![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken vrouwelijke Moslims die geen hoofddoek dragen. De meeste vrouwelijke Moslims die ik ken en die hoofddoeken dragen, zijn voor de rest zoals ons gekleed. Met hoofddoeken heb ik geen enkel probleem. Waarmee ik wel een probleem heb, zijn de burqa en de niqab.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs francofone dellen die niet kunnen verdragen dat mensen van een andere cultuur bijeenkomen om liedjes in hun eigen taal te zingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Behalve natuurlijk Everytime, die zo vol is van multikul dat hij er bruin van word of altijd is geweest. Misschien kan hij eens hier op het vrije politieke forum (waar men nog geen schrik hoeft te hebben voor mogelijke represailles allerhande) evalueren hoe de verhouding pro en anti-multikul is. De echte pro-multikullers hier kan ik op mijn 2 handen tellen. Trek dan nog diegenen er af die van geboorte multikul zijn, met een multikul geval getrouwd zijn, en die aan de multikul een dik centje verdienen en dus automatisch met een multikul mentaliteit opgescheept zitten en ik kan ze op mijn ene hand tellen, inclusief Everytime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik wist dat niet !!! Ik dacht dat alle moslima's hoofddoeken droegen ? ![]() ![]() Dan zouden er maar een honderdduizend moslima's in Belgie wonen ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 maart 2015 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die een probleem met de Zangfeest hebben, vertegenwoordigen niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder doet het me plezier dat je Laurette en Francis ook als vertegenwoordigers van niets bestempelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Typisch iets voor allochtonen dat soort verkeerde spelling. Aan zulke kleinigheden herkent men hen onmiddellijk. "de" Zangfeest ipv van "het". Ja, Everytime ge verraad uzelf hier en uw pro-multikul houding is al meteen begrijpelijk. Misschien beter een Arabische naam als nick gekozen ?
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 maart 2015 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat bewijst dat volgens u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Multicultureel, intercultureel, superdivers. Dat is semantiek. Feit is dat de wereld geglobaliseerd is. De naïviteit zit bij zijn die dit proberen tegen te gaan. De pegida's. Wat men wel moet doen is in die veranderende situatie een goed functionerende samenleving te maken.
By the way, ik woon in Antwerpen en spreek dus wel uit ervaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Zo kunnen we dan ook zeggen dat 4400 verdraagzamen op die mars minder dan 0,3% van de verdraagzame Belgen was. Zie je de onzinnigheid van je opmerking in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |