1 stap redenering. Het bewijs dat het niet werkt is geleverd.... We hebben een faillissementsrecord in gang gezet, en zijn erin geslaagd ons economisch weefsel weg te belasten. Proficiat voor deze denkwijze.. En blijkbaar moet je nog altijd volgens die 'apologeten' verkondingen dat dit het goeie beleid is ?? Nee dus: je moet die bewijzen nu eens aanvaarden en daarop voortwerken en zoeken naar andere manieren... Voila en dat is wetenschappelijk werken hé Het geloven dat iets werkt mag je doen, een model mag je proberen, en dan een maal de richting beslist is voer je dat uit
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 maart 2015 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk paul ! Geef iemand een vis en hij heeft eten voor een dag, leer iemand vissen en hij heeft eten voor zijn hele leven !
Het bewust dom houden v mensen is t grote probleem met religie en politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ideologie. Of die ideologie nu gaat over een politieke stroming of over het geloof in een opperwezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe beredeneert u BHV, het separatisme of het Belgicisme? Hoe beredeneert u feminisme of 'het gezin als hoeksteen voor de samenleving' ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Om welke reden is er nood aan secularisatie, en in welke mate? 2. Waarom zou een religieuze ideologie niet gesubsidieerd mogen worden, en een politieke ideologie wel? 3. Waarom vindt u het plezanter om te aanschouwen dan om zelf met argumentatie af te komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoorden, wat mij betreft, in het rood, telkens na de vraag:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Dit doet mij denken aan toen ik een keer over abortus aan het discussiëren was en iemand zei : "ik ben pro en ik heb gelijk want het is legaal en wordt door de meerderheid goedgekeurd". Democratie bepaalt niet wie gelijk HEEFT, maar gelijk KRIJGT 2. Ik stel voor dan �*lle subsidies te stoppen buiten onderwijs, en niet één doelgroep te viseren. 3. Hij mag dat zeker, het zegt enkel iets over hemzelf natuurlijk ![]() Overigens begrijp ik niet waar die 15 geboden op slaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Beter nu een secularisme, voor religie de politiek bepaalt en het volledig geünificeerd wordt he AVV.
Ergo, Kalifaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar subsidies afnemen van verenigingen , simpelweg omdat een opperwezen onderdeel is van hun ideologie, is niet meer dan redeloze en ondemocratische discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet goed of wat?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heet niet Hitler dus wat mij betreft hoeven die inderdaad ook niet gesubsidieerd te zijn. Ik zit in een jachtclub aangezien ik met een zeiljacht vaar en die wordt ook niet door de staat gesubsidieerd. Dat hoeft ook niet voor mij. Wij, de leden van die club, subsidiëren die met ons peper dure lidgeld en liggeld en wat andere activiteiten.
Laatst gewijzigd door Garry : 7 maart 2015 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |