![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BDW had ook kunnen zeggen dat hij nog nooit een truffel heeft gevonden tijdens een boswandeling. Had hij daarmee het bestaan van truffels ontkend? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Wat dan met die para's op straat? Ligt Israel in Afrika ofzo?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n draad zoals de deze er een is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ochottekes, is het je daarom te doen?
![]() |
#47 |
|
![]() Och er worden ook draden opgestart waar stokoude koeien uit de gracht gehaald worden , aangevuld met leugens om te zagen over Walen. En als daar dan de waarheid bovenkomt worden ze afgesloten opdat ze snel in de oude archieven zouden verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruno gaat weer straal voorbij aan een vraag die ik stelde.
Wat komen stoken en stellingen poneren en dan is hij weer weg. Misschien keert Il Brabandero terug.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Doodseskaders opgeleid in Yemen, zoals bij de aanslag op Charlie Hebdo? Syriestrijders? Palestijnen?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot binnen een week of 5?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb dit dan ook niet zo opgevat. Terwijl ik het een domme statement vond omwille van bovenstaande, snapte ik wel dat hij dit zei omdat er ook andere bevolkingsgroepen zijn met migratieroots maar in andere situaties verkerende, met andere gewoontes en andere instellingen. Hij toonde eigenlijk perfect aan hoe relatief racisme is. Als je mij vraagt wie de laatste week zich mateloos belachelijk heeft gemaakt dan zeg ik Beke en Peeters. Beke deed uitspraken a la 'als blanke man kan ik mij onvoldoende inleven in....'. Na gevraagd te hebben ofdat hij dit een goed antwoord vond in een discussie omtrent sexisme en racisme, verstond hij niet waarom ik dit vroeg. Wijzende op de veralgemening 'als blanke man' zei hij dat dit zijn eigen mening was.... Tjah. Peeters zei dat racisme geen relatief begrip was. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag niet de vraag gesteld worden wie Bart De Wever bedoelt met Aziaten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 maart 2015 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste Hongkonger die ik ooit ontmoette maakte van bij zijn kennismaking duidelijk dat hij geen Chinees was.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uit men rechtstreekse kennissenkring andere geluiden gehoord.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Anderen weten het zo wel.
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Had het een racistische inslag of lag het eerder politiek? Ik denk dat een inwoner van Nepal dat nog iets uitdrukkelijker verkondigt.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 27 maart 2015 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |