![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() Mijn kinderen spelen op die pleintjes en zijn heel Belgisch.
Die onzin van weggepest worden is weer zo'n waanidee van de racisten! Laatst gewijzigd door denkende mens : 9 oktober 2004 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En bij mijn weten kan jij mij moeilijk van racist beschuldigen, daar ik het product ben van zo'n gemengd huwelijk. Wat jullie daar zo heerlijk en verijkend aan vinden weet ik niet, maar bij mij waren het de ergste jaren van men leven. Mijn moeder ......is nu racist geworden, hoe zou dat komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat kom jij hier nu beweren, ik heb 4 jongens en 3 van de 4 hebben het al meegemaakt, de 4° zit nog in zijnen buggy dus die kan daar nog ni van meespreken (speeltuin Boelaarpark, speeltuin Nachtegalenpark, zwembad Arena, zwembad Boekenberg, zwembad Linkeroever, speeltuin Kielpark (nog nooit van gehoord zeker)). Zelfs wanneer ik erbij ben proberen ze soms nog, maar druipen dan snel weer af...
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() als je haat uitstraalt dan krijg je inderdaad rotte reacties. Raar dat mijn kinderen dat nooit tegenkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die zullen er altijd wel ergens tussenlopen. Maar mijn kindjes noch ik stralen haat uit, dit wil echter niet zeggen, dat wij mensen niet zouden mogen aanspreken op hun gedrag. De reactie van mijn oudste zoon is meestal in de aard van 'hé, ventje gedraag u eens een beetje' en wat krijg je dan als antwoord terug 'racist!' Ge kunt natuurlijk op uwe kop laten sch..ten en die mannekes gewoon laten doen (uw oog- en oorklepjes nog wat harder aanspannen) als ze weer eens iets uitsteken voor uwe neus, het is net door die laffe houding dat ze denken dat ze hier alles mogen. Kvraag mij trouwens af waar jouw kindjes dan wel spelen, als je al feiten wil ontkennen (niet enkel de mijne hoor, sla er de krant in de zomer maar eens op open)
![]() |
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() Dat is zo'n Vlaams Blok onzin he. Met een dergelijke mentaliteit is inderdaad niks aan te vangen; Ben je verrast dat men je uitschelt voor racist? Denk je echt dat je dat niet uitstraalt?! Ik ben er zeker van. En vergeet het maar: als ik iets smerigs zie gebeuren op straat dan reageer ik, ongeacht de origine van de dader!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat jij zo eentje bent die om problemen of confrontaties te vermijden liever je boeltje pakt en een eindje verder gaat zitten met je kindjes Van dien boer geen eieren hoor !!!
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mvv, zou je zo vriendelijk willen zijn uw handtekening wat in te korten. ik moet hier echt zoeken naar die 2 regeltjes tekst die iemand getypt heeft! dat is echt storend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() alstublieft
![]()
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En niet alleen kinderen worden weggepest, in mijn buurt heb ik ganse gezinnen zien vertrekken omdat ze het kotsbeu waren.
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
____________ Een mens die tegen je praat is het universum dat tegen je praat. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 1641 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() [quote=Flippend Rund]Hoe komt het dat een meerderheid bang is van een minderheid?
Ik denk dat dit weinig met angst te maken heeft, eerder met mentaliteit, als mijn kinderen iets uitsteken weten ze dat ze thuis tegen de lamp lopen en zijn er consequenties voor hun daden. Als zij iets uitsteken en worden terecht gewezen, dan komen de broers, zusters, ma en pa en soms zelfs de grootouders om op uw bakkes proberen te troeven , want hun schaapjes doen zoiets natuurlijk nooit. Dit moedigt die kinderen, of jong volwassenen natuurlijk sterk aan om gewoon verder te doen.
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals je in de openingsposting hebt kunnen lezen, vormen de allochtonen 60% van de bevolking van de basisscholen in de Antwerpse binnenstad. Deze verhouding neemt nog steeds toe in het voordeel van de allochtonen. In Borgerhout binnen de Ring en Antwerpen Noord vormen de autochtonen een minderheid van waarschijnlijk minder dan 25% van de bewoners. Als autochtoon sta je in de volksbuurten dus bijna per definitie in de minderheid en vaak ben je zelfs de enige tegenover een overmacht van allochtonen, die mekaar bij het minste optrommelen. Zelfs in de tijd van voor de GSM's waren ze daar meesters in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() on topic: "over 10 jaar dragen 25 �* 30 procent van de Antwerpse studenten een hoofddoek" ...
Als de huidige trend in het denken over de islam in Europa aanhoudt over de komende 10 jaar, draagt quasi niemand in Antwerpen nog een hoofddoek. De islam zal dan als een gevaarlijke sekte geduid zijn, erkenning (+ financiering) ingetrokken en onder scherpe controle door de veiligheidsdiensten geplaatst. En het zullen de "progressieven" zelf zijn die hierop zullen aansturen; da's de ironie van het verhaal.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dan dat mensen als een CD&V senator en vice-rector er alles willen aan doen om het de moslims zo goed mogelijk naar de zin te maken? Is Bea Cantillon dan de aanvoerster van de achterhoedestrijders? |
|
![]() |
![]() |